LiveAgent pomohl mnoha firmám zlepšit spokojenost zákazníků a prodeje. Používání LiveAgentu umožnilo zvýšit dobu odezvy a konverzní poměr. CEO Peter Komornik vychvaluje perfektní kombinaci živého chatu, tickeru a automatizace, umožňující týmům poskytnout výjimečnou podporu. LiveAgent nabízí 14denní zkušební verzi a cenově dostupné plány pro firmy všech průmyslových odvětví.
Přecházíte z Drift na LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí různé jazykové překlady a widgety, které lze přizpůsobit. S LiveAgent mohou firmy poskytnout prvotřídní podporu svým zákazníkům. Cena za software se pohybuje od $9/měsíc až po $49/měsíc. Také je k dispozici bezplatný plán s omezenými možnostmi.
Přecházíte z Aircall na LiveAgent?
LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020, který podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety a umožňuje přenést data z Aircall. Je vhodný pro malé firmy, agentury i velké korporace a může být vyzkoušen za 895Kč/měsíc. Společnosti jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita ho používají pro poskytování podpory svým zákazníkům na světové úrovni.
Přesouváte se z CallPage do LiveAgent?
Tento text popisuje funkce a výhody softwaru LiveAgent, který nabízí zákaznickou podporu pomocí tiketů, chatu v reálném čase a call centra. LiveAgent také umožňuje vytvoření samoobslužného portálu pro zákazníky a integraci s Facebookem. Pro získání 30denní zkušební verze zdarma lze použít firemní e-mailovou adresu.
LiveAgent je výborný nástroj pro komunikaci se zákazníky, který pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a prodej. Lze s ním chatovat a sledovat statistiky tiketů. Doba odezvy se díky němu zvýšila o 60 %, konverzní poměr o 325 %. LiveAgent předčí ostatní řešení a je vynikajícím portálem pro zlepšení zákaznické péče.
LiveAgent nabízí migrační služby pro data z SpiceWorks a umožňuje přenést vše, včetně zákaznických tiketů, kontaktů, profilů agentů, označení a zpětné vazby. Tikety lze migrovat ručně nebo s pomocí týmu podpory LiveAgent. Hlavní výhodou je vícekanálový systém tiketů, který pokrývá e-maily, živý chat, call centrum, zákaznický portál, Viber, Facebook, Twitter a Instagram. Začátku je možno využít bezplatnou zkušební verzi a získat 24/7 zákaznickou podporu zdarma.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech