I v dobách ekonomické nebo politické krize cestovní ruch vždy odskočil a nadále přitahoval cestovatele. Způsob, jakým se cestovní ruch stal jedním z nejziskovějších odvětví, je jeho důraz na technologické inovace.
Cestování do jakékoli destinace je dostupnější než kdykoli předtím. Díky sociálním médiím se lidé mohou spojit s kýmkoli na celém světě, což je často nutí sbalit si tašku a vydat se na cestu za poznáním světa.
Svět podnikání využívá cestování k expanzi a získávání obchodů v zámoří. Co ale mají cestovatelé společného, je touha po volném čase a pohodlí při rozhodování o svém dalším cíli nebo při rezervaci hotelu.
Živý chat to umožňuje a nejen to.
Jste připoutaní? Pojďme.
Živý chat je snadno použitelný, ale cenný komunikační nástroj pro rychlé zasílání zpráv mezi klientem a zástupcem zákaznického servisu-zcela založený na prohlížeči, navržený tak, aby odpovídal na dotazy klientů efektivně a v reálném čas
Živý chat má oproti telefonické a e-mailové podpoře značné výhody.
Přestože je telefonická a e-mailová podpora stále hojně využívána, statistiky mluví samy za sebe. Více než 60 % zákazníků upřednostňuje pomocí chatu odpovídat na své dotazy prostřednictvím tradičních kanálů, což není důsledkem tisícileté generace. 45% lidí ve věku 55 let a starších potvrdilo, že alespoň jednou použili živý chat na webové stránce.
Cestování je velký a dynamický trh. Každý rok miliony lidí cestují po celém světě, někteří několikrát. Každý z těchto potenciálních nebo častých cestovatelů si zaslouží uklidňující a uživatelsky přívětivou online pomoc, kterou může agentura poskytnout.
Živý chat byl navržen přesně pro tento účel.
Dříve to byl dlouhý proces, jak pro zákazníky, tak pro cestovní kanceláře, zajistit rezervaci a většinou to vyžadovalo návštěvu agentury. Popularita online vyhledávačů tento proces otočila.
Cestovní průmysl se stal jedním z nejrychleji technologicky se rozvíjejících odvětví s jasně definovanou digitální strategií. Aby bylo možné plně využít možnosti spokojenosti zákazníků pro moderní cestovatele, je live chat ideální volbou komunikace v cestovním průmyslu pro zákazníky i cestovní kanceláře.
Je nepopiratelné, že živý chat má významný dopad na rozhodování zákazníka. Rozhodnutí vedoucího například o nákupu balíčku od vaší agentury však závisí na dovednostech a profesionálním přístupu vašich cestovních kanceláří.
Na začátku každé cesty je pobídka k cestování. Ať už z osobních nebo pracovních důvodů, klienti si vyberou cestovní nebo dopravní agenturu podle toho, jak mohou splnit svá očekávání.
Živý chat není jen pro jednorázové, ale také pro sezónní cestovatele. Pokud to nebylo dříve provedeno, je inovace implementace živého chatu způsobem, jak znovu objevit v očích klienta image společnosti, a tím vyvolat ještě vyšší zapojení.
Pro cestovní kanceláře představuje live chat účinný nástroj pro podporu, propagaci a konverzi. Dodržováním správných pravidel etikety živého chatu mohou agenti poskytovat potenciálním a pravidelným klientům lidskou interakci a příjemné zážitky.
–
Každá relace chatu je převedena na lístky a uložena v univerzální sdílené doručené poště. Jakýkoli agent s přístupem může vyhledávat v profilu nebo historii interakcí jakéhokoli klienta.
Různorodé, přednastavené designy v galerii chatovacích tlačítek a dokovacích oken nebo možnost vytvořit zcela nový widget.
Vyskakovací zprávy, které mohou způsobit zvýšení návratnosti investic. Agenti mohou vytvářet jednu nebo více pozvánek a vést potenciální zákazníky nákupním procesem.
Díky sledování aktuální adresy URL návštěvníků živého chatu mohou dobře načasované pozvánky také nabídnout propagační cestovní balíčky, cestovní nabídky nebo jiné přizpůsobené cestovní návrhy. LiveAgent povoluje použití proaktivních pozvánek na chat pouze v případě, že je k dispozici dostatek dostupných agentů.
Volitelná, ale užitečná funkce pro agenty, kteří chtějí být o krok napřed před zákazníky. Agent může sledovat, co zákazník píše, a připravit odpověď dříve, než zákazník odešle.
Předpřipravené odpovědi zefektivňují pracovní postup pomocí předdefinovaných krátkých textových odpovědí a uloží je pro budoucí použití.
Typ protokolu chatu, kde jsou uloženy podrobnosti o předchozí konverzaci.
Agenti nebo správci chatu si mohou vybrat ze tří předdefinovaných možností trasy, aby zajistili rychlou a přesnou komunikaci:
Maximální limit fronty lze nastavit v nastavení tlačítka chatu a po dosažení limitu automaticky skrýt widget z webu, aby se prodloužila čekací doba pro zákazníky.
Stejně jako u externí chatové komunikace s klienty, živý chat dává agentům možnost posílat si navzájem rychlé zprávy. Interní chaty jsou viditelné pouze pro odesílatele a příjemce.
Značky lze přidat buď ručně, nebo automaticky ke konkrétním slovům nebo frázím, čímž vytvoříte vlastní pracovní postup pro jednotlivého agenta.
Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti agenta nebo celkovou spokojenost s chatovou relací.
Živý chat je součástí softwaru vícekanálového helpdesku LiveAgent, a proto přidává další funkce, které jsou výhodné pro různé cestovní kanceláře.
Řekněme, že společnost má pro své cestující zaměstnance určitý soubor zásad pro firemní cestování, jako jsou letenky, letecké společnosti, hotely, auta. Vestavěný CRM system LiveAgent dokáže uložit všechny tyto požadavky, dostupné každému, kdo má přístup.
Agent může prostřednictvím chatu připojovat a odesílat dokumenty, například vízové požadavky, klientům cestujícím na volný čas do nové země.
Pokud si klient přeje kontaktovat agenturu mimo pracovní dobu, může vyplnit kontaktní formulář, který bude přiřazen konkrétnímu agentovi nebo týmu, až bude znovu online. Tlačítko chatu lze také přizpůsobit jazykům různých trhů.
Podobně jako ostatní agentury, ale liší se v používání automatizace. Díky online automatizaci mohou online agentury těžit ze živého chatu pomocí automatizovaných funkcí, jako jsou pravidla pro přiřazování chatů příslušným oddělením.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Ochrana dat, zabezpečení účtu a záležitosti týkající se soukromí jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje své podnikání online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí.
Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Live chat pro startupy a malé podniky
Live chat s reálnými agenty se stává stále populárnější mezi zákazníky, a proto i pro startupy a malé firmy je velmi výhodné. Pomáhá ušetřit čas a zdroje, získat a udržet zákazníky a vést komunikaci s nimi po celou dobu jejich cesty. Díky funkcím, jako jsou univerzální schránka, proaktivní pozvánky na chat a zobrazení psaní v reálném čase, pomáhá zlepšit zkušenosti zákazníků s podporou společnosti.
Živý chat je výhodný pro pět hlavních kategorií nemovitostí a je strategicky umístěn na stránkách s vysokým provozem. Nabízí kontaktní formuláře a virtuální prohlídky pomocí videochatu. Živý chat je nákladově efektivnější než telefonická a e-mailová podpora, umožňuje efektivní správu konverzací a personalizovanou službu. Úspěšná live chatová interakce vyžaduje kvalifikovaný personál, který by měl být vyškolen a dodržovat etiketu. Živý chat podporuje vícekanálovou komunikaci a umožňuje snížit objem e-mailů a míru okamžitého opuštění.
Tento článek se zaměřuje na tiketovací software podpory a jeho výhody, které mohou přinést vylepšení zákaznické péče. Integrace mezi různými platformami je klíčová a shromažďování dat o spokojenosti zákazníků může být usnadněno díky propojení se softwarem pro zpětnou vazbu. Konkrétně jsou zmíněny dva tiketovací systémy podpory, LiveAgent a Freshdesk, s důrazem na jejich výhody a cenové plány.
Živý chat pro elektronický obchod a služby
Článek popisuje využití znalostní báze a samoobslužného portálu pro řešení problémů zákazníků bez nutnosti kontaktování zákaznické podpory. Obsahuje také komunikační šablony pro odpovědi na otázky a eskalaci problémů. Popisuje software pro live chat a možnost jeho využití pro interní školení zaměstnanců. Zmiňuje také doporučící e-maily pro B2C firemní marketing a nabízí šablony pro jejich tvorbu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech