Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte ke službě LiveAgent a migrujte svá data z Kustomer ještě dnes.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Zvažujete migraci ze služby Kustomer?

Nabízíme vám bezplatný asistovaný přechod od služby Kustomer k LiveAgent. Postaráme se o to, abyste co nejdříve převedli vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli začít používat váš nový software pro zákaznický servis. Získejte přístup ke spolehlivé sadě nástrojů, která pokrývá veškeré důležité zákaznické kanály. Tiketing od služby LiveAgent zajistí e-maily, live chat, call centrum, zákaznický portál, Viber a sociální médiaFacebook, Instagram a Twitter. Vyzkoušejte LiveAgent bezplatně ještě dnes s naší 14denní zkušební verzí zdarma nebo si prohlédněte naše cenově dostupné plány, které nezruinují váš rozpočet.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Porovnání Kustomer vs. LiveAgent

Funkce Liveagent Kustomer
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software.
Kustomer nenabízí tiketový software.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí live chat v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
Kustomer nabízí live chat za $89/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Kustomer nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí Self-Service portál za $89/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Facebooku. za $89/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Twitteru za $89/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Kustomer nabízí integraci Instagramu za $89/měsíc.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Kustomer nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí bázi znalostí za $89/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Kustomer nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí automatizaci a pravidla za $89/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí funkce API za $139/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Kustomer nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Kustomer nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezenou historii za $89/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Kustomer nabízí neomezené webové stránky za $89/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezená tlačítka chatu za $89/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Kustomer nabízí neomezené tikety/e-maily za $89/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Kustomer nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Kustomer nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Migrujte na LiveAgent ještě dnes

Uděláme vše, co je v našich silách, abychom zákazníkům poskytli nejlepší možnou zkušenost a pomohli vám odvést co nejlepší práci. Získejte přístup k našemu úžasnému systému prodeje vstupenek, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Je podporován řadou funkcí a integrací. Nabízíme také 24/7 zákaznickou podporu pro každého.

Jaké data a soubory k nám můžete přénest?

Jaké data a soubory k nám můžete přénest?

Tikety

Veškerá komunikace se zákazníky ze všech kanálů
Tikety

Lidé

Kontakty, skupiny kontaktů a profily agentů
Lidé

Značky (tagy)

Značky, které vám pomohou udržovat pořádek

Vícekanálová sada nástrojů podporovaná skvělými funkcemi

Zvyšujte spokojenost zákazníků a produktivitu agentů se správnými nástroji, které vás v tom podpoří. Přidejte bázi znalostí nebo Viber do vašeho tiketingu a začněte pokrývat nejpoužívanější komunikační kanály. Každý z nich je podporován funkcemi produktivity, které vám usnadní práci. LiveAgent lze navíc integrovat s více, než 140 aplikacemi. Vytvářejte jednotné pracovní toky a ušetřete si čas, který strávíte přepínáním mezi aplikacemi.
WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Všechny důležité kanály zákaznické podpory pod jednou střechou

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Zažijte spokojené zákazníky se službou LiveAgent

Chápeme, že dostupnost zákazníkům je důležitým aspektem skvělého helpdesku. To je důvod, proč jsou naše týmy podpory k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby vám pomohly nebo poskytly důležité informace týkající se naších produktů. Obraťte se na nás kdykoliv prostřednictvím e-mailu, chatu nebo nám prostě zavolejteUděláme vše pro to, abychom vyřešili všechny vaše problémy a pomohli vám se vším, co potřebujete.

Přejděte k LiveAgent a staňte se spokojeným zákazníkem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Jste připraveni začít s migrací?

Připojte se k LiveAgent ještě dnes a proberte s námi svou individuální migraci. Začněte s naší bezplatnou 14denní zkušební verzi nebo si vyberte některý z našich cenově dostupných plánů. Naše plány jsou vhodné pro firmy většiny velikostí a garantujeme, že nezruinují váš rozpočet.
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak můžete přejít od služby Kustomer k LiveAgent?

Chcete-li migrovat od Kustomer k LiveAgent, neváhejte se obrátit na naši podporu a požádat o pomoc nebo využijte bezplatný migrační plugin.

Jaká data můžete migrovat ze služby Kustomer ke službě LiveAgent?

Vaše společnost může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, značky (tagy), přílohy a další od služby Kustomer, přímo k naší službě LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo