Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.
Migrujete z Channels do LiveAgent?
Software helpdesku LiveAgent je vysoce hodnoceným řešením pro malé a střední podniky, s klienty jako Huawei, BMW a Oxfordská univerzita. Nabízí široké možnosti podpory zákazníků a je vhodný pro různé typy firem. S cenou od $39/měsíc je cenově dostupný a nabízí širokou škálu funkcí.
Migrujete z Vision do LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Vyzkoušejte zdarma.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.