Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.
Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.
Díky poptávce spotřebitelů, technologickým inovacím a novým distribučním strategiím se herní a e-sportovní trhy rychle rozvíjejí. Z výklenkového odvětví se mění v mainstreamovou formu zábavy po celém světě.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
eGaming a eSports jsou obvykle definovány velmi podobně a oba pojmy se často překrývají. eSports (známé také jako elektronické sporty, e-sporty nebo kompetitivní hraní) jsou organizované soutěže ve videohrách pro více hráčů mezi profesionálními hráči, zatímco eGaming (elektronické hraní nebo e-gaming) se odehrává mimo oficiálně schválené soutěže a slouží čistě k zábavě.
Odvětví elektronických sportů a elektronických her, které je poháněno generací mileniálů, zaznamenalo v posledních letech obrovský růst. Podle zprávy Global Esports Market vzrostou celosvětové příjmy z eSportu v roce 2020 na 1,1 miliardy dolarů a celkový počet diváků eSportu se zvýší na 495,0 milionu lidí. Zpráva Esports Ecosystem Report rovněž odhalila, že globální trh s elektronickými sporty by měl do roku 2023 přesáhnout 1,5 miliardy USD.
Sledujte chování návštěvníků webu a aktivně je oslovujte. Odpovídejte na jejich případné dotazy a zajišťujte nové obchody.
Snižte počet příchozích dotazů na podporu poskytnutím komplexního portálu vlastní podpory, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.
Rozšiřte svou online komunitu vytvořením komunitních fór, která umožní vašim zákazníkům vést diskuse a pokládat otázky.
Spravujte své hráčské komunity bez námahy a poskytněte vynikající uživatelskou podporu pomocí výkonného softwarového řešení helpdesku pro odvětví e-gamingu a e-sportů.
Bez ohledu na to, jakými kanály se hráči obracejí na zákaznickou podporu – e-mailem, hlasem, prostřednictvím webových formulářů, chatu nebo sociálních médií – budou všechny požadavky na podporu automaticky převedeny do tiketů a bezpečně uloženy v univerzální schránce. Všechny tikety jsou snadno přístupné z jediného ovládacího panelu, aby je váš tým oddělení podpory mohl snadněji spravovat.
Pro zajištění rychlého a efektivního řešení tiketů nabízí LiveAgent celou řadu robustních funkcí pro správu tiketů, včetně inteligentních možností distribuce tiketů, automatizace pracovních postupů, předdefinovaných odpovědí a šablon, správy SLA, nástrojů pro týmovou spolupráci, snadné správy odpovědnosti, detekce kolizí, rozdělování a slučování tiketů, vestavěného CRM s přehledem o zákaznících, reportování, analýzy a mnoho dalšího.
Snadné vyřizování požadavků podpory v reálném čase pomocí live chatu. Poskytněte hráčům okamžitou podporu na cestách, aniž byste přerušili jejich herní zážitek. Nativní live chat LiveAgentu – s nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – obsahuje běžné i jedinečné funkce, jako je několik možností přesměrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, online monitorování návštěvníků a další.
Snadno integrujte stránky sociálních médií s oddělením pomoci a zůstaňte v kontaktu s uživateli, kteří se na vás obracejí prostřednictvím sociálních kanálů. LiveAgent se bez problémů propojí se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a Instagram. Integrace vám umožní sledovat všechny zprávy, komentáře a zmínky na sociálních sítích a odpovídat na ně z panelu administrace helpdesku, aniž byste museli přepínat mezi účty.
Založte bázi znalostí s často kladenými dotazy a poskytněte uživatelům výkonný samoobslužný nástroj, kde mohou snadno a rychle najít odpovědi na své dotazy. LiveAgent je dodáván se sofistikovanými nástroji pro publikování obsahu, které vám umožní bez námahy vytvářet užitečný obsah a umožnit hráčům, aby si pomohli sami, i když váš tým podpory není online.
Zlepšete uživatelskou samoobsluhu pomocí komplexního zákaznického portálu s uživatelským fórem, kde mohou hráči komunikovat a vzájemně si pomáhat, sdílet herní tipy a triky i své vlastní zkušenosti. Můžete také povolit shromažďování zpětné vazby a návrhů, abyste získali přehled o názorech, preferencích a očekáváních hráčů.
Zjednodušte každý požadavek na podporu do bezproblémového pracovního postupu pro svůj tým a zároveň vytvořte personalizovanou podporu pro své uživatele.
Automaticky rozdělujte tikety na základě předem definovaných pravidel, abyste zajistili, že uživatelé budou vždy připojeni ke správným agentům. Čtěte více…
Odpovídejte na požadavky rychleji a podporujte více uživatelů současně pomocí předdefinovaných odpovědí a šablon. Čtěte více…
Vytvářejte a přizpůsobujte portály podpory s více značkami, každý s vlastním jedinečným designem, nastavením a obsahem. Čtěte více…
Povolte vyhledávací widget, který automaticky generuje návrhy souvisejícího obsahu v reálném čase v bázi znalostí. Čtěte více…
Nainstalujte si nativní aplikace pro Android nebo iOS, abyste mohli odpovídat na dotazy uživatelů, když jste mimo kancelář. Čtěte více…
Nechte uživatele a pracovníky podpory používat jejich rodný jazyk. LiveAgent v současné době podporuje více než 40 jazyků. Čtěte více…
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem přizpůsobení se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Někteří z klíčových hráčů v oblasti e-sportů a e-gamingu již využívají výhod softwaru LiveAgent pro vyřizování žádostí o pomoc. Proč se k nim nepřidat? Vyberte si ze 4 různých plánů – včetně bezplatného – s jednoduchou a transparentní cenou. Plaťte průběžně, žádné pevné smlouvy ani skryté poplatky, snižte nebo zvyšte svůj plán, kdykoli to budete potřebovat.
Most Popular
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
Helpdesk software může vést ke spokojenějším zákazníkům, což je pro úspěch v herním a sportovním průmyslu klíčové.
Pro organizaci zabývající se elektronickým hraním a elektronickým sportem je dostatečně obsazený help desk klíčový pro podporu uživatelů při jakýchkoli problémech. Helpdesk software od LiveAgent vám umožní poskytovat podporu v rekordně krátkém čase.
Mít software pro služby zákazníkům v oblasti e-sportu a her, jako je LiveAgent, zlepší vaše služby zákazníkům a příjmy díky poskytování rychlé, spolehlivé a profesionální podpory.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech