Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent zlepší váš automobilový obchod.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zlepšete obhajování

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte čas odpovědi

Zlepšete hodnocení první odpovědi díky automatickému směrování tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Omezte příval tiketů zákaznické podpory díky znalostní databízi.

Industry background

Helpdesk software pro automobilový průmysl

Připoutejte se a získejte náskok před konkurencí s LiveAgentem – nejlepším softwarem pro help desk a živý chat.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vytvářejte personalizované nákupní zkušenosti poskytováním podpory prostřednictvím různých kanálů, včetně telefonu, živého chatu a sociálních médií.

Odpovídejte na dotazy zákazníků týkající se vašich vozidel v reálném čase, jako byste byli fyzicky přítomni v showroomu.

Sledujte chování návštěvníků webu, navažte konverzaci, poskytněte bezchybnou podporu, vybudujte si důvěru a zajistěte si obchod.

Zákaznická podpora na míru

Každý zákazník je jiný, protože i jeho potřeby jsou jiné. Je lepší znát očekávání na začátku, než podávat nesprávné informace. LiveAgent pro prodejce automobilů vám nabízí spoustu možností, jak být v kontaktu se svými budoucími věrnými zákazníky – buď prostřednictvím chatu v reálném čase umístěného na vašich webových stránkách, vestavěného call centra nebo staromódních e-mailů. Díky všem těmto různým možnostem můžete udeřit hřebíček na hlavičku.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Poskytujete odpovědi rychlosti světla

Stejně jako jsou vozy, které prodáváte svým zákazníkům, stále rychlejší, chtějí zákazníci dostávat odpovědi na své otázky ještě rychleji. Pravidelné e-maily jsou součástí historie, stejně jako automobily postavené na parním stroji. LiveAgent pro prodejce automobilů vám může přinést odpovědi v reálném čase na pár kliknutí. Stačí jednoduše umístit LiveAgent na vaše webové stránky automobilky. Víte, co je ještě lepší? Díky projekci v reálném čase uvidíte, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko Enter. No není to dost rychlé?

Dosáhněte na první příčku rychleji

Vaše konkurence nikdy nespí. Upřímně řečeno, konkurence obecně nikdy nespí. Probojujte se na 1. místo jako vítěz a uspokojte své zákazníky pomocí úspěšného softwaru pro help desk, protože “vítěz bere vše”. Buďte tím, kdo to dokáže hned. Nezastavujte se, jděte dál s LiveAgent pro dealery aut.

woman and man celebrating winning throphy-illustration

Osobní poradce na vaší zákaznické cestě

Než se zákazníci rozhodnou pro koupi nového vozidla, věnují mu čas a pečlivě zvažují jednotlivé možnosti. Urychlete budoucí úspěch svého autobazaru pomocí chatu. Dopřejte svým zákazníkům nový model komunikační strategie a dejte jim najevo, že jste tu pro ně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Získejte více informací

Zamluvte si demo na den, který vám nejvíce vyhovuje.

Naplánujte si demo

Promluvte si s manažerem prodeje LiveAgent

Získejte náskok před konkurencí a domluvte si individuální hovor s jedním z našich zástupců pro úspěch zákazníků, abyste zjistili, jak může LiveAgent prospět vašemu podnikání.

Co se naučíte během demo

  • Jak dosáhnout vašich obchodních cílů s LiveAgent
  • Který plán je ten pravý pro vás podle vašich obchodních cílů
  • Jak funguje LiveAgent
  • Odpovědi na otázky, které můžete mít o cenách, servisu, integracích a funkcích

a mnohem více…

“Přistupujte ke každému zákazníkovi s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoli prodat výrobek nebo službu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Manažer prodeje

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na automobilový průmysl.

Related Articles to Automobilový průmysl
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

Vyžadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky o našem softwaru? Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme s odpověďmi.

Žádáte o radu?

LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Při poskytování podpory vašim zákazníkům je software pro správu báze znalostí nezbytný. LiveAgent nabízí nejen tento software, ale mnohem víc. Zjistěte, proč byste si měli vybrat právě LiveAgent.

Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.

Vzhledem k tomu, že se bankovnictví přesouvá do digitálního světa, je nutné uspokojovat potřeby zákazníků i tam. S tím vám může pomoci služba LiveAgent.

Helpdesk software pro bankovnictví

TEXT obsahuje informace o několika strategiích, které lze použít ke zlepšení zákaznické zkušenosti a snížení množství požadavků na podporu. Tyto strategie zahrnují posílení propagace/obhajoby, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text také nabízí marketingovou nabídku na bezplatnou zkušební verzi služby LiveAgent pro bankovnictví a pojišťovnictví.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x