Multi báze znalostí* vám dává možnost vytvořit neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. To je velmi užitečné pro ty společnosti, které chtějí své portály zákaznické podpory odlišit a dodržovat zásady budování své značky.
Jak povolit Multi BZ
Ujistěte se, že je přepínač zelený – to znamená, že je aktivní. Druhým krokem je skutečné vytvoření další znalostní báze. Jakmile přejdete na “Zákaznický portál” v panelu správce, uvidíte tam nové tlačítko – “Vytvořit”. Kliknutím na něj zahájíte tento proces. Postupujte podle našeho průvodce krok za krokem, abyste měli co nejlepší přehled.
Každá znalostní báze obsahuje stejné typy dostupného obsahu: články, fóra, nástěnky se zpětnou vazbou, widgety.
*Každá další báze znalost je ohodnocena cenou za včasné přihlášení, 19 USD.
Zdroje báze znalostí
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Zmiňuje výhody chatbotů, softwaru pro podporu zákazníků a důležitost školení zaměstnanců ve střediscích zákaznické podpory. Také se zaměřuje na prediktivní vytočování a analýzu konverzního kanálu pro úspěch podnikání. Zákaznický portál poskytuje samoobslužný přístup k informacím o firmě/produktu, což zvyšuje spokojenost a angažovanost zákazníků.
The importance of providing suitable communication options to customers for high-quality customer care is highlighted. Popular tools for customer service include online communities, forums, live chat, and social media. LiveAgent offers a comprehensive package of tools for customer service, including live chat, video chat, phone calls, emails, and forum creation. Its tools can be integrated with social media for marketing and sales campaigns. Intuitive mobile applications also play a crucial role in facilitating customer care and improving their experience.