IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent nabízí funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. CallHub tyto funkce nenabízí. LiveAgent také poskytuje automatizaci a pravidla, API, IVR, video hovory a neomezenou historii tiketů. CallHub nemá žádné z těchto funkcí.
Migrujete z Vision do LiveAgent?
Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu s LiveAgentem, nejlepším softwarem pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech