Hledáte LiveHelpNow alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou LiveHelpNow na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho help desk softwaru?

Hledáte jednodušší a efektivnější řešení pro svůj help desk? LiveAgent vám pomůže. Zajistěte podporu prostřednictvím všech důležitých komunikačních kanálů pomocí spolehlivého softwarového řešení. Máme vše – e-mail, živý chat, sociální média, podporu call centra a znalostní databázi.

Přečtěte si a zjistěte, proč byste si měli vybrat LiveAgent jako řešení pro help desk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Union icon

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Increase icon

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Statistic icon

Bohatý na funkce

S více než 175 help desk funkcemi bude poskytování zákaznické podpory hračkou.

LiveHelpNow vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
LiveHelpNow
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí tiketing v plánu za 21 USD/ agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí Live Chat v plánu za 21 USD/ agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
LiveHelpNow nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí samoobsluhu v plánu za 21USD/ měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
LiveHelpNow nabízí integraci Facebooku v plánu za 21USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
LiveHelpNow nabízí integraci Twitteru v plánu za 21USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
LiveHelpNow nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
LiveHelpNow nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí znalostní databázi v plánu za 21USD/ agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
LiveHelpNow nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 21 USD/ agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí funkce API funkce v plánu za 21USD/ měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
LiveHelpNow nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
LiveHelpNow nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
LiveHelpNow nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 36USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 36USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 36 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
LiveHelpNow nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveHelpNow nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 36 USD/agent/ měsíc.
report on tablet-illustration

Výkonná alternativa LiveHelpNow

p> Posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň. LiveAgent vám nabízí ty nejlepší nástroje a funkce, které vám pomohou poskytovat skvělou zákaznickou podporu. Spolehlivý tiketovací systém třídí veškerou vaši komunikaci, ať už jde o e-mail, živý chat nebo dokonce sociální média, jako je Instagram a Facebook. 

LiveAgent má více než 175 funkcí a přes 40 integrací, které vám pomohou usnadnit práci. 

Nejrychlejší živý chat

Widget živého chatu je jedním z nejlepších způsobů, jak umožnit zákazníkům, aby se s vámi spojili. Jde o okamžitou komunikaci, a proto by měla být co nejrychlejší. LiveAgent má nejrychlejší widget živého chatu na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Poskytujte podporu rychlostí blesku.
Watch the website loading time
Savings illustration

Získejte více za méně

Skvělá zákaznická podpora nemusí zruinovat váš rozpočet. LiveAgent má tři skvělé placené plány, které vám poskytnou ty nejlepší nástroje a funkce pro poskytování zákaznické podpory. Vyberte si ten, který vám vyhovuje nejlépe.

V případě, že chcete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce. Podívejte se na naše cenové plány a dozvíte se více.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Připraveni udělat změnu?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je alternativou LiveHelpNow?

LiveAgent je software pro zákaznickou podporu v reálném čase, který můžete použít ke spojení se svými zákazníky prostřednictvím různých kanálů, jako jsou sociální média, e-mail, telefon a chat.

Co nabízí LiveAgent?

LiveAgent vám pomůže lépe reagovat na potřeby vašich zákazníků tím, že na vašich webových stránkách poskytne okno živého chatu. To vám umožní pomáhat návštěvníkům webových stránek přímo na vašich stránkách, místo abyste je posílali na externí stránky, kde najdou informace.

Proč byste si měli vybrat LiveAgent?

LiveAgent je snadno použitelný software pro help desk, který vám umožní komunikovat s návštěvníky a odpovídat na jejich dotazy v reálném čase z jedné platformy.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo