Cenné v každém odvětví

Objevte, jak LiveAgent dovede vylepšit váš webhostingový business.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte čas odpovědi

Zlepšete váš čas první odpovědi s automatickým směrováním tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Snižte objem přicházejících tiketů k podpoře díky znalostní databázi.

Industry background

Helpdesk software pro Web hostingové odvětví

Završte vaši digitální přítomnost s LiveAgent a poskytujte prvotřídní zákaznický servis.

Snižte objem tiketů přicházejících podpoře poskytnutím komplexního portálu samoobsluhy, který bude přístupný 24/7/365.

Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.

Přilákejte nové zákazníky a zvyšte jejich celoživotní hodnotu tím, že jim poskytnete nezapomenutelné zážitky, o kterých se bude pozitivně mluvit.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Buďte vždy online & dostupní

Webhosting a údržba serveru vyžadují velkou pozornost a soustředění, stejně jako vaši zákazníci. Jediná a krátká chyba může způsobit mnoho problémů pro infrastrukturu a váš úspěch. Informujte své zákazníky okamžitě na chatu v reálném čase a poskytněte jim správné řešení pro jejich potřeby.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Snižte zátěž podpory

Otázky, požadavky, problémy, dotazy… Vaši klienti mají nejrůznější problémy, které je třeba vyřešit. Vytvořte si vlastní zákaznický portál provázaný se znalostní databází a často kladenými dotazy a dejte klientovi možnost, aby si odpovědi vyhledal sám. Vaši agenti podpory se nyní mohou soustředit na různé aspekty a také poskytovat pomoc založenou na osobnějším přístupu.

Kombinujte více kanálů

Překonejte hranice více kanálů, které zákazník používá, aby se s vámi spojil. Začněte řešit problém na chatu během pracovní doby, pokračujte v tiketu během večerních hodin a dokončete požadavek následující den prostřednictvím hovoru. Vše z jednoho místa – hezky a přehledně. Sledujte, jak vaše příjmy rostou.

combine multiple channels - illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Webhosting
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Růst

ServiceNow je komplexní řešení pro zlepšení interakcí se zákazníky. Twitter aktualizoval strukturu monetizace. Chatboti pomáhají podnikům na internetu. Zákaznická podpora využívá aplikaci WhatsApp. Kontaktní body zákaznické cesty ovlivňují vnímání produktu.

LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.

Helpdesk software & live chat LiveAgent

LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.

Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.

Zákaznický servis založený na AI

Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.

Videos - Jak Nastavit Odmeny A Odznaky V Liveagent

Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

Videos - Jak Nastavit Odmeny A Odznaky V Liveagent

Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.

Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst

Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.

Videos - Objevte Liveagent

Objevte LiveAgent

Videos - Objevte Liveagent

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo