Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent zlepší váš automobilový obchod.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zlepšete obhajování

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte čas odpovědi

Zlepšete hodnocení první odpovědi díky automatickému směrování tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Omezte příval tiketů zákaznické podpory díky znalostní databízi.

Industry background

Helpdesk software pro automobilový průmysl

Připoutejte se a získejte náskok před konkurencí s LiveAgentem – nejlepším softwarem pro help desk a živý chat.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vytvářejte personalizované nákupní zkušenosti poskytováním podpory prostřednictvím různých kanálů, včetně telefonu, živého chatu a sociálních médií.

Odpovídejte na dotazy zákazníků týkající se vašich vozidel v reálném čase, jako byste byli fyzicky přítomni v showroomu.

Sledujte chování návštěvníků webu, navažte konverzaci, poskytněte bezchybnou podporu, vybudujte si důvěru a zajistěte si obchod.

Zákaznická podpora na míru

Každý zákazník je jiný, protože i jeho potřeby jsou jiné. Je lepší znát očekávání na začátku, než podávat nesprávné informace. LiveAgent pro prodejce automobilů vám nabízí spoustu možností, jak být v kontaktu se svými budoucími věrnými zákazníky – buď prostřednictvím chatu v reálném čase umístěného na vašich webových stránkách, vestavěného call centra nebo staromódních e-mailů. Díky všem těmto různým možnostem můžete udeřit hřebíček na hlavičku.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Poskytujete odpovědi rychlosti světla

Stejně jako jsou vozy, které prodáváte svým zákazníkům, stále rychlejší, chtějí zákazníci dostávat odpovědi na své otázky ještě rychleji. Pravidelné e-maily jsou součástí historie, stejně jako automobily postavené na parním stroji. LiveAgent pro prodejce automobilů vám může přinést odpovědi v reálném čase na pár kliknutí. Stačí jednoduše umístit LiveAgent na vaše webové stránky automobilky. Víte, co je ještě lepší? Díky projekci v reálném čase uvidíte, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko Enter. No není to dost rychlé?

Dosáhněte na první příčku rychleji

Vaše konkurence nikdy nespí. Upřímně řečeno, konkurence obecně nikdy nespí. Probojujte se na 1. místo jako vítěz a uspokojte své zákazníky pomocí úspěšného softwaru pro help desk, protože “vítěz bere vše”. Buďte tím, kdo to dokáže hned. Nezastavujte se, jděte dál s LiveAgent pro dealery aut.

Poznejte více
woman and man celebrating winning throphy-illustration

Osobní poradce na vaší zákaznické cestě

Než se zákazníci rozhodnou pro koupi nového vozidla, věnují mu čas a pečlivě zvažují jednotlivé možnosti. Urychlete budoucí úspěch svého autobazaru pomocí chatu. Dopřejte svým zákazníkům nový model komunikační strategie a dejte jim najevo, že jste tu pro ně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zamluvte si demo na den, který vám nejvíce vyhovuje.

Naplánujte si demo

Promluvte si s manažerem prodeje LiveAgent

Získejte náskok před konkurencí a domluvte si individuální hovor s jedním z našich zástupců pro úspěch zákazníků, abyste zjistili, jak může LiveAgent prospět vašemu podnikání.

Co se naučíte během demo

  • Jak dosáhnout vašich obchodních cílů s LiveAgent
  • Který plán je ten pravý pro vás podle vašich obchodních cílů
  • Jak funguje LiveAgent
  • Odpovědi na otázky, které můžete mít o cenách, servisu, integracích a funkcích

a mnohem více…

“Přistupujte ke každému zákazníkovi s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoli prodat výrobek nebo službu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Manažer prodeje

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na automobilový průmysl.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Automobilový průmysl
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

LiveAgent je výkonná alternativa pro zvýšení úrovně zákaznické podpory vašeho softwaru. Nabízí více kanálů komunikace a mnoho funkcí a integrací.

LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

Potřebujete alternativu HappyFox?

LiveAgent je spolehlivým a přizpůsobitelným softwarem pro zefektivnění podpory zákazníků. Nabízí mnoho funkcí a integrací pro komunikační kanály.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo