Živý chat pro cestovní a ubytovací průmysl

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Animace záhlaví
Helpdesk software

I v dobách ekonomické nebo politické krize cestovní ruch vždy odskočil a nadále přitahoval cestovatele. Způsob, jakým se cestovní ruch stal jedním z nejziskovějších odvětví, je jeho důraz na technologické inovace.

Cestování do jakékoli destinace je dostupnější než kdykoli předtím. Díky sociálním médiím se lidé mohou spojit s kýmkoli na celém světě, což je často nutí sbalit si tašku a vydat se na cestu za poznáním světa.

Svět podnikání využívá cestování k expanzi a získávání obchodů v zámoří. Co ale mají cestovatelé společného, je touha po volném čase a pohodlí při rozhodování o svém dalším cíli nebo při rezervaci hotelu.

Živý chat to umožňuje a nejen to.

Jste připoutaní? Pojďme.

Co je živý chat?

Živý chat je snadno použitelný, ale cenný komunikační nástroj pro rychlé zasílání zpráv mezi klientem a zástupcem zákaznického servisu-zcela založený na prohlížeči, navržený tak, aby odpovídal na dotazy klientů efektivně a v reálném čas

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Jak se živý chat liší od telefonické a e-mailové podpory?

Živý chat má oproti telefonické a e-mailové podpoře značné výhody.

  • Zkrácená čekací doba
  • Konverzace v reálném čase
  • Plně přizpůsobitelné, aby odráželo image značky
  • Uživatelsky přívětivý
  • Nákladově efektivní
  • Na bázi prohlížeče
  • Nejnižší požadované úsilí zákazníků

Přestože je telefonická a e-mailová podpora stále hojně využívána, statistiky mluví samy za sebe. Více než 60 % zákazníků upřednostňuje pomocí chatu odpovídat na své dotazy prostřednictvím tradičních kanálů, což není důsledkem tisícileté generace. 45% lidí ve věku 55 let a starších potvrdilo, že alespoň jednou použili živý chat na webové stránce.

Je live chat užitečný pro cestovní kanceláře?

Cestování je velký a dynamický trh. Každý rok miliony lidí cestují po celém světě, někteří několikrát. Každý z těchto potenciálních nebo častých cestovatelů si zaslouží uklidňující a uživatelsky přívětivou online pomoc, kterou může agentura poskytnout.

Živý chat byl navržen přesně pro tento účel.

Dříve to byl dlouhý proces, jak pro zákazníky, tak pro cestovní kanceláře, zajistit rezervaci a většinou to vyžadovalo návštěvu agentury. Popularita online vyhledávačů tento proces otočila.

Cestovní průmysl se stal jedním z nejrychleji technologicky se rozvíjejících odvětví s jasně definovanou digitální strategií. Aby bylo možné plně využít možnosti spokojenosti zákazníků pro moderní cestovatele, je live chat ideální volbou komunikace v cestovním průmyslu pro zákazníky i cestovní kanceláře.

Jak by cestovní kanceláře měly používat živý chat?

Je nepopiratelné, že živý chat má významný dopad na rozhodování zákazníka. Rozhodnutí vedoucího například o nákupu balíčku od vaší agentury však závisí na dovednostech a profesionálním přístupu vašich cestovních kanceláří.

Na začátku každé cesty je pobídka k cestování. Ať už z osobních nebo pracovních důvodů, klienti si vyberou cestovní nebo dopravní agenturu podle toho, jak mohou splnit svá očekávání.

Živý chat není jen pro jednorázové, ale také pro sezónní cestovatele. Pokud to nebylo dříve provedeno, je inovace implementace živého chatu způsobem, jak znovu objevit v očích klienta image společnosti, a tím vyvolat ještě vyšší zapojení.

Pro cestovní kanceláře představuje live chat účinný nástroj pro podporu, propagaci a konverzi. Dodržováním správných pravidel etikety živého chatu mohou agenti poskytovat potenciálním a pravidelným klientům lidskou interakci a příjemné zážitky.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

Živý chat je nabitý funkcemi, které mohou agentům pomoci poskytnout nezapomenutelný zážitek z cestování.

Každá relace chatu je převedena na lístky a uložena v univerzální sdílené doručené poště. Jakýkoli agent s přístupem může vyhledávat v profilu nebo historii interakcí jakéhokoli klienta.

LiveAgent-univerzalni-dorucena-posta
Příklad univerzální schránky (kliknutím ji zvětšíte)

Různorodé, přednastavené designy v galerii chatovacích tlačítek a dokovacích oken nebo možnost vytvořit zcela nový widget.

Galerie tlačítek chatu
Příklad galerie tlačítek chatu (kliknutím zvětšíte)

Vyskakovací zprávy, které mohou způsobit zvýšení návratnosti investic. Agenti mohou vytvářet jednu nebo více pozvánek a vést potenciální zákazníky nákupním procesem.

Galerie pozvání na chat v softwaru Live Chat - LiveAgent
Příklad pozvánky na chat (kliknutím zvětšíte)

Díky sledování aktuální adresy URL návštěvníků živého chatu mohou dobře načasované pozvánky také nabídnout propagační cestovní balíčky, cestovní nabídky nebo jiné přizpůsobené cestovní návrhy. LiveAgent povoluje použití proaktivních pozvánek na chat pouze v případě, že je k dispozici dostatek  dostupných agentů.

Funkce online historie tiketů v softwaru zákaznických služeb - LiveAgent
Příklad aktuální funkce URL (kliknutím zvětšíte)

Volitelná, ale užitečná funkce pro agenty, kteří chtějí být o krok napřed před zákazníky. Agent může sledovat, co zákazník píše, a připravit odpověď dříve, než zákazník odešle.

Psaní v reálném čase
Příklad zobrazení psaní v reálném čase (kliknutím zvětšíte)

Předpřipravené odpovědi zefektivňují pracovní postup pomocí předdefinovaných krátkých textových odpovědí a uloží je pro budoucí použití.

Předpřipravené zprávy
Příklad předpřipravených zpráv (kliknutím zvětšíte)

Typ protokolu chatu, kde jsou uloženy podrobnosti o předchozí konverzaci.

Funkce historie chatu v LiveAgent
Příklad historie chatu (kliknutím zvětšíte)

Agenti nebo správci chatu si mohou vybrat ze tří předdefinovaných možností trasy, aby zajistili rychlou a přesnou komunikaci:

  • Náhodné přiřazení
  • Zvoní všem
  • Maximální využití
Distribuce chatů
Příklad distribuce chatu (kliknutím zvětšíte)

Maximální limit fronty lze nastavit v nastavení tlačítka chatu a po dosažení limitu automaticky skrýt widget z webu, aby se prodloužila čekací doba pro zákazníky.

Maximální délka fronty
Příklad maximální délky fronty (kliknutím zvětšíte)

Stejně jako u externí chatové komunikace s klienty, živý chat dává agentům možnost posílat si navzájem rychlé zprávy. Interní chaty jsou viditelné pouze pro odesílatele a příjemce.

Interní chat
Příklad interního chatu (kliknutím zvětšíte)

Značky lze přidat buď ručně, nebo automaticky ke konkrétním slovům nebo frázím, čímž vytvoříte vlastní pracovní postup pro jednotlivého agenta.

Funkce-znacek-LiveAgent
Příklad značek (kliknutím zvětšíte)

Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti agenta nebo celkovou spokojenost s chatovou relací.

Hodnocení agentů
Příklad hodnocení agentů (klikněte pro zvětšení)

Výhody pro různé typy cestovních kanceláří

Živý chat je součástí softwaru vícekanálového helpdesku LiveAgent, a proto přidává další funkce, které jsou výhodné pro různé cestovní kanceláře.

  • Firemní cestovní kancelář

Řekněme, že společnost má pro své cestující zaměstnance určitý soubor zásad pro firemní cestování, jako jsou letenky, letecké společnosti, hotely, auta. Vestavěný CRM system LiveAgent dokáže uložit všechny tyto požadavky, dostupné každému, kdo má přístup.

  • Cestovní kancelář pro volný čas

Agent může prostřednictvím chatu připojovat a odesílat dokumenty, například vízové požadavky, klientům cestujícím na volný čas do nové země.

Pokud si klient přeje kontaktovat agenturu mimo pracovní dobu, může vyplnit kontaktní formulář, který bude přiřazen konkrétnímu agentovi nebo týmu, až bude znovu online. Tlačítko chatu lze také přizpůsobit jazykům různých trhů.

  • Online cestovní kancelář

Podobně jako ostatní agentury, ale liší se v používání automatizace. Díky online automatizaci mohou online agentury těžit ze živého chatu pomocí automatizovaných funkcí, jako jsou pravidla pro přiřazování chatů příslušným oddělením.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Jak integrovat živý chat na váš web?

Integrace tlačítka živého chatu nemůže být jednodušší. Jediným požadavkem je zkopírovat a vložit krátký kód HTML z vašeho účtu LiveAgent na vaše webové stránky a je aktivní. Není třeba stahovat žádný další software, ale je podporována integrace se softwarem nebo aplikací třetích stran.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Jaké jsou funkce zabezpečení živého chatu?

Ochrana dat, zabezpečení účtu a záležitosti týkající se soukromí jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje své podnikání online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí.

Znalostní báze

Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Snižte náklady na získání zákazníka a zvyšte celoživotní hodnotu vašich zákazníků u vašeho startupu či menšího podniku pomocí softwaru pro live chat

Live chat pro startupy a malé podniky

Live chat s reálnými agenty se stává stále populárnější mezi zákazníky, a proto i pro startupy a malé firmy je velmi výhodné. Pomáhá ušetřit čas a zdroje, získat a udržet zákazníky a vést komunikaci s nimi po celou dobu jejich cesty. Díky funkcím, jako jsou univerzální schránka, proaktivní pozvánky na chat a zobrazení psaní v reálném čase, pomáhá zlepšit zkušenosti zákazníků s podporou společnosti.

Software pro živý chat, který pomáhá realitním agentům zlepšovat služby zákazníkům, generovat potenciální zákazníky a zvyšovat míru konverze

Živý chat pro odvětví realit

Živý chat je výhodný pro pět hlavních kategorií nemovitostí a je strategicky umístěn na stránkách s vysokým provozem. Nabízí kontaktní formuláře a virtuální prohlídky pomocí videochatu. Živý chat je nákladově efektivnější než telefonická a e-mailová podpora, umožňuje efektivní správu konverzací a personalizovanou službu. Úspěšná live chatová interakce vyžaduje kvalifikovaný personál, který by měl být vyškolen a dodržovat etiketu. Živý chat podporuje vícekanálovou komunikaci a umožňuje snížit objem e-mailů a míru okamžitého opuštění.

Tiketovací systém podpory pomáhá pracovním týmům obsluhovat velké množství žádostí napříč různými kanály a zároveň jim umožňuje rychle a kvalifikovaně odpovídat na dotazy.

Tiketovací systém podpory

Tento článek se zaměřuje na tiketovací software podpory a jeho výhody, které mohou přinést vylepšení zákaznické péče. Integrace mezi různými platformami je klíčová a shromažďování dat o spokojenosti zákazníků může být usnadněno díky propojení se softwarem pro zpětnou vazbu. Konkrétně jsou zmíněny dva tiketovací systémy podpory, LiveAgent a Freshdesk, s důrazem na jejich výhody a cenové plány.

Proveďte své potenciální zákazníky a zákazníky prodejním trychtýřem vašeho elektronického obchodu pomocí softwaru pro živý chat od LiveAgent.

Živý chat pro elektronický obchod a služby

Článek popisuje využití znalostní báze a samoobslužného portálu pro řešení problémů zákazníků bez nutnosti kontaktování zákaznické podpory. Obsahuje také komunikační šablony pro odpovědi na otázky a eskalaci problémů. Popisuje software pro live chat a možnost jeho využití pro interní školení zaměstnanců. Zmiňuje také doporučící e-maily pro B2C firemní marketing a nabízí šablony pro jejich tvorbu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo