Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent vylepší váš business v Účetnictví a Právní oblasti.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Nejlepší zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zlepšete obhajování

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete hodnocení první odpovědi s automatickým směrováním tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Omezte příval tiketů na zákaznickou podporu díky znalostní databázi.

Industry background

Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva

Počítejte se službou LiveAgent a vylepšete svůj majetek. LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Snižte náklady

Ušetřete váš čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte abyste mohli poskytovat excelentní zákaznický servis.

Dosáhněte vysoké návratnosti investic

Přeměňte kvalitní potenciální zákazníky na platící zákazníky a generujte více než 500 % příjmů, které investujete.

Chraňte důležitá data

Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.

Urychlení řešení požadavků zákazníků

Zákazníci chtějí mít okamžitý přístup k informacím a chtějí, aby jim byly co nejdříve zodpovězeny jejich dotazy. Zavedením chatu v reálném čase na svých webových stránkách jim můžete poskytnout odpovědi bleskovou rychlostí, zvýšit jejich loajalitu k vaší firmě a zvýšit spokojenost zákazníků. Protože čas jsou peníze a jde především o peníze, proč byste čekali?

LiveAgent answering ticket-gif
Rozhraní systému tiketingu
LiveAgent answering ticket-gif
Neomezená historie tiketů

Uzavřete více kontraktů v reálném čase

Díky zjednodušené komunikaci na jednom místě je velmi snadné zkontrolovat předchozí historii konverzace. Nepamatujete si, jaká byla adresa nebo dohodnuté podmínky? Nevadí! S aplikací LiveAgent si můžete přehledně zobrazit všechny informace z minulosti.

Organizujte vaše projekty

Už nikdy nebudete hledat staré e-maily. Můžete využít komplexnost ovládacích panelů LiveAgent pro samostatné projekty/klienty, zákaznický portál pro informace o svých službách a software pro live chat pro přímé dotazy. Neměli byste trávit nespočet hodin komunikací, měli byste je věnovat hodinám, které fakturujete.

LiveAgent answer to ticket-gif
Funkce zobrazení psaní v reálném čase
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Omezte vaše náklady

Buďme upřímní. Každá společnost chce mít co nejnižší náklady a co nejvyšší příjmy v rozvaze. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory vyřizovat 3 chaty najednou, což je nákladově efektivnější. LiveAgent pro účetní odvětví vám pomůže optimalizovat vaše výdaje.

Calculating illustration
reports-illustration

Výběr vítězné investice

Investování peněz do něčeho nového může být pro některé společnosti děsivé. Vypočítat částku v eurech nebo dolarech a rozhodnout se, kam je investovat, je skutečný boj. LiveAgent se svým plánem All-Inclusive je pro vás jednou z nejbezpečnějších investic. Nejenže vám přinese spokojené zákazníky, ale také zvýší vaše příjmy, cash flow a váš podíl na trhu. Počítejte se službou LiveAgent.

Zvyšte vaše příjmy

Základem podnikání by mělo být, aby byli zákazníci spokojení a šťastní. Spokojení zákazníci šíří zprávy kolem sebe buď v digitálním světě, nebo offline mezi své kolegy a přátele. Jedním z nástrojů, jak toho dosáhnout, je poskytování áčkové zákaznické podpory. Společnost LiveAgent je ve svém jádru o zákaznících. Zkombinujte tyto dvě věci a uvidíte pozitivní dopad na vaše podnikání.

customer touchpoints report-illustration

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdeskového softwaru na účetní & právní odvětví.

Líbí se nám ceny a podpora poskytovaná agentem LiveAgent.

S rostoucím počtem klientů a e-mailů podpory jsme přešli z Gmailu na Zendesk Support. Brzy jsme si však uvědomili, že jim trvá pekelně dlouho, než problém vyřeší, a někdy eskalují problém na vedoucí pracovníky 2. úrovně. I po investování značného množství času, peněz a úsilí, pokud vám nástroje nejsou příliš k užitku, je lepší přejít, a to jsme také udělali. Líbí se nám ceny a podpora poskytovaná společností LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč by měl účetní a právní průmysl uvažovat o softwaru pro služby zákazníkům?

Software pro služby zákazníkům vám může pomoci lépe poznat vaše klienty tím, že bude sledovat jejich interakce s vaší společností. Usnadňuje pochopení vaší zákaznické základny a vypracování strategie jednání s nimi. To vede k lepšímu zákaznickému servisu a lepší zkušenosti klientů.

Proč byste si měli vybrat právě LiveAgent?

Mít software pro obsluhu zákazníků, jako je LiveAgent, může účetnímu a právnímu odvětví pomoci zrychlit a zefektivnit práci s dotazy zákazníků.

Jak může účetní a právní odvětví těžit z LiveAgentu?

Účetní a právní odvětví může těžit z LiveAgentu tím, že ušetří čas, zlepší spokojenost zákazníků, jejich zkušenosti a příjmy.

Related Articles to Účetnictví & Právo
Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení, jako změnu loga, názvu nebo definování barev. Také umožňuje vložení vlastního HTML a CSS nebo sledovacích kódů. LiveAgent umožňuje jednoduché zpracování různých forem zákaznického kontaktu a má možnosti samoobslužné podpory.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Hubspot service hub, kterou plně provede náš personál technické podpory. Zjistěte více informací o migraci dat.

Odcházíte od HubSpot's Service Hub?

Společnost Quality Unit nabízí software zákaznické podpory, včetně telefonních systémů, samoobslužného a helpdesk software. Na webu najdete také blog, slovník a webináře. Pokud máte zájem o služby, můžete se přihlásit k odběru newsletteru, naplánovat demo nebo kontaktovat prodejce. Momentálně firma pracuje na vytváření vašeho LiveAgent účtu a po dokončení vám zašle přihlašovací údaje.

LiveAgent pro automobilový průmysl vám dává spoustu možností, jak být v kontaktu s vašimi loajálními zákazníky a silné nástroje a funkce.

Helpdesk software pro automobilový průmysl

Tento text se týká využití helpdeskového software pro zlepšení zákaznické podpory a nabízí posílení propagace, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů. LiveAgent je spolehlivým softwarem s rozsáhlou nabídkou funkcí, který je dostupný bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Je také uvedena alternativa k službě Front. V textu se také nachází odkaz na 15 nejlepších helpdesk softwarů pro rok 2022 včetně LiveAgent.

LiveAgent je skvělou alternativou k HelpSpotu. Seznamte se s naším jedinečným multikanálovým tiketovacím systémem a vyzkoušejte jeho bezplatnou zkušební verzi.

Hledáte alternativu k HelpSpotu?

LiveAgent je nejlepší a nejvíce recenzované helpdeskové řešení na trhu. Nabízí služby pro více než 150 milionů uživatelů a 40 tisíc firem po celém světě. Pomáhá generovat vyšší tržby, zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje hodnotu pro zákazníky. Vznikl v roce 2006 jako první řešení na trhu s live chatem a možnostmi helpdesku.

Liveagent nabízí bezplatnou migraci ze Zoho Desk, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat ze Zoho desk do Liveagent je rychlý, bezpečný a bezplatný.

Migrujete vaše data ze Zoho Desk?

LiveAgent je software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Slouží společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a zajistí prvotřídní podporu. Nabízí tři tarify - Small business, Medium business a Large business. Zákazníci si mohou zvolit tarif podle svých potřeb. Small business tarif nabízí neomezenou historii tiketů, 3 emailové adresy, 3 kontaktní formuláře a 1 API klíč. Medium business tarif má vše, co nabízí Small business tarif, ale přidává 10 emailových adres a 3 tlačítka pro live chat. Large business nabízí vše z Medium business, plus 40 emailových adres a 10 tlačítek pro live chat s WhatsApp. Zájemci si mohou vyzkoušet zdarma.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo