Značení

Značení

Naším posláním ve společnosti LiveAgent je vytvářet užitečný software, který je čistý, funkční, snadno použitelný a inovativní. Toto poslání se vztahuje i na náš psaný obsah, vizuální média, reklamní texty a slogany. Doufáme, že vám náš průvodce tvorbou značky pomůže pochopit naši osobu kupujícího, barevnou paletu, estetiku a průvodce redakčním stylem – díky tomu bude naše budoucí spolupráce hladká a úspěšná.

Paleta barev

Charakteristickou barvou společnosti LiveAgent je sytá, zářivá “California orange”, oranžová. 

Jak používat naši paletu barev:

  • Oranžový gradient – tlačítka (tlačítka chatu, tlačítka dozvědět se více atd.)
  • Oranžová – logo, webové prvky (například widgety CTA)
  • Šedá – texty
  • Černá – ikony, nadpisy, tlačítka
  • Oranžové krémové pozadí – pozadí pro různé webové prvky, obrázky atd.
  • Bílá – pozadí stránky (bílý prostor), prvky webu
Značení

Oranžový gradient RGB: 255,189,57 to 250,149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Značení

Černá RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Značení

Oranžová RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Značení

Oranžové krémové pozadí RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Značení

Šedá RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Značení

Bílá RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Použití loga

Naše návrhy loga jsou flexibilní. Můžete si vybrat ze dvou variant.

Značení

Značení

Co dělat:

  • Zachovejte původní proporce
  • Použijte původní soubory s logem
  • Použijte správný formát fotografie
  • Použijte správné barvy

Co nedělat:

  • Logo neroztahujte ani nezhušťujte
Značení
Značení
  • Nepřekreslujte logo ani nevytvářejte vlastní varianty
Značení
Značení
Značení
Značení
  • Nepoužívejte jiné barvy
  • Nepoužívejte stažení z webu pro tištěnou publikaci nebo naopak.
Značení
Značení

Ilustrace, obrázky a screenshoty produktů

Naše obrázky, ilustrace a makety jsou minimalistické a jednoduché. Vždy prosím používejte vysoce kvalitní obrázky produktů, a pokud na našich stránkách nenajdete to, co hledáte, zadejte požadavek a my vám rádi poskytneme potřebné obrázky.

Videa

Pokud chcete zjistit, jak naše produkty fungují v reálném čase, neváhejte vložit některé z našich produktových videí do svých článků, příspěvků na blogu nebo recenzí. 

Oficiální YouTube kanál

Průvodce redakčním stylem

Persona kupujícího

Abychom vám pomohli lépe pochopit naši cílovou skupinu a pomohli vám při psaní, vytvořili jsme personu kupujícího.

Značení

Richard Davidson “Chci zvýšit produktivitu a vliv svého týmu..” Věk: 32 Lokace: Chicago Pozice: Vedoucí oddělení úspěchu zákazníků Bio: Richard pracuje v úspěšném e-commerce podnikání, které zaměstnává více než 100 lidí. Po práci má problém stanovit si hranice a odpovídá na zprávy a e-maily na Slacku, tak jak přicházejí. Cítí se zodpovědný za úspěch firmy a snaží se hledat hacky a inovativní řešení stávajících problémů.

Přání a potřeby

  • Umožnit týmu zákaznické podpory spolupracovat a samostatně rozhodovat
  • Zlepšení CSAT, NPS, CES bez vynalézání kola
  • Technologie, která dokáže zefektivnit požadavky zákazníků a má bezvadný poměr ceny a hodnoty.
  • Technologie, které mohou automatizovat požadavky na podporu a šetřit čas jeho zaměstnanců

Frustrace

  • Nechce překročit rozpočet
  • Nechce najímat další pracovníky podpory
  • Nechce pomalé a složité nástroje, které si účtují příplatek za každou funkci.

Průvodce psaním

Při psaní a úpravách obsahu dbejte na to, abyste:

  • Vždy pište LiveAgent dohromady. Nepište Live Agent nebo Live agent, protože to není správně
  • Optimalizujte obsah pro konkrétní klíčová slova
  • Pište obsah, který obsahuje klíčové slovo LSI http://lsigraph.com/.
  • Používejte fakta (a odkazy na zdroje)
  • Ujistěte se, že nejste zaujatí, a nepoužívejte superlativy
  • Nikdy nepoužívejte negativní narážky na naše konkurenty
  • Nikdy nepoužívejte negativní narážky na naše konkurenty
  • Pište krátké věty a odstavce, které jsou srozumitelné (bez zbytečností!)
  • Používejte tabulky a grafy k porovnání různých produktů/funkcí
  • Používejte různé možnosti formátování: nadpisy (h1, h2, h3 atd.), silný/tučný text, odrážky, číslovaný text atd.
  • Vytvoření obsahu s odkazy na jednotlivé části/nadpisy článku.
  • Pište o užitečných tipech, statistikách nebo jiných zajímavých faktech, které budou mít pro čtenáře určitou hodnotu.

Kontrolní seznam pro psaní

Před odesláním práce se ujistěte, že jste:

  • Uvedli meta název a popis
  • Zkontrolovali/zmapovali klíčová slova/synonyma/LSI, která mají určitý objem vyhledávání
  • Uvedli alt tagy, popisy, SEO-přívětivé názvy pro všechny obrázky
  • Zkontrolovali jste svou gramatiku pomocí Grammarly
  • Zkontrolovali jste zda je váš těžce čitelný pomocí Hemingway app
  • Celkově jste zkontrolovali formátování a délku odstavců (žádné stěny textu!)
  • Vyzkoušeli jste také všechny odkazy (Žádné 404, prosím!)

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.