Cenné v každém odvětví

Objevte, jak LiveAgent dovede vylepšit váš webhostingový business.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte čas odpovědi

Zlepšete váš čas první odpovědi s automatickým směrováním tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Snižte objem přicházejících tiketů k podpoře díky znalostní databázi.

Industry background

Helpdesk software pro Web hostingové odvětví

Završte vaši digitální přítomnost s LiveAgent a poskytujte prvotřídní zákaznický servis.

Snižte objem tiketů přicházejících podpoře poskytnutím komplexního portálu samoobsluhy, který bude přístupný 24/7/365.

Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.

Přilákejte nové zákazníky a zvyšte jejich celoživotní hodnotu tím, že jim poskytnete nezapomenutelné zážitky, o kterých se bude pozitivně mluvit.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Buďte vždy online & dostupní

Webhosting a údržba serveru vyžadují velkou pozornost a soustředění, stejně jako vaši zákazníci. Jediná a krátká chyba může způsobit mnoho problémů pro infrastrukturu a váš úspěch. Informujte své zákazníky okamžitě na chatu v reálném čase a poskytněte jim správné řešení pro jejich potřeby.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Snižte zátěž podpory

Otázky, požadavky, problémy, dotazy… Vaši klienti mají nejrůznější problémy, které je třeba vyřešit. Vytvořte si vlastní zákaznický portál provázaný se znalostní databází a často kladenými dotazy a dejte klientovi možnost, aby si odpovědi vyhledal sám. Vaši agenti podpory se nyní mohou soustředit na různé aspekty a také poskytovat pomoc založenou na osobnějším přístupu.

Kombinujte více kanálů

Překonejte hranice více kanálů, které zákazník používá, aby se s vámi spojil. Začněte řešit problém na chatu během pracovní doby, pokračujte v tiketu během večerních hodin a dokončete požadavek následující den prostřednictvím hovoru. Vše z jednoho místa – hezky a přehledně. Sledujte, jak vaše příjmy rostou.

combine multiple channels - illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je to help desk software pro webhostingovou společnost?

Help desk software pro webhostingovou společnost je v podstatě software pro efektivní obsluhu zákazníků. Tento software nabízí různé cenové plány, které uspokojí různé potřeby zákazníků. Například pokud máte obrovskou zákaznickou základnu, jako například webhostingová společnost, můžete potřebovat plnohodnotný software help desku - abyste mohli zákazníkům poskytovat co nejlepší služby.

Proč by měla mít webhostingová společnost software help desk?

Zákaznický servis může vaši firmu rozbít nebo vytvořit. Mít účinnou podporu na každé platformě je tedy zásadní. LiveAgent je vícekanálové řešení pro vaši zákaznickou podporu. Umožňuje vám tedy vyřídit všechny dotazy zákazníků z jednoho ovládacího panelu, aniž byste museli najímat další zaměstnance.

Jak může vaše webhostingová společnost těžit ze služby LiveAgent?

Mezi výhody patří zvýšení příjmů, zlepšení zákaznické zkušenosti a spokojenosti zákazníků. Navíc šetří čas, peníze a snižuje míru odchodu zákazníků.

Related Articles to Webhosting
Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

LiveAgent nabízí podporu 24/7/365, včetně samoobslužných center plných často kladených otázek, personalizovaných cestovních doporučení a pokročilých bezpečnostních funkcí pro ochranu dat zákazníků. Registrováním souhlasíte s podmínkami a bezpečnostními zásadami a můžete vytvořit bezplatný účet.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení, jako změnu loga, názvu nebo definování barev. Také umožňuje vložení vlastního HTML a CSS nebo sledovacích kódů. LiveAgent umožňuje jednoduché zpracování různých forem zákaznického kontaktu a má možnosti samoobslužné podpory.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent umožňuje zákazníkům spojit se s vám prostřednictvím chatu a e-mailu a ukládat veškeré informace do univerzální schránky. Tím se usnadní sledování jejich požadavků a potřeb. Výhody LiveAgentu zahrnují vhodné ceny a dostupnost týmu podpory. Pokročilá úroveň automatizace umožňuje nahradit manuální práci.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr znamená úspěšné marketingové strategie a snadnou dostupnost produktu na webu. Míra konverze se liší podle odvětví a obchodního modelu, ale dobrý konverzní poměr je obvykle mezi 2 a 5 %. Google Adwords Industry Benchmarks může být užitečným zdrojem informací.

Připojte se k tisícům našich spokojených zákazníků pomocí služby LiveAgent. Vytvářejte lepší zákaznickou zkušenost díky vícekanálovému řešení.

Websignal

Připojte se k tisícům našich spokojených zákazníků pomocí služby LiveAgent. Vytvářejte lepší zákaznickou zkušenost díky vícekanálovému řešení.

LiveAgent pro automobilový průmysl vám dává spoustu možností, jak být v kontaktu s vašimi loajálními zákazníky a silné nástroje a funkce.

Helpdesk software pro automobilový průmysl

Tento text se týká využití helpdeskového software pro zlepšení zákaznické podpory a nabízí posílení propagace, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů. LiveAgent je spolehlivým softwarem s rozsáhlou nabídkou funkcí, který je dostupný bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Je také uvedena alternativa k službě Front. V textu se také nachází odkaz na 15 nejlepších helpdesk softwarů pro rok 2022 včetně LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo