Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.
LiveAgent je aktivní aplikace umožňující živou podporu a poskytování služeb pro poskytovatele kvalitní zákaznické podpory. Online zákaznická podpora je k dispozici pomocí živého chatu, telefonů, e-mailů a sociálních médií. Integrace LiveAgent s Web.com, Ucraftem a Fortune3 zvyšují prodeje, zákaznickou spokojenost a konkurenční výhodu. Zákaznicky orientovaný podnik musí být schopen rychle a efektivně poskytovat kvalitní služby a obsluhovat své zákazníky.
Webová řešení helpdesku jsou vysoce škálovatelná a flexibilní, což umožňuje růst společnosti SaaS bez přerušení provozu a efektivní přidělování zdrojů. Online webové helpdeskové řešení může zvýšit spokojenost zákazníků a díky integracím třetích stran mohou týmy podpory pracovat úspěšně. Existují horní rozdíly mezi webovým a samostatným aplikacemi helpdesku. Společnosti můžou analyzovat klíčové ukazatele výkonu a další metriky, aby dosáhly konečného cíle, kterým je zvyšování konverzí.
Helpdesk software pro cestovní ruch
Registrace vaší LiveAgent subdomény je klíčová pro poskytování 24/7/365 podpory a ochranu důležitých dat. Nastavte kontextovou pomoc pro rychlé řešení problémů a zlepšete zákaznickou spokojenost. Více informací o chatu v reálném čase pro cestovní agentury.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.