Hledáte HubSpot Service Hub alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou HubSpot Service Hub na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadována kreditní karta
  • ✓ Zrušit kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Service Hub od společnosti HubSpot je skvělý software, který využívá ticketing, živý chat a chatboty. Service Hub je ideální pro společnosti s velkými rozpočty, které již využívají marketingové a prodejní centrum HubSpot. Pokud však hledáte výhodnou alternativu Service Hub, zvažte službu LiveAgent.

LiveAgent je plně vybavený software helpdesk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgent

3 důvody, proč společnosti přešli ke službě LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Zkraťte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

HubSpot Service Hub vs. LiveAgent
na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
HubSpot Service Hub
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí ticketing.
HubSpot Service Hub nabízí ticketing.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
LiveAgent nabízí Live Chat.
HubSpot Service Hub nabízí Live Chat.
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
HubSpot Service Hub nabízí Call Center.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
HubSpot Service Hub nabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci Viberu.
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným ticketem zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
HubSpot Service Hub nabízí integraci aplikace WhatsApp.
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
HubSpot Service Hub nabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
HubSpot Service Hub nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
HubSpot Service Hub nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
HubSpot Service Hub nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HubSpot Service Hub nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
HubSpot Service Hub nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Historie tiketů nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
HubSpot Service Hub nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet webových stránek.
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezený počet tiketů/mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HubSpot Service Hub nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
HubSpot Service Hub nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
features overview - integration

Výkonná alternativa Service Hub

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Proto LiveAgent nabízí 4 cenově výhodné balíčky. Základní balíčky obsahují hybridní proud tiketů, jednotnou vícekanálovou schránku, reportování, automatizační pravidla, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz – pokud tedy hledáte plnohodnotnou alternativu Service Hub, vyzkoušejte službu LiveAgent. Spusťte si 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Nevyžaduje se žádná kreditní karta.

Gamifikační funkce

Umožněte svým pracovníkům podpory získávat odznaky a úrovně, když provádějí činnosti, které přispívají k celkovému úspěchu vaší společnosti. Prohlédněte si individuální a týmové žebříčky a vytvářejte přehledy, abyste podpořili zdravé soutěžení v rámci oddělení služeb zákazníkům.

Agent report dashboard in LiveAgent

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu Service Hubu a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.

Rychlý widget chatu je tou správnou volbou, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle studie společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

LiveAgent live chat conversation example-gif
connected world map

Mluvíme několika jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o to postaráme.

Zasloužíte si to nejlepší

LiveAgent je nejlépe hodnoceným #1 softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou k Service Hubu. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

winners illustration

LiveAgent vs. HubSpot Service Hub porovnání

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání se Service Hubem od společnosti HubSpot na základě hodnocení zákazníků na webu Capterra.

Feature comparison chart for LiveAgent and HubSpot Service Hub
Aktuálně k 3.2.2020

Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

Srovnejte nás s jiným softwarem

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Alternativa HubSpot Service Hub
    Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

    Náhled vytáčení

    Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.

    Rozhraní pro programování aplikací je kombinací nástrojů a kódů. Softwarové programy používají rozhraní API k integraci jiných aplikací. API definuje spolupráci.

    API

    LiveAgent je komplexní software helpdesku s podporou pro správu zákazníků, včetně komunikačních nástrojů, integrací a recenzí chatu, VoIP a podpory pro zákazníky. Nabízí také možnost vytváření skupin kontaktů a tlačítek chatu. Rozhraní API umožňuje propojení s dalšími programy.

    Telefonujte se svými kolegy a rychle řešte problémy prostřednictvím interních hovorů. Interní hovory představují snadný a pohodlný způsob spojení.

    Interní hovory

    LiveAgent je integrovaný CRM systém, který usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí napříč různými komunikačními kanály. Zahrnuje také funkci interních hovorů pro pohodlnější komunikaci mezi kolegy. Bezplatná zkušební verze k dispozici.

    LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Hubspot service hub, kterou plně provede náš personál technické podpory. Zjistěte více informací o migraci dat.

    Odcházíte od HubSpot's Service Hub?

    LiveAgent nabízí různé plány za výhodné ceny, včetně bezplatného plánu navždy. Software podporuje mnoho jazyků a nabízí 24/7 zákaznickou podporu. Může být integrován s dalšími aplikacemi a slibuje výrazné úspory.

    Chatovací aplikace umožňují komunikovat se zákazníkem v reálném čase. Nástroj pro živý chat najdete mezi 175 funkcemi také v helpdesku LiveAgent.

    Chatovací aplikace

    Zastáncem značky může být známá osoba nebo sociální influencer. Kontaktní centrum umožňuje správu komunikace se zákazníky. Chatovací aplikace usnadňuje komunikaci v reálném čase a je důležitým komunikačním kanálem pro zákaznický servis. LiveAgent nabízí široké možnosti pro zlepšení podpory zákazníků.

    Uspořádejte své zákazníky do společností a snadno sledujte, co jednotliví členové společnosti požadují.

    Společnosti

    Funkce společností v LiveAgent umožňuje shromažďovat informace o firmách a organizacích. Ukládá základní kontaktní informace a umožňuje vytvářet vlastní pole kontaktů. To pomáhá uspořádat kontakty a zlepšit komunikaci se zákazníky.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x