Sociální sítě software

Socializujte se s naším softwarem pro podporu sociálních médií

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Zrušte kdykoliv
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Podpora sociálních sítí v rámci helpdesku

Rádi byste se svými zákazníky komunikovali na sociálních sítích, ale zatím jste nenašli to správné řešení? Už nehledejte! LiveAgent je plně vybavený software pro help desk, který dokáže integrovat všechny oblíbené kanály sociálních médií a dokonce i aplikace pro zasílání zpráv do jednoho praktického ovládacího panelu. Vyzkoušejte jej ještě dnes zdarma a zjistěte, jak můžete zlepšit komunikaci na sociálních sítích a sjednotit všechny kanály!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Best solutions

Nejlepší řešení

Proč byste si měli vybrat LiveAgent pro sociální média?

Protože díky službě LiveAgent je komunikace na sociálních sítích mnohem jednodušší! Naší speciální omáčkou je náš nejmodernější ticketovací systém, který dokáže integrovat všechny vaše účty a stránky na sociálních sítích. Sjednocuje příchozí komunikaci do snadno řešitelných tiketů a poradí si i s hybridní komunikací se zákazníky, kteří používají více účtů na různých sociálních médiích. A to není vše, celý váš pracovní postup je také podpořen efektivními funkcemi produktivity, které vám usnadní každou odpověď nebo komentář.

Nechte LiveAgent zpracovat vaše zprávy na sociálních sítích.

Integrujte své účty a rozlučte se s přepínáním mezi všemi sociálními sítěmi, které vaši zákazníci používají. Podívejte se, jaké sociální sítě a aplikace pro zasílání zpráv pro vás může LiveAgent spravovat.

Ukázka integrace se službou Facebook: Jak to funguje

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Správa publika

Propojte své stránky na Facebooku a začněte vše vyřizovat prostřednictvím lístků. Každý agent může na tiket odpovědět z univerzální schránky, takže nemusíte být závislí na aplikaci nebo aplikaci v prohlížeči. Všechny komentáře a zmínky o vaší stránce se převedou na tikety a budou se archivovat v systému tiketů. Pro odpovědi můžete používat většinu funkcí tiketů, a dokonce ukládat celou historii. Vybudujte si loajální online komunitu díky rychlé podpoře na Facebooku, která je dostupná každému, kdykoli ji potřebuje.

  • Interakce s komentáři, příspěvky a obsahem
  • Lajkovat nebo mazat komentáře, přidávat GIFy a další funkce

Efektivní zasílání zpráv

Chtěli byste konverzace v Messengeru zpracovávat přímo ze svého ticketovacího systému? Přestaňte přepínat mezi aplikacemi díky naší integraci s Facebook Messengerem. Každá konverzace se změní na ticket a vy můžete využívat většinu funkcí ticketingu LiveAgent a zlepšit tak svůj zážitek z chatování.

  • Odpovědi na zprávy v aplikaci Messenger prostřednictvím ticketingu
  • Přístup k funkcím ticketingu a hybridnímu zasílání zpráv

Ukázka integrace se službou Facebook: Jak to funguje

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Jak monitorovat Twitter pomocí LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Sledování tweetů

Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje sledovat všechny @zmínky o vaší stránce nebo libovolné #hashtagy podle vašeho výběru. LiveAgent vám pomůže sjednotit váš účet na Twitteru s ostatními nástroji LiveAgent. Všechny hashtagy a zmínky, které se rozhodnete sledovat, budou automaticky převedeny na tikety, které lze přiřadit k oddělením a agentům.

  • Sledování zmínek o značce a klíčových slov 
  • Tweety, komentáře a zmínky v jedné složce příchozí pošty

Správa followerů (sledujících)

Instagram je v současné době jedním z nejpopulárnějších sociálních médií, a proto je ideální pro zákaznický servis a podporu. Odpovídejte na příspěvky, ve kterých vám lidé dávají značky nebo zmínky přímo z vašich ticketů. Může vám to ušetřit obrovské množství času a pomůže vám to vyřídit mnohem více, než kdybyste používali webovou aplikaci nebo aplikaci pro chytré telefony.

  • Rychlejší zpracování interakcí se zákazníky Instagramu
  • Sledování komunikace se zákazníky z příspěvků

Jak používat plugin Instagramu v LiveAgent


00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Demo integrace Viberu | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Zasílání textových zpráv do schránky

Viber je jednou z nejoblíbenějších platforem pro zasílání zpráv, což znamená, že je ideálním nástrojem pro váš helpdesk. Odpovídejte snadno přímo ze svého ticketovacího systému a spravujte komunikaci se zákazníky, kteří dávají přednost aplikacím pro zasílání zpráv před sociálními sítěmi. Integrace je bezproblémová a funguje s většinou funkcí LiveAgent.

  • Uspořádejte si komunikaci přes Viber na jednom místě
  • Odpovídejte na zprávy Viber ve své schránce s tikety

Oznámení ve službě Slack

Není důvod opouštět pracovní komunikaci, když řešíte chatování s kolegy. Naše integrace se Slackem navíc dokonale spolupracuje s ticketingem LiveAgent, takže můžete mít stále přehled o svých zákaznících a jejich dotazech. Každý ticket vám přinese nové upozornění.

  • Zůstaňte informováni o své aktivitě na tiketu ve Slacku
  • Přizpůsobte si oznámení ve službě Slack
Slack Integration
WhatsApp Integration

Podpora na Whatsappu

Naše nová integrace může pomoci našim nejcennějším zákazníkům řešit komunikaci se zákazníky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Stejně jako u předchozích kanálů se může WhatsApp stát nedílnou součástí vašeho ticketingu a vašeho helpdesku. Nenechte si ji ujít a vyzkoušejte ji!

  • Integrace nejoblíbenější platformy pro zasílání zpráv
  • Správa komunikace přes WhatsApp z ticketingu
Let’s get social!

Řešení problémů se zákazníky prostřednictvím sociálních médií.

Přejděte tam, kde vaši zákazníci tráví nejvíce času, a začněte poskytovat vynikající služby každému uživateli sociálních médií. LiveAgent dokáže integrovat vaše služby na Facebooku, Twitteru, Instagramu, Messengeru, Viberu a WhatsAppu a pomůže vám je proměnit ve skvělé a výkonné nástroje zákaznických služeb.

Zdokonalte cestu zákazníka pomocí:

  • Lepší komunikace a produktivita
  • Hybridní univerzální schránka
  • Bezproblémové integrace
Support team view

Se službou LiveAgent lze snadno pracovat se sociálními sítěmi

Podívejte se, jak jednoduché je přidat všechny důležité sociální kanály pro služby zákazníkům. Propojte své sociální účty, spravujte své profily a vytvořte si loajální zákaznickou základnu.

Prozkoumejte další funkce produktivity LiveAgent

LiveAgent je mnohem víc než jen software pro služby sociálních médií. Prozkoumejte naše další důležité nástroje a funkce a zjistěte, jak je můžete využít k získání konkurenční výhody pro své podnikání.

Organizovaná komunikace

Univerzální schránka

Získejte více z řešení sociálních médií a sjednoťte komunikaci. LiveAgent dokáže zpracovávat zprávy nebo hovory zákazníků z jakéhokoli typu kanálu a bezpečně je pro vás ukládat do univerzální schránky s hybridním ticketingem. Všechny procesy zákaznické podpory jsou jednodušší, když jsou informace na správném místě.

  • Uchovává konverzace se zákazníky na jednom místě
  • Hybridní komunikace a snadná organizace

Dozvědět se více o univerzální schránce

Organized communication
Efficient workflow

Efektivní pracovní postupy

Pravidla automatizace

Aplikace pro sociální sítě jsou skvělé, ale nemohou za vás vyřídit všechno. Naštěstí vám LiveAgent může pomoci s řadou automatizačních pravidel, která mohou automaticky provádět mnoho běžných úkolů. Soustřeďte se na to důležité a přestaňte ztrácet čas opakujícími se úkoly, které vás zdržují od pomoci zákazníkům.

  • Automatizujte pracovní postupy a soustřeďte se na důležité věci
  • Zbavte se všedních nebo opakujících se úkolů

Další informace o pravidlech automatizace

Kategorizace

Oddělení a značky

Ne každý dotaz zákazníka je úplně stejný, a proto je důležité rozdělit je do kategorií. LiveAgent vám s tím může pomoci pomocí funkcí Oddělení a Štítky. Uspořádejte si správně komunikaci a směrujte dotazy zákazníků vždy k odborníkům, kteří vám poskytnou nejlepší odpověď.

  • Rozdělte členy týmu zákaznické podpory podle odbornosti
  • Používejte značky k uspořádání interakcí se zákaznickým servisem
  • Poskytujte správná a včasná řešení služeb zákazníkům
Categorizing
Ticket features

Funkce tiketu

Makra, přílohy a poznámky

Zkraťte dobu odezvy a zlepšete služby zákazníkům pomocí hotových zpráv a předdefinovaných odpovědí. LiveAgent podporuje různé typy příloh při odpovídání na ticket. Neváhejte zanechat v tiketech poznámky pro své kolegy agenty a kdykoli je informovat o obavách zákazníků nebo pozitivních interakcích.

  • Udržujte krok se zákazníky pomocí předem napsaných zpráv
  • Zanechávejte poznámky a přidávejte přílohy do tiketů
Medal

Začněte používat LiveAgent nyní!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Zrušte kdykoliv

Zjistěte, jak můžete využít podporu sociálních sítí

Sociální sítě jsou důležitou součástí každého moderního helpdesku. Podívejte se na statistiky a zjistěte, jak můžete sociální média využít ke zlepšení zákaznické podpory a svého podnikání.

Přítomnost na sociálních sítích

Zákazníci raději komunikují se značkami a podniky prostřednictvím sociálních médií, což znamená, že očekávají odpovídající služby a podporu. Poskytněte svému publiku poradenství při nákupu a zákaznický servis na sociálních sítích pomocí služby LiveAgent a vyjděte vstříc svým zákazníkům přesně tam, kde tráví svůj čas.

  • Zlepšete svou přítomnost na sociálních sítích a odpovídejte rychleji
  • Ticketing zefektivní vaši komunikaci na sociálních sítích
Chart

63 %

zákazníků očekává služby sociálních médií

Sociální média se stala základem pro služby zákazníkům. Zlepšete svou přítomnost na sociálních sítích a buďte k dispozici svému publiku.

Spokojenost zákazníků

Zvyšte míru spokojenosti zákazníků a efektivněji řešte jejich stížnosti. Služby zákazníkům na sociálních sítích mohou zvýšit vaši zákaznickou podporu a zlepšit celkovou spokojenost a spokojenost zákazníků.

 

  • Zlepšete spokojenost zákazníků pomocí sociálních sítí
  • Překračujte očekávání pravidelnými odpověďmi a aktivitou
Chart

70 %

míra spokojenosti

Vysoké procento zákazníků je spokojeno s tím, jak jsou jejich problémy řešeny prostřednictvím sociálních médií. Nepodceňujte kvalitní péči o zákazníky na sociálních sítích a zlepšete ji ještě dnes.

Vytvoření loajality

Vytvářejte loajalitu zákazníků díky lepším službám pro zákazníky. Zákazníci budou častěji komunikovat s vašimi účty na sociálních sítích a také u vás častěji nakupovat, pokud se jim dostane špičkového zákaznického servisu.

  • Zvýšení loajality zákazníků díky dobrým službám
  • Poskytování konzistentních odpovědí a zákaznické podpory
Chart

79 %

zákazníků očekává odpověď do 24 hodin

Získejte nejlepší výsledky v průzkumech spokojenosti zákazníků a zajistěte rychlou aktivitu zákaznického servisu na sociálních sítích.

Ušetřete více díky LiveAgent

LiveAgent nezruinuje váš rozpočet. Zjistěte, kolik můžete ušetřit na zákaznickém servisu sociálních médií a celém oddělení pomoci.

Reference

Získejte LiveAgent
a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Naplánujte si demo

requestDemo

Co se během ukázky dozvíte

  • Jak dosáhnout svých obchodních cílů se službou LiveAgent – ať už jde o zvýšení spokojenosti zákazníků nebo zvýšení prodeje.
  • Jak LiveAgent funguje. Provedeme vás produktem, abyste získali představu o tom, jak se s naším softwarem pracuje.
  • Odpovědi na všechny vaše otázky týkající se cen, služeb, integrací a funkcí.
 

“Ke každému zákazníkovi přistupujte s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoliv prodat produkt nebo službu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Manažer prodeje

Related Articles to Zákaznický servis na sociálních sítích
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.

LiveAgent nabízí nákladově efektivní řešení pro integraci Twitteru. Vložte vlastní rozhraní API Twitteru, abyste si zachovali připojení a vyhnuli se vysokým nákladům.

Oznámení o integraci Twitteru

LiveAgent nabízí cenově dostupnou integraci s Twitterem, která vám umožní udržet spojení se svými zákazníky. Twitter nedávno zvýšil ceny svých variant Enterprise na více než 40 000 EUR, což může být pro mnoho zákazníků LiveAgentu neúnosné. Proto LiveAgent zavádí nové řešení, které zahrnuje vložení vlastního rozhraní API Twitteru do aplikace. Cílem je minimalizovat náklady pro zákazníky a poskytnout kvalitní služby. Nové řešení bude připraveno v první polovině května.

Za LiveAgentem stojí společnost Quality unit, ve které děláme vše pro to, aby byl LiveAgent co nejbezpečnější. Zjistěte víc o bezpečnostních funkcích LiveAgentu.

Zabezpečení helpdesku

Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.

Více než 17 000 zákazníků svěřuje svá data společnosti LiveAgent. Bezpečnost dat je pro nás nesmírně důležitá. Servery společnosti Liveagent jsou umístěny v zařízeních, která splňují požadavky norem tier IV nebo III+, PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001.

Zásady ochrany osobních údajů

LiveAgent poskytuje bezpečnou a spolehlivou zákaznickou podporu s funkcemi jako dvoufaktorové ověřování, šifrování HTTPS a zabezpečené API. Systém také splňuje normy GDPR a má strategii zálohování a obnovy po havárii pro ochranu dat zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x