Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete hodnocení první odpovědi díky automatickému směrování tiketů.
Omezte příval tiketů zákaznické podpory díky znalostní databízi.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vytvářejte personalizované nákupní zkušenosti poskytováním podpory prostřednictvím různých kanálů, včetně telefonu, živého chatu a sociálních médií.
Odpovídejte na dotazy zákazníků týkající se vašich vozidel v reálném čase, jako byste byli fyzicky přítomni v showroomu.
Sledujte chování návštěvníků webu, navažte konverzaci, poskytněte bezchybnou podporu, vybudujte si důvěru a zajistěte si obchod.
Každý zákazník je jiný, protože i jeho potřeby jsou jiné. Je lepší znát očekávání na začátku, než podávat nesprávné informace. LiveAgent pro prodejce automobilů vám nabízí spoustu možností, jak být v kontaktu se svými budoucími věrnými zákazníky – buď prostřednictvím chatu v reálném čase umístěného na vašich webových stránkách, vestavěného call centra nebo staromódních e-mailů. Díky všem těmto různým možnostem můžete udeřit hřebíček na hlavičku.
Stejně jako jsou vozy, které prodáváte svým zákazníkům, stále rychlejší, chtějí zákazníci dostávat odpovědi na své otázky ještě rychleji. Pravidelné e-maily jsou součástí historie, stejně jako automobily postavené na parním stroji. LiveAgent pro prodejce automobilů vám může přinést odpovědi v reálném čase na pár kliknutí. Stačí jednoduše umístit LiveAgent na vaše webové stránky automobilky. Víte, co je ještě lepší? Díky projekci v reálném čase uvidíte, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko Enter. No není to dost rychlé?
Vaše konkurence nikdy nespí. Upřímně řečeno, konkurence obecně nikdy nespí. Probojujte se na 1. místo jako vítěz a uspokojte své zákazníky pomocí úspěšného softwaru pro help desk, protože “vítěz bere vše”. Buďte tím, kdo to dokáže hned. Nezastavujte se, jděte dál s LiveAgent pro dealery aut.
Než se zákazníci rozhodnou pro koupi nového vozidla, věnují mu čas a pečlivě zvažují jednotlivé možnosti. Urychlete budoucí úspěch svého autobazaru pomocí chatu. Dopřejte svým zákazníkům nový model komunikační strategie a dejte jim najevo, že jste tu pro ně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zamluvte si demo na den, který vám nejvíce vyhovuje.
Získejte náskok před konkurencí a domluvte si individuální hovor s jedním z našich zástupců pro úspěch zákazníků, abyste zjistili, jak může LiveAgent prospět vašemu podnikání.
Co se naučíte během demo
a mnohem více…
“Přistupujte ke každému zákazníkovi s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoli prodat výrobek nebo službu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon, Manažer prodeje
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na automobilový průmysl.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
V automobilovém průmyslu musí agenti efektivně řešit problémy klientů. Software helpdesku jim v tom pomáhá a sleduje historii problémů a způsob jejich řešení. Tímto způsobem si automobilová společnost může udržet své zákazníky.
LiveAgent je vysoce flexibilní software help desk, který umožňuje vytvořit help desk odpovídající potřebám vaší společnosti. Má jednoduché a intuitivní rozhraní a je vybaven mnoha funkcemi, které usnadňují správu všech příchozích požadavků.
LiveAgent je komplexní software helpdesku s mnoha funkcemi a flexibilními cenovými plány, které vyhovují všem druhům podniků. Hlavní výhodou softwaru LiveAgent je jeho vysoká přizpůsobivost jakémukoli podnikovému prostředí.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech