Zjistěte, jak vám LiveAgent může zlepšit vaše telekomunikační podnikání.
Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.
Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.
Zvyšte konverze o 26 % využitím monitorování návštěvníků webu, chatu v reálném čase a proaktivních pozvánek na chat.
Ukažte svým zákazníkům, že vám na nich záleží, a poskytněte jim osobní, kompetentní a rychlou podporu.
Navažte na dynamiku, kterou jste vytvořili díky úžasné marketingové kampani, a přeměňte neznámé lidi a návštěvníky na budoucí potenciální zákazníky. Využijte potenciálu helpdesk softwaru – zejména live chatu a báze znalostí – a dejte jim prostor klást otázky a získat odpovědi.
Umístění live chatu v reálném čase na vaše webové stránky může být jedním z faktorů, které změní pravidla hry pro vaše podnikání. Poskytování lidského kontaktu může zvýšit míru konverze, vybudovat větší základnu loajálních zákazníků, rozvíjet vaše podnikání a také zvýšit vaše příjmy.
Budování vztahů s potenciálními klienty a propagace značky by měly hrát klíčovou roli ve vašem marketingovém oddělení. Péče o stávající zákazníky je mnohem snazší než získávání nových. Dejte svým zákazníkům různé možnosti, jak vás oslovit, a zapomeňte na běžné, staré známé maily. Spojte se s nimi pomocí služby LiveAgent pro vedoucí pracovníky marketingu.
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdesk softwaru na marketing a telekomunikace.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Možnost helpdesk softwaru je pro marketingovou agenturu vynikající, protože vám pomůže shromažďovat informace o potřebách vašich klientů, což vám pomůže poskytovat hvězdné služby zákazníkům.
LiveAgent je pokročilý, cenově dostupný a funkčně bohatý helpdesk software, který vám umožní poskytovat efektivnější podporu, protože je navržen tak, aby zvládal případy z více kanálů v jednom rozhraní. Automatizuje také mnoho úkolů, takže vaši agenti mají více času na řešení problémů.
Helpdesk software může vaší společnosti poskytnout několik výhod, které pomohou vašemu podnikání fungovat efektivněji. Správný helpdesk software může například zvýšit spokojenost zákazníků vaší společnosti, zefektivnit zákaznickou podporu a zvýšit produktivitu vašich agentů.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech