Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketový software.
|
Kustomer nenabízí tiketový software.
|
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
|
LiveAgent nabízí live chat v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
|
Kustomer nabízí live chat za $89/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Kustomer nenabízí Call Centrum.
|
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí Self-Service portál za $89/měsíc.
|
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Kustomer nabízí integraci Facebooku. za $89/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Kustomer nabízí integraci Twitteru za $89/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Kustomer nabízí integraci Instagramu za $89/měsíc.
|
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Kustomer nenabízí integraci Viberu.
|
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
|
LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí bázi znalostí za $89/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Kustomer nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí automatizaci a pravidla za $89/měsíc.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí funkce API za $139/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkci IVR .
|
Kustomer nenabízí funkci IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Kustomer nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí neomezenou historii za $89/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
Kustomer nabízí neomezené webové stránky za $89/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí neomezená tlačítka chatu za $89/měsíc.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v tarifu Ticket za $15/měsíc.
|
Kustomer nabízí neomezené tikety/e-maily za $89/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Kustomer nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Kustomer nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Uděláme vše, co je v našich silách, abychom zákazníkům poskytli nejlepší možnou zkušenost a pomohli vám odvést co nejlepší práci. Získejte přístup k našemu úžasnému systému prodeje vstupenek, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Je podporován řadou funkcí a integrací. Nabízíme také 24/7 zákaznickou podporu pro každého.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.
Peter Komornik, CEO
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Chcete-li migrovat od Kustomer k LiveAgent, neváhejte se obrátit na naši podporu a požádat o pomoc nebo využijte bezplatný migrační plugin.
Vaše společnost může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, značky (tagy), přílohy a další od služby Kustomer, přímo k naší službě LiveAgent.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent podporuje widgety s možností jazykového přizpůsobení a nabízí 43 různých překladů. All-Inclusive verze LiveAgentu vyhovuje malým firmám, společnostem i velkým korporacím s měsíčním cenovým tarifem za 39 USD. Migrujte svá data z CallHub do LiveAgentu ještě dnes.
LiveAgent nabízí dokonalé řešení pro help desk s více než 175 funkcemi a 40 integracemi. Podpora je k dispozici 24/7 a zákazníci si mohou vybrat ze 43 různých překladů. Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů a zvyšte své úspory a návratnost investic. Přechod z LiveCall na LiveAgent nabízí výjimečný zákaznický servis a užitečné nástroje.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.
Migrujete z Channels do LiveAgent?
LiveAgent is a service that offers exceptional customer service, help desk solutions, and useful tools with over 175 features and 40 integrations. They provide support 24/7 and offer free or paid plans with 43 different language translations and customizable widgets. The platform also facilitates easy migration of agents, administrators, end-users, and customers with tags and ticket migration capabilities. It is a reliable option for businesses looking to increase savings and return on investment.
Migrujete z Vision do LiveAgent?
Společnost Quality Unit nabízí software pro zákaznickou podporu včetně telefonních systémů VoIP, samoobslužného a call centra a software pro správu e-mailů. Dále poskytuje partnerský program a akademii přinášející vysokou úroveň odbornosti. Na webu je k dispozici blog, slovník a webináře. K vytvoření účtu v aplikaci LiveAgent se uživatelé mohou registrovat.
Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Společnosti, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, užívají LiveAgent a poskytují tak svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent nabízí různé plány, včetně bezplatného 7denního plánu s omezenými funkcemi.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech