Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & my zdarma přesuneme vaše data z Channels.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete z Channels do LiveAgent?

Přejděte na LiveAgent s pomocí našich specialistů na podporu. Všechna vaše data budou přenesena do aplikace LiveAgent – zdarma! Začněte migrovat svá data ještě dnes. Zavolejte nám a proberte s naším týmem své možnosti.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Channels vs LiveAgent porovnání

Funkce Liveagent Channels
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Channels nenabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí živý chat.
Channels nenabízí živý chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Channels nabízí Call Centrum v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Channels nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Channels nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Channels nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Channels nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Channels nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databáze.
Channels nenabízí znalostní databáze.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Channels nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Kanály nabízejí automatizaci a pravidla v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Channels nabízejí funkce API v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Channels nabízí funkce IVR v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
Channels nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Channels nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Channels nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek.
Channels nenabízí neomezený počet tlačítek.
Neomezené tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Channels nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Channels nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Channels nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Data migration from one solution to another

Bezplatný přesun dat

Obraťte se na naše specialisty podpory a poraďte se s nimi o přenosu dat. Můžete si odpočinout, zatímco my bezpečně přeneseme všechna vaše data do nového účtu LiveAgent.

Chtěli byste migrovat na vlastní pěst?

V současné době pracujeme na zásuvném modulu pro migraci kanálů pro LiveAgent. Zůstaňte naladěni na další informace.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaký druh dat můžete migrovat z Channels?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Tagy

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Tikety

Migrace tiketů, příloh, uživatelských polí a polí tiketu.

Jste připraveni přejít z Channels na LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro help desk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených plánů.

Woman overflowing with ideas

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.

Migrujte vaše data z Channels již dnes

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům podporu světové úrovně.

Package Name

All-Inclusive

Hodí se pro malé podniky, agentury i velké korporace.

$39 /mo

Přecházíte z jiného call centrum softwaru?

Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení call center zdarma. Přepněte na jinou službu ještě dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migrace z Channels
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

Získejte přístup k multikanálovému tiketovacímu systému LiveAgent pro efektivní správu komunikačních kanálů a poskytování lepší zákaznické podpory. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

Odcházíte od Intercom?

LiveAgent nabízí plány za výhodnou cenu s podporou 43 jazyků a 24/7 zákaznickou podporu. Migrace z Intercomu nabízí výhody jako plně funkční helpdesk, úspory a návratnost investic.

Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

Vytvořte strukturovaný text pomocí CHAT GPT v 5 krocích. Použijte LiveAgent helpdesk software pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Nabízí se různé plány podle velikosti firmy. Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vytvořte bezplatný účet a souhlasíte s využitím cookies.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.

Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznický servis včetně ticketingu, live chatu, call centra a integrace se sociálními sítěmi. Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků a úspěch podniku. S LiveAgentem získáte výjimečný zákaznický servis a návratnost investic. Srovnání s konkurenčními službami ukazuje výhody LiveAgentu včetně neomezené historie tiketů, neomezeného počtu webových stránek a tlačítek chatu. Mnoho známých společností již využívá LiveAgent pro svůj zákaznický servis.

Liveagent je nejkontrolovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Služba Liveagent je navždy zdarma nebo si můžete vybrat jeden ze tří placených plánů.

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x