Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete váš čas první odpovědi s automatickým směrováním tiketů.
Snižte objem přicházejících tiketů k podpoře díky znalostní databázi.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Snižte objem tiketů přicházejících podpoře poskytnutím komplexního portálu samoobsluhy, který bude přístupný 24/7/365.
Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.
Přilákejte nové zákazníky a zvyšte jejich celoživotní hodnotu tím, že jim poskytnete nezapomenutelné zážitky, o kterých se bude pozitivně mluvit.
Webhosting a údržba serveru vyžadují velkou pozornost a soustředění, stejně jako vaši zákazníci. Jediná a krátká chyba může způsobit mnoho problémů pro infrastrukturu a váš úspěch. Informujte své zákazníky okamžitě na chatu v reálném čase a poskytněte jim správné řešení pro jejich potřeby.
Otázky, požadavky, problémy, dotazy… Vaši klienti mají nejrůznější problémy, které je třeba vyřešit. Vytvořte si vlastní zákaznický portál provázaný se znalostní databází a často kladenými dotazy a dejte klientovi možnost, aby si odpovědi vyhledal sám. Vaši agenti podpory se nyní mohou soustředit na různé aspekty a také poskytovat pomoc založenou na osobnějším přístupu.
Překonejte hranice více kanálů, které zákazník používá, aby se s vámi spojil. Začněte řešit problém na chatu během pracovní doby, pokračujte v tiketu během večerních hodin a dokončete požadavek následující den prostřednictvím hovoru. Vše z jednoho místa – hezky a přehledně. Sledujte, jak vaše příjmy rostou.
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Help desk software pro webhostingovou společnost je v podstatě software pro efektivní obsluhu zákazníků. Tento software nabízí různé cenové plány, které uspokojí různé potřeby zákazníků. Například pokud máte obrovskou zákaznickou základnu, jako například webhostingová společnost, můžete potřebovat plnohodnotný software help desku - abyste mohli zákazníkům poskytovat co nejlepší služby.
Zákaznický servis může vaši firmu rozbít nebo vytvořit. Mít účinnou podporu na každé platformě je tedy zásadní. LiveAgent je vícekanálové řešení pro vaši zákaznickou podporu. Umožňuje vám tedy vyřídit všechny dotazy zákazníků z jednoho ovládacího panelu, aniž byste museli najímat další zaměstnance.
Mezi výhody patří zvýšení příjmů, zlepšení zákaznické zkušenosti a spokojenosti zákazníků. Navíc šetří čas, peníze a snižuje míru odchodu zákazníků.
Buďte první, kdo obdrží exkluzivní nabídky a nejnovější zprávy o našich produktech a službách přímo do vaší schránky.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech