Vytvářejte pozitivní zákaznickou zkšenost, o které budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete rychlost první odezvy pomocí automatického směrování teiketů.
Snižte množství přijatých tiketů zákaznické podpory pomocí báze znalostí.
Měkké dovednosti zákaznické služby
Klíčové měkké dovednosti zákaznické služby: proaktivní naslouchání, trpělivost, pozitivní přístup pro lepší zákaznickou zkušenost.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Vylepšete své SaaS podnikání s LiveAgent! Snížte míru odchodu zákazníků a zvyšte jejich spokojenost pomocí špičkového helpdesk softwaru. Začněte s bezplatnou zkušební verzí na 14 až 30 dní bez nutnosti kreditní karty. Spojte všechny komunikační kanály do jednoho řešení a udržte zákazníky na uzdě s rychlou a přesnou pomocí v reálném čase.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.



