LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, jako například systém správy stížností, klientský portál a příchozí call centrum. K dispozici je také helpdesk software pro startupy a samoobslužný software. Společnost nabízí řešení pro migraci dat, protokol změn a nabízí podporu 24/7. Výhodou jsou také funkce integrace a alternativy. Níže jsou uvedeny také kontaktní údaje a sociální sítě. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Všechna práva vyhrazena.
Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?
Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.
Nestresující software pro podporu na sociálních sítích
Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Snadno si přizpůsobte svoji bázi znalostí a FAQ pomocí motivu, který odpovídá vaší společnosti. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí, včetně CRM systému a chatovacího softwaru. Tento software může zlepšit zákaznickou zkušenost a pomoci vytvářet komunity.
Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí
Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.