Jste otráveni vaším softwarem podpory pro sociální média?
LiveAgent nabízí software pro live chat a podporu na sociálních sítích. Je výbornou alternativou k Tidio s rychlou reakcí a implementací.
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.
LiveAgent verze 5.29 – Přinášíme nové zajímavé funkce
LiveAgent je komplexní software helpdesku, který pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky. Nabízí také integraci živého chatu na webové stránky, což může přinést konkurenční výhodu. Nové aktualizace a vylepšení zahrnují odstranění chyb a vylepšení uživatelského rozhraní.
Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?
LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznický servis včetně ticketingu, live chatu, call centra a integrace se sociálními sítěmi. Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků a úspěch podniku. S LiveAgentem získáte výjimečný zákaznický servis a návratnost investic. Srovnání s konkurenčními službami ukazuje výhody LiveAgentu včetně neomezené historie tiketů, neomezeného počtu webových stránek a tlačítek chatu. Mnoho známých společností již využívá LiveAgent pro svůj zákaznický servis.
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužný software, příchozí call centra a správa stížností. Nabízí podporu v migraci dat, dostupnost systému a protokol změn. Má ocenění a certifikáty, a lze ho integrovat s partnerským programem. Nabízí také demo verze a sociální sítě.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.