Hledáte alternativu řešení Dixa?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Dixa na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována &nbsp
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte dost svého helpdesk softwaru?

Objevte LiveAgent – software pro služby zákazníkům s mnoha funkcemi, který dokáže pokrýt více komunikačních kanálů a sociálních sítí. Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky pomocí e-mailu, živého chatu, call centra, zákaznického portálu, Viberu, WhatsApp a sociálních médií. Zjistěte více informací o službě LiveAgent nebo začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzí, abyste získali zkušenosti.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Dixa vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Živý agent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
Dixa
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu tiketů, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí nástroj pro ticketing.
Dixa nabízí nástroj pro ticketing.
Živý chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Dixa nabízí Live Chat.
Call centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
Dixa nabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Dixa nabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Dixa nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Dixa nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Dixa nenabízí integraci Viberu.
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným tiketem zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
Dixa nabízí integraci aplikace WhatsApp.
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
Dixa nenabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Dixa nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Dixa nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Dixa nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Dixa nabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Dixa nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Historie lístků nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Dixa nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Dixa nabízí neomezený počet webových stránek.
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Dixa nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezený počet lístků/mailů
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Dixa nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Věnujte se svému zákazníkovi na více kanálech

Výjimečný zákaznický servis by měl být poskytován z více míst, která jsou pro zákazníky pohodlná. Kvalitní zákaznický servis můžete naštěstí zvládnout z jednoho ticketovacího systému. Zpracovávejte e-mailové tikety a hovory, nastavte si widget pro živý chat a propojte Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp a Viber. Vše je pod jednou střechou, jak má být, takže se vaši agenti mohou soustředit na další pomoc bez přepínání mezi aplikacemi.

Specializovaný nástroj zákaznických služeb, který zvládne vše

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zajistěte spokojenost uživatelů prostřednictvím více sociálních sítí

Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznického servisu pro pracovníky podpory. Proto jsou ve službě LiveAgent zabudovány integrace pro Facebook a Facebook Messenger, takže můžete jednoduše připojit svůj účet. Totéž platí pro Twitter a Instagram. Vstupujte do sociálních sítí prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketů, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více věcí z jednoho místa.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Správa tiketů na sociálních sítích v jediném rozhraní

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Chat v reálném čase s intuitivními funkcemi

Řešte problémy zákazníků rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Live chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje klíčovými funkcemi, které zajišťují bezproblémovou práci. Podívejte se na kompletní seznam funkcí živého chatu a zjistěte, díky čemu je skvělý pro spokojenost zákazníků.

Vyřizujte dotazy zákazníků rychleji pomocí našeho živého chatu

Získejte úžasnou péči o zákazníky od našeho týmu podpory

Konverzace se zákazníky vyřizujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom mohli každému kdykoli pomoci. Zavolejte nám, chatujte s námi nebo nám pošlete e-mail, když potřebujete naši pomoc při řešení problému nebo když se chcete dozvědět něco nového o službě LiveAgent. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení služeb zákazníkům.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ušetřete více díky službě LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje funkcevynikajícího live chatu, ticketingu a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni vyzkoušet LiveAgent?

Podívejte se na video s prohlídkou a zjistěte, co dalšího LiveAgent umí, nebo si jej vyzkoušejte na vlastní kůži v bezplatné 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné plány vhodné pro firmy většiny velikostí a odvětví. Připojte se ke službě LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to Alternativní řešení Dixa
    Nástroje pro spolupráci umožňují členům týmu komunikovat, řešit problémy, sdílet a pracovat společně s mnohem větší lehkostí a efektivitou.

    Nástroje pro spolupráci

    Získejte svou vlastní LiveAgent subdoménu a využijte nástroje a integrace pro lepší spolupráci a zvládání zákaznické podpory.

    Hledáte alternativu pro váš zákaznický servis? Co takhle software navržený pro týmovou spolupráci? Vyzkoušejte LiveAgent s naší bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes.

    Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?

    Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.

    Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

    Samoobslužný software

    Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

    Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

    Software pro zákaznický servis

    Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

    Chtěli byste se o LiveAgent dozvědět více? Vyžádejte si bezplatné demo, abyste se dozvěděli více o LiveAgent a jak vám může pomoci uspět.

    Naplánujte si ukázku

    LiveAgent nabízí širokou škálu služeb pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně chatu, volání, videohovorů a sociálních médií. Nabízí také možnost naplánování ukázky produktu a odběru newsletteru pro nejnovější aktualizace a slevy. Sídlo společnosti je v České republice.

    Nástroje pro spolupráci umožňují členům týmu komunikovat, řešit problémy, sdílet a pracovat společně s mnohem větší lehkostí a efektivitou.

    Nástroje pro spolupráci

    LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů a helpdesků pro startupy. Společnost má partnerský program a certifikáty a nabízí vzdělávací zdroje jako blog, slovník a akademii. Můžete se přihlásit k odběru newsletteru a naplánovat demo. LiveAgent vytváří řídící panel pro své klienty.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x