Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše forexové podnikání.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zvyšte advokacii

Vytvořte pozitivní CX, díky kterému budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědí

Zlepšete rychlost první odezvy pomocí automatického směrování tiketů

37%

Snižte objem tiketů

Snižte příliv tiketů podpory pomocí znalostní báze.

Industry background

Helpdesk software pro forex podnikání

Schopnost rychle a efektivně komunikovat s ostatními účastníky trhu je základním aspektem života obchodníka. Kvalita služeb zákaznické podpory společnosti je jednou z hlavních priorit obchodníků a je jedním z hlavních faktorů udržení.

Vybudujte komunitu obchodníků a makléřů pomocí LiveAgent, nejvíce recenzovaného a #1 hodnoceného softwaru helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

 

LiveAgent zajišťuje, že ani chvilka nevyjde nazmar. Plně integrovaný software helpdesku umožňuje efektivní komunikaci s cílem naučit se a diskutovat o všech věcech týkajících se obchodu a trhu. Svět obchodu a výměny nikdy neodpočívá. Zatímco jedna část světa jde spát, druhá se právě probouzí k novým možnostem. Čas je tedy ve světě obchodování zásadní. Nečinnost může mít za následek značné ztráty příjmů.

Objevte Live Agent - nejpokročilejší komunikační software pro Forex podnikání

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo

Jak může forexový průmysl těžit ze softwaru helpdesku?

Rozšiřte pozvánku pro efektivnější komunikaci osobním přístupem a namalujte si obrázek společnosti, které na odvětví, které nikdy nespí, skutečně záleží.

Podpora více kanálů

Držte krok se všemi svými požadavky na obchod a směnný trh pod jednou střechou. Jednání se zkušenými obchodníky je náročné. Informujte své obchodní partnery v rychlosti nebo reagujte na různé společenské události rychlostí blesku, bez ohledu na komunikační kanál. S více než 180 funkcemi helpdesku a více než 40 integrací můžete porozumět požadavkům svých obchodníků a nejlepšímu nepřetržitému zákaznickému servisu. Nemluvě o integraci více než 40 jazyků a přizpůsobení speciálních písmen a akcentů písmen k překonání jazykové bariéry a pohodlnému globálnímu obchodování bez ohledu na tržní jazyk.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Software tiketů

Konsolidujte všechny své komunikační kanály do jedné jednotné doručené pošty, která je přístupná všem, pomocí systému podpory tiketů LiveAgent. Jakýkoli e-mail, chat, hovor nebo příspěvek na sociální média, který obdržíte, se změní na tikety pro lepší správu a sledování. Rozlučte se s přepracovanou zákaznickou podporou. Přiřaďte optimální zatížení tiketů jednotlivým agentům nebo oddělením stanovením jasných pravidel a SLA pro distribuci tiketů a optimálních časově omezených podmínek. Seřaďte problémy svého zákazníka v krátkém časovém rámci. Od malých problémů po složité, díky spolehlivému systému tiketů nic nezůstane bez povšimnutí.

Živý chat

Implementace živého chatu může výrazně změnit dynamiku vašeho pracovního vztahu s vašimi klienty. Ukažte své dovednosti a znalosti v reálném čase při zachování profesionálního přístupu. Díky integrované funkci více chatů probíhajících současně nenecháte své zákazníky viset. Vrcholem je, že bez ohledu na to, kolik chatů probíhá souběžně, je to stále nákladově efektivnější než používání telefonní služby. Bonusem je vylepšená průměrná doba odezvy.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integrace sociálních médií

Vytvořte silnou přítomnost v sociálních médiích pomocí LiveAgent. Spojte se se svými forexovými následovníky prostřednictvím více platforem sociálních médií. LiveAgents umožňuje jednoduchou a efektivní integraci hlavních platforem sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter a Instagram. Bez nutnosti přepínat mezi účty budete moci sledovat všechny komentáře a zprávy svých sledujících a odpovídat na ně a komunikovat s novými potenciálními obchodníky, aby se přidali do vaší online komunity.

Znalostní základna a FAQ

Obchodníci, kteří mají málo času, mohou získat okamžité odpovědi na všechny své otázky pomocí naší přizpůsobitelné znalostní báze a platforem FAQ. Pomocí vestavěného editoru WYSIWYG budete moci stylizovat obsah a strukturu vašich článků podle vašich tržních preferencí.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tagy a zprávy

Dostáváte prostřednictvím svých komunikačních kanálů velký objem dotazů? Je obtížné vyřešit všechny zprávy? Značky vám pomohou být lépe organizovaní a efektivní. Ke konkrétním tiketům můžete ručně nebo automaticky přiřadit neomezené množství různých tagů a poté použít filtry pro rychlejší vyhledávání. Potom můžete v LiveAgentu spustit sestavu pro konkrétní tagy a upravit plánovanou obchodní strategii na základě výsledku zprávy. Tagy vám poskytují další možnost přizpůsobení vašeho pracoviště podle vašich preferencí.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e -maily a dalšími komunikačními nástroji?

S LiveAgentem nebudete muset ztrácet drahocenný čas. Místo toho můžete soustředit veškeré své úsilí na poskytování úplné a pozorné zákaznické podpory každému zákazníkovi. Porovnejte naše více kanálové řešení s alternativními poskytovateli trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše příběhy o úspěších a posudky a objevte pozitivní dopad implementace softwaru helpdesku na účetnictví a právní průmysl

„Skvělý software, který lze použít jako vícekanálové kontaktní centrum“

Naštěstí software již nějakou dobu používáme. LiveAgent nám také pomohl zvýšit spokojenost a příjmy našich uživatelů. Snadné použití: Uživatelské rozhraní je intuitivní a velmi snadno se učí, i když není žádným technologem. Jsme schopni jej použít na mnoha našich webových stránkách, z nichž každý má vlastní KB, fóra a sdílení nápadů/návrhů. Potřeboval systém, který se snadno používal a měl možnost připojení k více kanálům.

LiveAgent Review

Vasileios A. P zakladatel – generální ředitel

Finanční služby

Softwarové řešení helpdesku za dostupné ceny

Finanční průmysl se vyvíjí rychlým tempem. Abyste splnili všechny požadavky svých zákazníků, investujte do softwarového plánu, který neporuší rozpočet vaší společnosti.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Forex
LiveAgent se stal nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020. Získejte bezplatnou zkušební verzi a rozvíjejte své podnikání ihned!

Helpdesk software pro malé podniky

Software LiveAgent nabízí sociální sítě a možnost přihlášení k odběru newsletteru. Přecházíte z Customerly na LiveAgent? Získejte ho zdarma nebo placený tarif.

LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše podnikání v oblasti SaaS a snížit míru odchodu zákazníků. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho řešení za skvělou cenu.

Helpdesk software pro SaaS

The text discusses options for improving customer support, including enhancing the customer experience, reducing response times, and utilizing knowledge bases. It also mentions helpdesk software for banking, with LiveAgent being the favored choice for its functionality, ease of use, and value for money. Alternatives to Front are also discussed, with LiveAgent offering features such as email organization, file attachment, and mobile compatibility. Lastly, the text touches on Tují's customer service solutions, including ticketing, CRM integration, live chat, self-service portals, and analytics.

Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

Srovnejte LiveAgent s jinými platformami

S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Zjistěte, které alternativy tiketingu jsou nejlepší, a porovnejte je podle ceny, hodnocení a funkcí. Váš nový software tiketingu čeká!

Jste připraveni na nový systém tiketingu?

LiveAgent je skvělým nástrojem pro komunikaci se zákazníky. Zlepšuje zákaznickou péči a zvyšuje produktivitu. Je doporučován a efektivní.

LiveAgent našel uplatnění v mnoha různých odvětvích. Účetnictví a právo jsou jedněmi z nich. Vyzkoušejte LiveAgent již dnes a ověřte si jeho výhody.

Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva

LiveAgent pro účetní odvětví je efektivním nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvýšení příjmu společnosti. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory dobře vyřizovat více chatů najednou, což snižuje náklady. LiveAgent je také bezpečnou investicí, která přináší spokojené zákazníky, zvyšuje příjmy, cash flow a podíl na trhu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo