Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Kayako
|
---|---|---|
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Jednoduchost použití
Hodnocení snadnosti používání od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.6
Hodnocení 4,6 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.9
Hodnocení 3,9 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Zákaznický servis
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru cena/výkon od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.8
Hodnoceno 3,8 z 5 pro hodnotu produktu vs. cena ověřenými uživateli na Capterra.
|
Cena
Cena softwaru v USD/měsíc.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD na měsíc/agent.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD na měsíc/agent.
|
Upozornění/eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
|
Nabízí upozornění a eskalace.
|
Nabízí upozornění a eskalace.
|
Automatizované směrování
Automatizované směrování do specifických oddělení nebo agenty založené na předem daných podmínkách.
|
Nabízí automatizované směrování.
|
Nabízí automatizované směrování.
|
Management call centra
Centralizovaný ovládací panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
|
Nabízí management call centra.
|
Nabízí management call centra.
|
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání..
|
Nabízí správu fronty.
|
Nabízí správu fronty.
|
Správa e-mail
Možnost propojit software tiketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
|
Nabízí správu e-mailů.
|
Nabízí správu e-mailů.
|
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
|
Nabízí výkonnostní metriky.
|
Nabízí výkonnostní metriky.
|
Správa znalostní databáze
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
|
Nabízí správu znalostní databáze.
|
Nabízí správu znalostní databáze.
|
Více-kanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro tiketing.
|
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
|
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
|
Chat ve skutečném čase
Nativní widget živého chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
|
Nabízí chat ve skutečném čase.
|
Nabízí chat ve skutečném čase.
|
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
|
Nabízí reportování/analytiku.
|
nenabízí reporting/analytiku.
|
Portál samoobsluhy
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
Nabízí portál samoobsluhy.
|
Nabízí portál samoobsluhy.
|
Service Level Agreement (SLA) management
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
|
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
|
Nabízí service level agreement (SLA) management.
|
Integrace sociálních médií
Integrace populárních sociálních sítí jako je Facebook.
|
Nabízí integraci sociálních sítí.
|
Nabízí integraci sociálních médií.
|
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
|
Nabízí správu tiketů.
|
Nabízí správu tiketů.
|
Správa pracovních procesů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
|
Nabízí správu pracovních procesů.
|
Nabízí správu pracovních procesů.
|
Obraťte se na nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu a dejte nám vědět, že chcete migrovat svá data ze služby Kayako do služby LiveAgent. Všechna vaše data bezpečně a bezplatně migrujeme. Vy se zatím můžete pohodlně usadit, odpočívat a vychutnávat si šálek kávy.
Pokud chcete data Kayako do LiveAgentu migrovat sami, kontaktujte nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu. Můžeme vám ukázat, jak náš migrační plugin funguje a jaký typ dat pro vás může migrovat. Můžete si jej také sami vyzkoušet v sekci pluginu našeho softwaru.
Jednoduše migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky.
Migrujte všechna oddělení a označení tiketů.
Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole, a pole tiketů.
Níže jsme uvedli seznam výhod, které si zákazníci mohou užívat poté, co přenesou svá data z Kayako do LiveAgent.
Naši agenti jsou připraveni vám asistovat s jakýmkoli problémem 24/7.
Náš software má přes 179 funkcí helpdesku, doplněných o více než 40 integrací.
LiveAgent nabízí plán navždy zdarma, a také 3 placené plány za výhodné ceny.
LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení helpdesku zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketování, chatu v reálném čase, call centra, integraci s sociálními sítěmi a další. Tato platforma je vhodná pro malé i velké podniky a je doporučována společnostmi jako Huawei, BMW a Oxfordská univerzita.
Přecházíte z Verloop do LiveAgent?
Ravidel nabízí zákaznický servis pro webové profesionály, včetně migrování z jiných platforem do LiveAgent. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku a poskytuje širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznického servisu. Můžete využít různé komunikační kanály pro příjemný zážitek se zákazníky.
Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team