Hledátealternativu řešení Intercom?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou služby Intercom na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadována kreditní karta
  • ✓ Zrušit kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Intercom je skvělý software, který poskytuje platformu pro zasílání obchodních zpráv. Intercom využívá chatboty a live chat a je škálovatelný. Pokud však hledáte alternativu ke službě Intercom, zvažte službu LiveAgent.

Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.

Migrujte ze služby Intercom na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Intercomu, která naimportuje všechna vaše data z Intercomu do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 důvody, proč společnosti přecházejí ke službě LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Zkraťte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Intercom vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
Intercom
Tikety
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí ticketing.
Intercom nabízí ticketing.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Intercom nabízí Live Chat.
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
Intercom nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Intercom nabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Intercom nabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Intercom nabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Intercom nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Intercom nenabízí integraci Viberu.
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným ticketem zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
Intercom nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
Intercom nabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Intercom nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Intercom nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Intercom nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Intercom nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Intercom nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Historie tiketů nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Intercom nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Intercom nabízí neomezený počet webových stránek.
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Intercom nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezený počet tiketů/mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet ticketů/mailů.
Intercom nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Intercom nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Intercom nabízí neomezenou podporu 24/7.
social notifications - illustration

Výkonná alternativa Intercom

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Intercom nabízí tři různé základní balíčky a další doplňkové funkce. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu Intercomu, zvažte LiveAgent. Máme hybridní ticket stream, sjednocený omni-channel inbox, funkce reportingu a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího!

Získejte přehledy vaší zákaznické podpory

Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu řešení Intercom a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.

Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle studie společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o to postaráme.

Proč chtít méně, když můžete mít více?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným #1 softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Intercom. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

man and woman receiving awards

Porovnání LiveAgent vs. Intercom

Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s řešením Intercom na základě hodnocení zákazníků na portálu Capterra.

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Stav k 13. 1. 2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent jako preferovanou alternativu Intercomu

Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent nasbíral více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako jsou Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Ušetřete více díky LiveAgent

Porovnejte nás s ostatními alternativami

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Alternativa řešení Intercom
    Objevte nejlepší alternativy pro sledování a správu dotazů ze sociálních médií. Porovnejte hodnocení, funkce a další informace.

    Jste otráveni vaším softwarem podpory pro sociální média?

    LiveAgent nabízí software pro live chat a podporu na sociálních sítích. Je výbornou alternativou k Tidio s rychlou reakcí a implementací.

    LiveAgent je skvělá alternativa Tidio, doplněna o bleskurychlý live chat a vícekanálový tiketový systém za rozumnou cenu.

    Tidio alternativa - LiveAgent

    Integrovaný CRM systém LiveAgent usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.

    Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

    Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

    Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

    Podívejte se, jaké nové funkce a vylepšení jsou k dispozici v nové verzi 5.29 helpdesk softwaru LiveAgent.

    LiveAgent verze 5.29 – Přinášíme nové zajímavé funkce

    LiveAgent je komplexní software helpdesku, který pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky. Nabízí také integraci živého chatu na webové stránky, což může přinést konkurenční výhodu. Nové aktualizace a vylepšení zahrnují odstranění chyb a vylepšení uživatelského rozhraní.

    Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

    Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

    LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznický servis včetně ticketingu, live chatu, call centra a integrace se sociálními sítěmi. Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků a úspěch podniku. S LiveAgentem získáte výjimečný zákaznický servis a návratnost investic. Srovnání s konkurenčními službami ukazuje výhody LiveAgentu včetně neomezené historie tiketů, neomezeného počtu webových stránek a tlačítek chatu. Mnoho známých společností již využívá LiveAgent pro svůj zákaznický servis.

    Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu skrze tuto stránku. Pro úspěšné přihlášení nejprve vyplňte název společnosti a pokračujte zadáním uživatelského jména a hesla.

    Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužný software, příchozí call centra a správa stížností. Nabízí podporu v migraci dat, dostupnost systému a protokol změn. Má ocenění a certifikáty, a lze ho integrovat s partnerským programem. Nabízí také demo verze a sociální sítě.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x