Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte ke službě LiveAgent a migrujte svá data z Kustomer ještě dnes.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Zvažujete migraci ze služby Kustomer?

Nabízíme vám bezplatný asistovaný přechod od služby Kustomer k LiveAgent. Postaráme se o to, abyste co nejdříve převedli vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli začít používat váš nový software pro zákaznický servis. Získejte přístup ke spolehlivé sadě nástrojů, která pokrývá veškeré důležité zákaznické kanály. Tiketing od služby LiveAgent zajistí e-maily, live chat, call centrum, zákaznický portál, Viber a sociální média – Facebook, Instagram a Twitter. Vyzkoušejte LiveAgent bezplatně ještě dnes s naší 14denní zkušební verzí zdarma nebo si prohlédněte naše cenově dostupné plány, které nezruinují váš rozpočet.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Porovnání Kustomer vs. LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
Kustomer
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software.
Kustomer nenabízí tiketový software.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí live chat v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
Kustomer nabízí live chat za $89/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Kustomer nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí Self-Service portál za $89/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Facebooku. za $89/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Twitteru za $89/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Instagramu za $89/měsíc.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Kustomer nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí bázi znalostí za $89/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Kustomer nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí automatizaci a pravidla za $89/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí funkce API za $139/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Kustomer nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Kustomer nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezenou historii za $89/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Kustomer nabízí neomezené webové stránky za $89/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezená tlačítka chatu za $89/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezené tikety/e-maily za $89/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Kustomer nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Kustomer nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Migrujte na LiveAgent ještě dnes

Uděláme vše, co je v našich silách, abychom zákazníkům poskytli nejlepší možnou zkušenost a pomohli vám odvést co nejlepší práci. Získejte přístup k našemu úžasnému systému prodeje vstupenek, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Je podporován řadou funkcí a integrací. Nabízíme také 24/7 zákaznickou podporu pro každého.

Jaké data a soubory k nám můžete přénest?

Tikety

Veškerá komunikace se zákazníky ze všech kanálů

Lidé

Kontakty, skupiny kontaktů a profily agentů

Značky (tagy)

Značky, které vám pomohou udržovat pořádek

Vícekanálová sada nástrojů podporovaná skvělými funkcemi

Zvyšujte spokojenost zákazníků a produktivitu agentů se správnými nástroji, které vás v tom podpoří. Přidejte bázi znalostí nebo Viber do vašeho tiketingu a začněte pokrývat nejpoužívanější komunikační kanály. Každý z nich je podporován funkcemi produktivity, které vám usnadní práci. LiveAgent lze navíc integrovat s více, než 140 aplikacemi. Vytvářejte jednotné pracovní toky a ušetřete si čas, který strávíte přepínáním mezi aplikacemi.
WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Všechny důležité kanály zákaznické podpory pod jednou střechou

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Zažijte spokojené zákazníky se službou LiveAgent

Chápeme, že dostupnost zákazníkům je důležitým aspektem skvělého helpdesku. To je důvod, proč jsou naše týmy podpory k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby vám pomohly nebo poskytly důležité informace týkající se naších produktů. Obraťte se na nás kdykoliv prostřednictvím e-mailu, chatu nebo nám prostě zavolejteUděláme vše pro to, abychom vyřešili všechny vaše problémy a pomohli vám se vším, co potřebujete.

Přejděte k LiveAgent a staňte se spokojeným zákazníkem

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo

Jste připraveni začít s migrací?

Připojte se k LiveAgent ještě dnes a proberte s námi svou individuální migraci. Začněte s naší bezplatnou 14denní zkušební verzi nebo si vyberte některý z našich cenově dostupných plánů. Naše plány jsou vhodné pro firmy většiny velikostí a garantujeme, že nezruinují váš rozpočet.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Přejděte k LiveAgent

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migrace Kustomer
Univerzální schránka je chytřejší verze vašeho e-mailu, který sjednocuje e-maily, live chaty, hovory a zprávy ze sociálních sítí do jedné schránky.

Univerzální schránka

Univerzální schránka je nezbytným nástrojem pro oddělení zákaznické podpory, sjednocuje všechny zprávy z více účtů a zařízení do jedné schránky a zlepšuje efektivitu a spokojenost zákazníků. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.

Úřední hodiny LiveAgentu konfigurují vaše úrovně SLA tak, aby byly prováděny akce pouze v určitých časových obdobích s možností vyloučit svátky. Přečtěte si více.

Úřední hodiny

Smlouvy SLA definují úroveň služeb, včetně sankcí za nedodržení. Úřední hodiny v LiveAgent zlepšují plnění SLA a posilují vztahy se zákazníky. Důležitost SLA je zdůrazněna jako nástroj pro propagaci značky a zvýšení prodeje.

Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

Pokud se chcete vyhnout psaní stejné odpovědi na opakující se problém, využijte Předdefinovaných odpovědí. Vytvořte si své vlastní a používejte je podle potřeby.

Předdefinované odpovědi

Zkratka: Marketingové šablony, skripty call centra, odpovědi znalostní databáze, prodeje, sociální média. Předdefinované odpovědi urychlují proces zpracování tiketů a zvyšují efektivitu helpdesku. Využívají je pracovníci zákaznické podpory, obchodníci, marketéři i IT zástupci.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.

Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?

Plány pro malé, střední a velké podniky s různým počtem emailových adres a chatovacími tlačítky. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zlepšení zákaznické podpory. Můžete si také zdarma vyzkoušet různé plány.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x