Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Ať už působíte ve zdravotnctví nebo automobilovém průmyslu, LiveAgent je výhodný.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Podpořte obhajobu

Vytvářejte pozitivní zákaznickou zkšenost, o které budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte reakční dobu

Zlepšete rychlost první odezvy pomocí automatického směrování teiketů.

37%

Snižte množství tiketů

Snižte množství přijatých tiketů zákaznické podpory pomocí báze znalostí.

Industry background

Hodnotné v každém odvětví

Objevte, jak se LiveAgent přizpůsobuje potřebám různých průmyslových odvětví. Podívejte se na příklady použití a reference našich stávajících zákazníků z více průmyslových oblastí. Zjistěte, jak LiveAgent dokáže vyhovět vašim požadavkům a vylepšete tak i svou zákaznickou podporu pomocí správného help desk softwaru.
  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Prozkoumejte, jak se LiveAgent přizpůsobí a naplní potřeby specifických odvětví

Identifikujte potenciální zákazníky v reálném čase analýzou chování a dat zákazníků, navštívených stránek a odkazujících webů.
Dozvědět se více
Vytvářejte virtuální showroomy a poskytujte personalizované zážitky z nákupu s pokročilými funkcemi, jako jsou chat v reálném čase a videohovory v HD rozlišení.
Dozvědět se více
Utvářejte si kopmplexní profily zákazníků a komunikujte se svými klienty skrze více kanálů, jako e-maily nebo live chat.
Dozvědět se více
Vytvořte svým zákazníkům flexibilní systém podpory tím, že jim umožníte zahájit konverzaci kdykoli skrze více kanálů.
Dozvědět se více
Spojte se se svými zákazníky ve větší míře a poskytněte jim podporu na kanálech, které používají nejvíce, z jedné efektivní aplikace
Dozvědět se více

eSporty

Zjednodušte veškerou komunikaci do jednoho tiketovacího systému, který integruje více než 130 externích nástrojů, jako jsou Stripe nebo PayPal.
Dozvědět se více
Zvyšte své prodeje tím, že budete monitorovat chování návštěvníků vašeho webu a vytvářet personalizované nabídky produktů v reálném čase.
Dozvědět se více

Forex

Berte v potaz návratnost investic a zůstaňte na vrcholu svého výkonu s našimi robustními nástroji pro analýzu, sledování času a nástroji pro výkazy.
Dozvědět se více
Poskytujte výjimečný zákaznický servis díky možnosti podpory v reálném čase a samoobslužným portálům.
Dozvědět se více
Posilněte svůj nábor správnými automatizovanými pracovními postupy a zaměřte se na budování trvalých vztahů.
Dozvědět se více

Marketing a telekomunikace

Vytvořte skálo-pevný základ pro své marketingové kampaně a synchronizujte data svých zákazníků s vašimi oblíbenými nástroji.
Dozvědět se více
Spojte se s potenciálními klienty, poskytněte jim personalizovanou podporu a proměňte provoz vašeho webu v rostoucí zdroj příjmů.
Dozvědět se více
Poskytujte chytřejší zákaznickou podporu skrze live chat, technologii interaktivní hlasové odezvy (IVR) a jedinečné informace z CRM systému.
Dozvědět se více
Udržujte celoživotní věrnost zákazníků vaší značce poskytováním personalizovaných nabídek, zapojení a zákaznické zkušenosti s vaší podporou.
Dozvědět se více
Pomocí značek a přehledů značek můžete identifikovat opakující se problémy a vytvářet užitečné statistiky a plány pro zlepšování.
Dozvědět se více
Sbírejte informace o vašich zákaznících a vytvářejte personalizovaná doporučení a nezapomenutelný zážitek z nakupování.
Dozvědět se více
Sledujte své metriky výkonu a růstu pomocí našich robustních analytik, komplexních sestav a hodnotných integrací.
Dozvědět se více

Ušetřete více díky LiveAgentu

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Růst jen s těmi nejlepšími

Přidejte se k neustále rostoucímu seznamu společností, které se spoléhají na LiveAgent, pocházejících z různých průmyslových odvětví. Dozvěďte se, jak využívají výhody vícekanálové komunikační platformy a jak z nich může mít prospěch i vaše společnost. LiveAgent je také schopen splnit požadavky mnoha dalších obchodních odvětví. Zjistěte, jak dokáže příznívě u a uvidíte, že je čas na změnu.
Related Articles to Odvětví
Pracovník zákaznického servisu by měl mít vynikající tvrdé i měkké dovednosti. Jaké měkké dovednosti jsou ale pro zákazníka nejdůležitější?

Měkké dovednosti zákaznické služby

Klíčové měkké dovednosti zákaznické služby: proaktivní naslouchání, trpělivost, pozitivní přístup pro lepší zákaznickou zkušenost.

Helpdesk podpora je důležitou součástí vaší zákaznické služby. Hlavním úkolem helpdesk podpory je řešit a napravovat problémy, s nimiž se vaši zákazníci potýkají. Pro více informací čtěte dál.

Helpdesk podpora

Objevte klíčovou roli helpdesk podpory pro zákaznickou spokojenost! Naše čtyři úrovně podpory zajistí efektivní řešení problémů vašich klientů pomocí moderních chatovacích nástrojů. Vyzkoušejte LiveAgent zdarma a zlepšete své zákaznické služby bez závazků.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše podnikání v oblasti SaaS a snížit míru odchodu zákazníků. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho řešení za skvělou cenu.

Helpdesk software pro SaaS

Vylepšete své SaaS podnikání s LiveAgent! Snížte míru odchodu zákazníků a zvyšte jejich spokojenost pomocí špičkového helpdesk softwaru. Začněte s bezplatnou zkušební verzí na 14 až 30 dní bez nutnosti kreditní karty. Spojte všechny komunikační kanály do jednoho řešení a udržte zákazníky na uzdě s rychlou a přesnou pomocí v reálném čase.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start a Free Trial x