Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete hodnocení první odpovědi s automatickým směrováním tiketů.
Omezte příval tiketů na zákaznickou podporu díky znalostní databázi.
Počítejte se službou LiveAgent a vylepšete svůj majetek. LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Ušetřete váš čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte abyste mohli poskytovat excelentní zákaznický servis.
Přeměňte kvalitní potenciální zákazníky na platící zákazníky a generujte více než 500 % příjmů, které investujete.
Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.
Zákazníci chtějí mít okamžitý přístup k informacím a chtějí, aby jim byly co nejdříve zodpovězeny jejich dotazy. Zavedením chatu v reálném čase na svých webových stránkách jim můžete poskytnout odpovědi bleskovou rychlostí, zvýšit jejich loajalitu k vaší firmě a zvýšit spokojenost zákazníků. Protože čas jsou peníze a jde především o peníze, proč byste čekali?
Díky zjednodušené komunikaci na jednom místě je velmi snadné zkontrolovat předchozí historii konverzace. Nepamatujete si, jaká byla adresa nebo dohodnuté podmínky? Nevadí! S aplikací LiveAgent si můžete přehledně zobrazit všechny informace z minulosti.
Už nikdy nebudete hledat staré e-maily. Můžete využít komplexnost ovládacích panelů LiveAgent pro samostatné projekty/klienty, zákaznický portál pro informace o svých službách a software pro live chat pro přímé dotazy. Neměli byste trávit nespočet hodin komunikací, měli byste je věnovat hodinám, které fakturujete.
Buďme upřímní. Každá společnost chce mít co nejnižší náklady a co nejvyšší příjmy v rozvaze. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory vyřizovat 3 chaty najednou, což je nákladově efektivnější. LiveAgent pro účetní odvětví vám pomůže optimalizovat vaše výdaje.
Investování peněz do něčeho nového může být pro některé společnosti děsivé. Vypočítat částku v eurech nebo dolarech a rozhodnout se, kam je investovat, je skutečný boj. LiveAgent se svým plánem All-Inclusive je pro vás jednou z nejbezpečnějších investic. Nejenže vám přinese spokojené zákazníky, ale také zvýší vaše příjmy, cash flow a váš podíl na trhu. Počítejte se službou LiveAgent.
Základem podnikání by mělo být, aby byli zákazníci spokojení a šťastní. Spokojení zákazníci šíří zprávy kolem sebe buď v digitálním světě, nebo offline mezi své kolegy a přátele. Jedním z nástrojů, jak toho dosáhnout, je poskytování áčkové zákaznické podpory. Společnost LiveAgent je ve svém jádru o zákaznících. Zkombinujte tyto dvě věci a uvidíte pozitivní dopad na vaše podnikání.
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdeskového softwaru na účetní & právní odvětví.
S rostoucím počtem klientů a e-mailů podpory jsme přešli z Gmailu na Zendesk Support. Brzy jsme si však uvědomili, že jim trvá pekelně dlouho, než problém vyřeší, a někdy eskalují problém na vedoucí pracovníky 2. úrovně. I po investování značného množství času, peněz a úsilí, pokud vám nástroje nejsou příliš k užitku, je lepší přejít, a to jsme také udělali. Líbí se nám ceny a podpora poskytovaná společností LiveAgent.
Sumeet Mahendra, RTIwala Services
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech