Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení, jako změnu loga, názvu nebo definování barev. Také umožňuje vložení vlastního HTML a CSS nebo sledovacích kódů. LiveAgent umožňuje jednoduché zpracování různých forem zákaznického kontaktu a má možnosti samoobslužné podpory.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.
Odcházíte od HubSpot's Service Hub?
Společnost Quality Unit nabízí software zákaznické podpory, včetně telefonních systémů, samoobslužného a helpdesk software. Na webu najdete také blog, slovník a webináře. Pokud máte zájem o služby, můžete se přihlásit k odběru newsletteru, naplánovat demo nebo kontaktovat prodejce. Momentálně firma pracuje na vytváření vašeho LiveAgent účtu a po dokončení vám zašle přihlašovací údaje.
Helpdesk software pro automobilový průmysl
Tento text se týká využití helpdeskového software pro zlepšení zákaznické podpory a nabízí posílení propagace, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů. LiveAgent je spolehlivým softwarem s rozsáhlou nabídkou funkcí, který je dostupný bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Je také uvedena alternativa k službě Front. V textu se také nachází odkaz na 15 nejlepších helpdesk softwarů pro rok 2022 včetně LiveAgent.
Hledáte alternativu k HelpSpotu?
LiveAgent je nejlepší a nejvíce recenzované helpdeskové řešení na trhu. Nabízí služby pro více než 150 milionů uživatelů a 40 tisíc firem po celém světě. Pomáhá generovat vyšší tržby, zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje hodnotu pro zákazníky. Vznikl v roce 2006 jako první řešení na trhu s live chatem a možnostmi helpdesku.
Migrujete vaše data ze Zoho Desk?
LiveAgent je software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Slouží společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a zajistí prvotřídní podporu. Nabízí tři tarify - Small business, Medium business a Large business. Zákazníci si mohou zvolit tarif podle svých potřeb. Small business tarif nabízí neomezenou historii tiketů, 3 emailové adresy, 3 kontaktní formuláře a 1 API klíč. Medium business tarif má vše, co nabízí Small business tarif, ale přidává 10 emailových adres a 3 tlačítka pro live chat. Large business nabízí vše z Medium business, plus 40 emailových adres a 10 tlačítek pro live chat s WhatsApp. Zájemci si mohou vyzkoušet zdarma.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech