Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete hodnocení první odpovědi díky automatickému směrování tiketů.
Omezte příval tiketů zákaznické podpory díky znalostní databízi.
Vytvářejte personalizované nákupní zkušenosti poskytováním podpory prostřednictvím různých kanálů, včetně telefonu, živého chatu a sociálních médií.
Odpovídejte na dotazy zákazníků týkající se vašich vozidel v reálném čase, jako byste byli fyzicky přítomni v showroomu.
Sledujte chování návštěvníků webu, navažte konverzaci, poskytněte bezchybnou podporu, vybudujte si důvěru a zajistěte si obchod.
Každý zákazník je jiný, protože i jeho potřeby jsou jiné. Je lepší znát očekávání na začátku, než podávat nesprávné informace. LiveAgent pro prodejce automobilů vám nabízí spoustu možností, jak být v kontaktu se svými budoucími věrnými zákazníky – buď prostřednictvím chatu v reálném čase umístěného na vašich webových stránkách, vestavěného call centra nebo staromódních e-mailů. Díky všem těmto různým možnostem můžete udeřit hřebíček na hlavičku.
Stejně jako jsou vozy, které prodáváte svým zákazníkům, stále rychlejší, chtějí zákazníci dostávat odpovědi na své otázky ještě rychleji. Pravidelné e-maily jsou součástí historie, stejně jako automobily postavené na parním stroji. LiveAgent pro prodejce automobilů vám může přinést odpovědi v reálném čase na pár kliknutí. Stačí jednoduše umístit LiveAgent na vaše webové stránky automobilky. Víte, co je ještě lepší? Díky projekci v reálném čase uvidíte, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko Enter. No není to dost rychlé?
Vaše konkurence nikdy nespí. Upřímně řečeno, konkurence obecně nikdy nespí. Probojujte se na 1. místo jako vítěz a uspokojte své zákazníky pomocí úspěšného softwaru pro help desk, protože “vítěz bere vše”. Buďte tím, kdo to dokáže hned. Nezastavujte se, jděte dál s LiveAgent pro dealery aut.
Než se zákazníci rozhodnou pro koupi nového vozidla, věnují mu čas a pečlivě zvažují jednotlivé možnosti. Urychlete budoucí úspěch svého autobazaru pomocí chatu. Dopřejte svým zákazníkům nový model komunikační strategie a dejte jim najevo, že jste tu pro ně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zamluvte si demo na den, který vám nejvíce vyhovuje.
Získejte náskok před konkurencí a domluvte si individuální hovor s jedním z našich zástupců pro úspěch zákazníků, abyste zjistili, jak může LiveAgent prospět vašemu podnikání.
Co se naučíte během demo
a mnohem více…
“Přistupujte ke každému zákazníkovi s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoli prodat výrobek nebo službu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon, Manažer prodeje
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na automobilový průmysl.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.