Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte do LiveAgent & mi za vás převedeme vaše data z Kayako zcela zdarma.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Kayako?

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Kayako, kterou plně provedou naši zaměstnanci technické podpory. Všechna vaše data ze systému Kayako přeneseme do systému LiveAgent rychle, bezpečně a především – zdarma! Kontaktujte nás a začněte s migrací dat ještě dnes. Migrujete z Kayako Classic? Kontaktujte nás a proberte možnosti migrace s našimi zaměstnanci.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Přecházíte z Kayako?
Slido green logo

Kayako vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent Kayako
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
Jednoduchost použití
Hodnocení snadnosti používání od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.6
Hodnocení 4,6 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
3.9
Hodnocení 3,9 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
Zákaznický servis
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru cena/výkon od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnoceno 3,8 z 5 pro hodnotu produktu vs. cena ověřenými uživateli na Capterra.
Cena
Cena softwaru v USD/měsíc.
$15/měsíc/agent Cena v USD na měsíc/agent.
$15/měsíc/agent Cena v USD na měsíc/agent.
Upozornění/eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
Nabízí upozornění a eskalace.
Nabízí upozornění a eskalace.
Automatizované směrování
Automatizované směrování do specifických oddělení nebo agenty založené na předem daných podmínkách.
Nabízí automatizované směrování.
Nabízí automatizované směrování.
Management call centra
Centralizovaný ovládací panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
Nabízí management call centra.
Nabízí management call centra.
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání..
Nabízí správu fronty.
Nabízí správu fronty.
Správa e-mail
Možnost propojit software tiketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
Nabízí správu e-mailů.
Nabízí správu e-mailů.
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
Nabízí výkonnostní metriky.
Nabízí výkonnostní metriky.
Správa znalostní databáze
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
Nabízí správu znalostní databáze.
Nabízí správu znalostní databáze.
Více-kanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro tiketing.
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
Chat ve skutečném čase
Nativní widget živého chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
Nabízí chat ve skutečném čase.
Nabízí chat ve skutečném čase.
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
Nabízí reportování/analytiku.
nenabízí reporting/analytiku.
Portál samoobsluhy
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
Nabízí portál samoobsluhy.
Nabízí portál samoobsluhy.
Service Level Agreement (SLA) management
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
Nabízí service level agreement (SLA) management.
Integrace sociálních médií
Integrace populárních sociálních sítí jako je Facebook.
Nabízí integraci sociálních sítí.
Nabízí integraci sociálních médií.
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
Nabízí správu tiketů.
Nabízí správu tiketů.
Správa pracovních procesů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Nabízí správu pracovních procesů.
Nabízí správu pracovních procesů.
Data migration from one solution to another

Nechte nás udělat tvrdou práci za vás

Obraťte se na nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu a dejte nám vědět, že chcete migrovat svá data ze služby Kayako do služby LiveAgent. Všechna vaše data bezpečně a bezplatně migrujeme. Vy se zatím můžete pohodlně usadit, odpočívat a vychutnávat si šálek kávy.

Migrujte jednoduše s naším pluginem

Pokud chcete data Kayako do LiveAgentu migrovat sami, kontaktujte nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu. Můžeme vám ukázat, jak náš migrační plugin funguje a jaký typ dat pro vás může migrovat. Můžete si jej také sami vyzkoušet v sekci pluginu našeho softwaru.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data můžete migrovat z Kayako?

Jaká data můžete migrovat z Kayako?

Lidé

Jednoduše migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky.

Lidé

Tagy

Migrujte všechna oddělení a označení tiketů.

Tagy

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole, a pole tiketů.

Připraveni migrovat z Kayako?

Níže jsme uvedli seznam výhod, které si zákazníci mohou užívat poté, co přenesou svá data z Kayako do LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Hvězdný zákaznický servis

Naši agenti jsou připraveni vám asistovat s jakýmkoli problémem 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Plně funkční helpdesk řešení

Náš software má přes 179 funkcí helpdesku, doplněných o více než 40 integrací.

Person collecting papers into the net

Výrazné úspory a návratnost investic

LiveAgent nabízí plán navždy zdarma, a také 3 placené plány za výhodné ceny.

Multilingual support in LiveAgent

Mnoho podporovaných jazyků

LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data z Kayako již nyní

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak můžete přejít z Kayako na LiveAgent?

Chcete-li migrovat z Kayako do LiveAgentu, neváhejte se obrátit na naši podporu a požádat o pomoc nebo použijte bezplatný migrační plugin.

Jaká data můžete migrovat z Kayako do LiveAgent?

Vaše firma může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, značky, přílohy a další, ze systému Kayako do LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo