Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak vám LiveAgent může zlepšit vaše telekomunikační podnikání.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí

Industry background

Helpdesk software pro odvětví marketingu

Neváhejte, když se vám naskytne příležitost! Odpovězte na ni se službou LiveAgent – nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2019.

Zlepšete svou marketingovou snahu pomocí LiveAgent

Přejděte na více kanálů

Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.

Zvýšení konverzí

Zvyšte konverze o 26 % využitím monitorování návštěvníků webu, chatu v reálném čase a proaktivních pozvánek na chat.

Vytvořte nezapomenutelnou zákaznickou zkušenost

Ukažte svým zákazníkům, že vám na nich záleží, a poskytněte jim osobní, kompetentní a rychlou podporu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Přeměňte neznámé návštěvníky na zákazníky

Navažte na dynamiku, kterou jste vytvořili díky úžasné marketingové kampani, a přeměňte neznámé lidi a návštěvníky na budoucí potenciální zákazníky. Využijte potenciálu helpdesk softwaru – zejména live chatu a báze znalostí – a dejte jim prostor klást otázky a získat odpovědi.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Zlepšete své konverze

Umístění live chatu v reálném čase na vaše webové stránky může být jedním z faktorů, které změní pravidla hry pro vaše podnikání. Poskytování lidského kontaktu může zvýšit míru konverze, vybudovat větší základnu loajálních zákazníků, rozvíjet vaše podnikání a také zvýšit vaše příjmy.

Dejte zákazníkům možnost si vybrat

Budování vztahů s potenciálními klienty a propagace značky by měly hrát klíčovou roli ve vašem marketingovém oddělení. Péče o stávající zákazníky je mnohem snazší než získávání nových. Dejte svým zákazníkům různé možnosti, jak vás oslovit, a zapomeňte na běžné, staré známé maily. Spojte se s nimi pomocí služby LiveAgent pro vedoucí pracovníky marketingu.

digital marketing customer profiles-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdesk softwaru na marketing a telekomunikace.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč by měla mít marketingová agentura helpdesk software?

Možnost helpdesk softwaru je pro marketingovou agenturu vynikající, protože vám pomůže shromažďovat informace o potřebách vašich klientů, což vám pomůže poskytovat hvězdné služby zákazníkům.

Proč by si vaše marketingová agentura měla vybrat helpdesk software od společnosti LiveAgent?

LiveAgent je pokročilý, cenově dostupný a funkčně bohatý helpdesk software, který vám umožní poskytovat efektivnější podporu, protože je navržen tak, aby zvládal případy z více kanálů v jednom rozhraní. Automatizuje také mnoho úkolů, takže vaši agenti mají více času na řešení problémů.

Jak může vaše marketingová agentura využít LiveAgent?

Helpdesk software může vaší společnosti poskytnout několik výhod, které pomohou vašemu podnikání fungovat efektivněji. Správný helpdesk software může například zvýšit spokojenost zákazníků vaší společnosti, zefektivnit zákaznickou podporu a zvýšit produktivitu vašich agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo