Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše forexové podnikání.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Začínáme | 14 dní zdarma Podívejte se na to v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zvyšte advokacii

Vytvořte pozitivní CX, díky kterému budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědí

Zlepšete rychlost první odezvy pomocí automatického směrování tiketů

37%

Snižte objem tiketů

Snižte příliv tiketů podpory pomocí znalostní báze.

Industry background

Helpdesk software pro forex podnikání

Schopnost rychle a efektivně komunikovat s ostatními účastníky trhu je základním aspektem života obchodníka. Kvalita služeb zákaznické podpory společnosti je jednou z hlavních priorit obchodníků a je jedním z hlavních faktorů udržení.

Vybudujte komunitu obchodníků a makléřů pomocí LiveAgent, nejvíce recenzovaného a #1 hodnoceného softwaru helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

 

LiveAgent zajišťuje, že ani chvilka nevyjde nazmar. Plně integrovaný software helpdesku umožňuje efektivní komunikaci s cílem naučit se a diskutovat o všech věcech týkajících se obchodu a trhu. Svět obchodu a výměny nikdy neodpočívá. Zatímco jedna část světa jde spát, druhá se právě probouzí k novým možnostem. Čas je tedy ve světě obchodování zásadní. Nečinnost může mít za následek značné ztráty příjmů.

Objevte Live Agent - nejpokročilejší komunikační software pro Forex podnikání

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo

Jak může forexový průmysl těžit ze softwaru helpdesku?

Rozšiřte pozvánku pro efektivnější komunikaci osobním přístupem a namalujte si obrázek společnosti, které na odvětví, které nikdy nespí, skutečně záleží.

Podpora více kanálů

Držte krok se všemi svými požadavky na obchod a směnný trh pod jednou střechou. Jednání se zkušenými obchodníky je náročné. Informujte své obchodní partnery v rychlosti nebo reagujte na různé společenské události rychlostí blesku, bez ohledu na komunikační kanál. S více než 180 funkcemi helpdesku a více než 40 integrací můžete porozumět požadavkům svých obchodníků a nejlepšímu nepřetržitému zákaznickému servisu. Nemluvě o integraci více než 40 jazyků a přizpůsobení speciálních písmen a akcentů písmen k překonání jazykové bariéry a pohodlnému globálnímu obchodování bez ohledu na tržní jazyk.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Software tiketů

Konsolidujte všechny své komunikační kanály do jedné jednotné doručené pošty, která je přístupná všem, pomocí systému podpory tiketů LiveAgent. Jakýkoli e-mail, chat, hovor nebo příspěvek na sociální média, který obdržíte, se změní na tikety pro lepší správu a sledování. Rozlučte se s přepracovanou zákaznickou podporou. Přiřaďte optimální zatížení tiketů jednotlivým agentům nebo oddělením stanovením jasných pravidel a SLA pro distribuci tiketů a optimálních časově omezených podmínek. Seřaďte problémy svého zákazníka v krátkém časovém rámci. Od malých problémů po složité, díky spolehlivému systému tiketů nic nezůstane bez povšimnutí.

Živý chat

Implementace živého chatu může výrazně změnit dynamiku vašeho pracovního vztahu s vašimi klienty. Ukažte své dovednosti a znalosti v reálném čase při zachování profesionálního přístupu. Díky integrované funkci více chatů probíhajících současně nenecháte své zákazníky viset. Vrcholem je, že bez ohledu na to, kolik chatů probíhá souběžně, je to stále nákladově efektivnější než používání telefonní služby. Bonusem je vylepšená průměrná doba odezvy.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integrace sociálních médií

Vytvořte silnou přítomnost v sociálních médiích pomocí LiveAgent. Spojte se se svými forexovými následovníky prostřednictvím více platforem sociálních médií. LiveAgents umožňuje jednoduchou a efektivní integraci hlavních platforem sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter a Instagram. Bez nutnosti přepínat mezi účty budete moci sledovat všechny komentáře a zprávy svých sledujících a odpovídat na ně a komunikovat s novými potenciálními obchodníky, aby se přidali do vaší online komunity.

Znalostní základna a FAQ

Obchodníci, kteří mají málo času, mohou získat okamžité odpovědi na všechny své otázky pomocí naší přizpůsobitelné znalostní báze a platforem FAQ. Pomocí vestavěného editoru WYSIWYG budete moci stylizovat obsah a strukturu vašich článků podle vašich tržních preferencí.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tagy a zprávy

Dostáváte prostřednictvím svých komunikačních kanálů velký objem dotazů? Je obtížné vyřešit všechny zprávy? Značky vám pomohou být lépe organizovaní a efektivní. Ke konkrétním tiketům můžete ručně nebo automaticky přiřadit neomezené množství různých tagů a poté použít filtry pro rychlejší vyhledávání. Potom můžete v LiveAgentu spustit sestavu pro konkrétní tagy a upravit plánovanou obchodní strategii na základě výsledku zprávy. Tagy vám poskytují další možnost přizpůsobení vašeho pracoviště podle vašich preferencí.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e -maily a dalšími komunikačními nástroji?

S LiveAgentem nebudete muset ztrácet drahocenný čas. Místo toho můžete soustředit veškeré své úsilí na poskytování úplné a pozorné zákaznické podpory každému zákazníkovi. Porovnejte naše více kanálové řešení s alternativními poskytovateli trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše příběhy o úspěších a posudky a objevte pozitivní dopad implementace softwaru helpdesku na účetnictví a právní průmysl

„Skvělý software, který lze použít jako vícekanálové kontaktní centrum“

Naštěstí software již nějakou dobu používáme. LiveAgent nám také pomohl zvýšit spokojenost a příjmy našich uživatelů. Snadné použití: Uživatelské rozhraní je intuitivní a velmi snadno se učí, i když není žádným technologem. Jsme schopni jej použít na mnoha našich webových stránkách, z nichž každý má vlastní KB, fóra a sdílení nápadů/návrhů. Potřeboval systém, který se snadno používal a měl možnost připojení k více kanálům.

LiveAgent Review

Vasileios A. P zakladatel – generální ředitel

Finanční služby

Softwarové řešení helpdesku za dostupné ceny

Finanční průmysl se vyvíjí rychlým tempem. Abyste splnili všechny požadavky svých zákazníků, investujte do softwarového plánu, který neporuší rozpočet vaší společnosti.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Forex
Pojďme se sejít v naší newyorské kanceláři a prodiskutovat nad šálkem kávy, jak vám může LiveAgent pomoct vylepšit vaši firmu pomocí kvalitního helpdesku a softwaru zákaznické péče.

Jsme v New Yorku!

LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, jako například systém správy stížností, klientský portál a příchozí call centrum. K dispozici je také helpdesk software pro startupy a samoobslužný software. Společnost nabízí řešení pro migraci dat, protokol změn a nabízí podporu 24/7. Výhodou jsou také funkce integrace a alternativy. Níže jsou uvedeny také kontaktní údaje a sociální sítě. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Všechna práva vyhrazena.

Liveagent je nejkontrolovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Služba Liveagent je navždy zdarma nebo si můžete vybrat jeden ze tří placených plánů.

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou

Snadno si přizpůsobte svoji bázi znalostí a FAQ pomocí motivu, který odpovídá vaší společnosti. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí, včetně CRM systému a chatovacího softwaru. Tento software může zlepšit zákaznickou zkušenost a pomoci vytvářet komunity.

Při poskytování podpory vašim zákazníkům je software pro správu báze znalostí nezbytný. LiveAgent nabízí nejen tento software, ale mnohem víc. Zjistěte, proč byste si měli vybrat právě LiveAgent.

Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x