Hledáte alternativu Jira?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Jiry na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadována kreditní karta
  • ✓ Zrušit kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Hledáte nový způsob pro sledování zákaznických problémů? LiveAgent je dokonalé řešení helpdesku pro vaši firmu.

Spolehlivý ticketový systém, pokrytí velkého množství komunikačních kanálů, užitečné funkce a integrace dělají z LiveAgent tu správnou volbu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgent

3 důvody, proč firmy přešli k LiveAgent

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Zkraťte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Jira vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
Jira
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí systém ticketingu.
Jira nabízí ticketing.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Jira nenabízí Live Chat.
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
Jira nenabízí Call Center.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Jira nabízí samoobslužný portál .
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Jira nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Jira nabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Jira nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Jira nenabízí integraci Viberu.
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným ticketem zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
Jira nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
Jira nenabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Jira nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Jira nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Jira nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Jira nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Jira nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Historie tiketů nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Jira nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Jira nenabízí neomezený počet webových stránek.
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Jira nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezený počet tiketů/mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet ticketů/mailů.
Jira nabízí neomezený počet ticketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Jira nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Jira nabízí neomezenou podporu 24/7.
app installation - illustration

Výkonná alternativa služby Jira

Pokud chcete poskytovat podporu pomocí jiného a spolehlivého nástroje, LiveAgent vám kryje záda. Funguje jako výkonná alternativa Jiry a dokonce i ZenDesku.

LiveAgent rozšiřuje komunikaci prostřednictvím několika kanálů, jako je e-mail, live chat, sociální média (Facebook, Twitter a Instagram), call centrum a znalostní báze. Proč se spokojit s něčím, co nabízí méně?

Socializujte se

Lidé se den ode dne více stýkají s internetem, proto je důležité poskytovat podporu nejen tradičními kanály, ale i prostřednictvím sociálních médií.

LiveAgent je hrdý na to, že je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen Facebook, Twitter a Instagram, ale také Viber a WhatsApp. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže je nemusíte oslovovat zvlášť. Zajistěte lepší podporu se službou LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Vše za skvělou cenu

Získejte všechny nejlepší nástroje a funkce za skvělou cenu. LiveAgent má tři poctivé placené plány, které obsahují vše, co potřebujete k poskytování lepší podpory.

Stačí si jen vybrat ten, který vám vyhovuje nejvíce. Podívejte se na naše placené plány a zjistěte více.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

winners illustration

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným #1 softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Porovnejte nás s jiným softwarem

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními softwarovými řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Alternativa řešení Jira
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Podpora

    Zákaznická podpora je klíčová pro úspěch podniku. ServiceNow a další softwary nabízejí komplexní řešení pro zlepšení služeb zákazníkům napříč různými komunikačními kanály. Integrace Twitteru a WhatsAppu jsou také důležité pro moderní zákaznický servis.

    Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

    Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

    Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

    Interní chat vám umožní chatovat se svými kolegy, aniž byste museli používat aplikaci třetích stran. Posílejte rychlé zprávy a přikládejte přílohy.

    Interní chat

    Podniky se musí přizpůsobit online trendu a využít chatboty, WhatsApp a integrovaný LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory a efektivitu. Sales kontakt: +421 2 33 456 826. Vyzkoušejte zdarma!

    Hledáte alternativu pro váš zákaznický servis? Co takhle software navržený pro týmovou spolupráci? Vyzkoušejte LiveAgent s naší bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes.

    Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?

    Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.

    Vyberte si způsob směrování chatu a distribuce, jako například Náhodné přidělení, Oznámení všem či Maximální využití. Více se dozvíte v tomto článku.

    Distribuce chatu

    Automatizovaná distribuce chatu v LiveAgentu nabízí 4 strategie směrování a další funkce pro zlepšení zákaznické zkušenosti a efektivity společnosti. Try it for free!

    LiveAgent je skvělá alternativa Tidio, doplněna o bleskurychlý live chat a vícekanálový tiketový systém za rozumnou cenu.

    Tidio alternativa - LiveAgent

    Integrovaný CRM systém LiveAgent usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x