Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.
Odcházíte od HubSpot's Service Hub?
LiveAgent nabízí různé plány za výhodné ceny, včetně bezplatného plánu navždy. Software podporuje mnoho jazyků a nabízí 24/7 zákaznickou podporu. Může být integrován s dalšími aplikacemi a slibuje výrazné úspory.
Zastáncem značky může být známá osoba nebo sociální influencer. Kontaktní centrum umožňuje správu komunikace se zákazníky. Chatovací aplikace usnadňuje komunikaci v reálném čase a je důležitým komunikačním kanálem pro zákaznický servis. LiveAgent nabízí široké možnosti pro zlepšení podpory zákazníků.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.