Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte do LiveAgent & mi za vás převedeme vaše data z Kayako zcela zdarma.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Kayako?

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Kayako, kterou plně provedou naši zaměstnanci technické podpory. Všechna vaše data ze systému Kayako přeneseme do systému LiveAgent rychle, bezpečně a především – zdarma! Kontaktujte nás a začněte s migrací dat ještě dnes. Migrujete z Kayako Classic? Kontaktujte nás a proberte možnosti migrace s našimi zaměstnanci.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Kayako vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent Kayako
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
Jednoduchost použití
Hodnocení snadnosti používání od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.6
Hodnocení 4,6 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
3.9
Hodnocení 3,9 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
Zákaznický servis
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru cena/výkon od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnoceno 3,8 z 5 pro hodnotu produktu vs. cena ověřenými uživateli na Capterra.
Cena
Cena softwaru v USD/měsíc.
$15/měsíc/agent Cena v USD na měsíc/agent.
$15/měsíc/agent Cena v USD na měsíc/agent.
Upozornění/eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
Nabízí upozornění a eskalace.
Nabízí upozornění a eskalace.
Automatizované směrování
Automatizované směrování do specifických oddělení nebo agenty založené na předem daných podmínkách.
Nabízí automatizované směrování.
Nabízí automatizované směrování.
Management call centra
Centralizovaný ovládací panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
Nabízí management call centra.
Nabízí management call centra.
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání..
Nabízí správu fronty.
Nabízí správu fronty.
Správa e-mail
Možnost propojit software tiketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
Nabízí správu e-mailů.
Nabízí správu e-mailů.
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
Nabízí výkonnostní metriky.
Nabízí výkonnostní metriky.
Správa znalostní databáze
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
Nabízí správu znalostní databáze.
Nabízí správu znalostní databáze.
Více-kanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro tiketing.
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
Chat ve skutečném čase
Nativní widget živého chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
Nabízí chat ve skutečném čase.
Nabízí chat ve skutečném čase.
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
Nabízí reportování/analytiku.
nenabízí reporting/analytiku.
Portál samoobsluhy
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
Nabízí portál samoobsluhy.
Nabízí portál samoobsluhy.
Service Level Agreement (SLA) management
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
Nabízí service level agreement (SLA) management.
Integrace sociálních médií
Integrace populárních sociálních sítí jako je Facebook.
Nabízí integraci sociálních sítí.
Nabízí integraci sociálních médií.
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
Nabízí správu tiketů.
Nabízí správu tiketů.
Správa pracovních procesů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Nabízí správu pracovních procesů.
Nabízí správu pracovních procesů.
Data migration from one solution to another

Nechte nás udělat tvrdou práci za vás

Obraťte se na nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu a dejte nám vědět, že chcete migrovat svá data ze služby Kayako do služby LiveAgent. Všechna vaše data bezpečně a bezplatně migrujeme. Vy se zatím můžete pohodlně usadit, odpočívat a vychutnávat si šálek kávy.

Migrujte jednoduše s naším pluginem

Pokud chcete data Kayako do LiveAgentu migrovat sami, kontaktujte nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu. Můžeme vám ukázat, jak náš migrační plugin funguje a jaký typ dat pro vás může migrovat. Můžete si jej také sami vyzkoušet v sekci pluginu našeho softwaru.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data můžete migrovat z Kayako?

Lidé

Jednoduše migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky.

Tagy

Migrujte všechna oddělení a označení tiketů.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole, a pole tiketů.

Připraveni migrovat z Kayako?

Níže jsme uvedli seznam výhod, které si zákazníci mohou užívat poté, co přenesou svá data z Kayako do LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Hvězdný zákaznický servis

Naši agenti jsou připraveni vám asistovat s jakýmkoli problémem 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Plně funkční helpdesk řešení

Náš software má přes 179 funkcí helpdesku, doplněných o více než 40 integrací.

Person collecting papers into the net

Výrazné úspory a návratnost investic

LiveAgent nabízí plán navždy zdarma, a také 3 placené plány za výhodné ceny.

Multilingual support in LiveAgent

Mnoho podporovaných jazyků

LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data z Kayako již nyní

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak můžete přejít z Kayako na LiveAgent?

Chcete-li migrovat z Kayako do LiveAgentu, neváhejte se obrátit na naši podporu a požádat o pomoc nebo použijte bezplatný migrační plugin.

Jaká data můžete migrovat z Kayako do LiveAgent?

Vaše firma může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, značky, přílohy a další, ze systému Kayako do LiveAgent.

Related Articles to Kayako migrace
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent podporuje widgety s možností jazykového přizpůsobení a nabízí 43 různých překladů. All-Inclusive verze LiveAgentu vyhovuje malým firmám, společnostem i velkým korporacím s měsíčním cenovým tarifem za 39 USD. Migrujte svá data z CallHub do LiveAgentu ještě dnes.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

LiveAgent nabízí dokonalé řešení pro help desk s více než 175 funkcemi a 40 integracemi. Podpora je k dispozici 24/7 a zákazníci si mohou vybrat ze 43 různých překladů. Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů a zvyšte své úspory a návratnost investic. Přechod z LiveCall na LiveAgent nabízí výjimečný zákaznický servis a užitečné nástroje.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

LiveAgent nabízí více funkcí než Tawk, včetně integrace Instagramu a Viberu, znalostní databáze, zákaznického fóra, automatizace a pravidel, API, IVR, video hovorů, neomezené historie, neomezeného počtu webstránek, chatovacích tlačítek, tiketů/e-mailů a nahrávání hovorů. LiveAgent nabízí tiketing, Live chat, Call Centrum, samoobsluhu, integraci Facebooku a Twitteru, zatímco Tawk nenabízí tyto funkce. LiveAgent má také neomezenou 24/7 podporu a nabízí bezplatný zkušební přístup.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent a Kustomer jsou oba software pro zákaznickou podporu. LiveAgent nabízí více funkcí, jako tiketový software, live chat, call centrum, self-service portál, integrace sociálních médií a automatizace a pravidla. LiveAgent také nabízí funkce IVR a videohovory. Cena za LiveAgent se začíná na $15/měsíc. Kustomer nabízí menší množství funkcí a zadává se za $89/měsíc.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.

Chcete přejít z Channels na jiný software? Zvažte LiveAgent jako svůj další software pro help desk. Migrujte svá data nyní.

Migrujete z Channels do LiveAgent?

LiveAgent is a service that offers exceptional customer service, help desk solutions, and useful tools with over 175 features and 40 integrations. They provide support 24/7 and offer free or paid plans with 43 different language translations and customizable widgets. The platform also facilitates easy migration of agents, administrators, end-users, and customers with tags and ticket migration capabilities. It is a reliable option for businesses looking to increase savings and return on investment.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo