Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti lidských zdrojů (HR).
Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.
Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Sledujte chování návštěvníků webu, identifikujte relevantní potenciální zákazníky a během několika sekund je přeměňte na potenciální kandidáty.
Zůstaňte v kontaktu se svými kandidáty prostřednictvím různých kanálů, včetně e-mailu, telefonu, live chatu a sociálních médií.
Přepojte každého uchazeče na správné oddělení nebo zástupce bez ohledu na to, jakým kanálem se s vámi spojil.
Co mají všichni uchazeči společného? Rádi se ptají. A pokaždé jiné otázky. Live chat nebo dokonce call centrum vám dává možnost okamžitě odpovědět na jejich potřeby. Zaměřte se na zákazníky a vytvořte si loajální základnu se službou LiveAgent pro vedoucí pracovníky v oblasti lidských zdrojů (HR).
Poskytněte pomocnou ruku a vedení i po skončení pracovní doby. Implementujte LiveAgent na své webové stránky a dejte zákazníkům možnost spojit se s vámi v reálném čase díky live chatu. Vytvářejte spojení a získávejte více potenciálních zákazníků, a to v každou hodinu dne.
Díky možnostem služby LiveAgent pro vedoucí pracovníky v oblasti lidských zdrojů se mohou vaši budoucí zákazníci (nebo i spolupracovníci) obrátit na konkrétní osobu podle svých potřeb. Mají konkrétní dotaz týkající se popisu práce, odpovědnosti nebo platu? Spojte je se zástupcem personálního oddělení.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se na 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!
Most Popular
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro vaše odvětví ty nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Helpdesk software umožňuje vaší společnosti okamžitě řešit problémy zákazníků, rozvíjet nové vztahy se zákazníky a zefektivnit celý proces podpory.
Pokud chce vaše personální společnost spravovat své zákazníky pomocí helpdesk softwaru nebo ticketovacího systému, LiveAgent může být dobrou volbou. LiveAgent je cloudový software pro help desk speciálně vytvořený pro efektivní správu požadavků na podporu zákazníků.
Výběr softwaru LiveAgent jako helpdesk software vám může ušetřit peníze, protože se jedná o nákladově efektivní a spolehlivé řešení pro poskytování podpory zákazníkům.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech