Zjistěte, jak LiveAgent zlepší vaše podnikání v oblasti zábavy.
Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.
Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Přizpůsobte widget live chatu a portál zákaznické podpory estetice své značky pomocí našeho snadno použitelného editoru WYSIWYG.
Sledujte výkon svých agentů, učte se z reálných dat a provádějte změny, abyste splnili své klíčové ukazatele výkonnosti (KPI).
Přilákejte nové zákazníky a zvyšte jejich celoživotní hodnotu tím, že jim poskytnete nezapomenutelné zážitky, o kterých se bude pozitivně mluvit.
Už od dětství jsme chtěli být odměňováni za to, když se nám něco skvělého povedlo. Vy a vaši agenti můžete tento pocit znovu prožít za poskytování služeb zákazníkům na jedničku s hvězdičkou. Nasbírejte nejvíce pozitivních ohlasů a získáte dokonce speciální odznak – to vše se službou LiveAgent pro zábavní průmysl.
Přizpůsobte si vzhled okna live chatu, tlačítka a dalších prvků. Záleží jen na vaší představivosti a preferencích. LiveAgent pro zábavní průmysl vám dává svobodu zvolit si vlastní směr a vydat se na jedinečnou cestu, kde je každý aspekt jiný.
Se službou LiveAgent pro zábavní průmysl již nemusíte riskovat své peníze a dobrou značku své společnosti. S 96% mírou spokojenosti na základě více než 15 000 nezávislých recenzí napříč všemi odvětvími je to pro vás a vaši firmu sázka na jistotu.
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Váš podnik může používat software pro služby zákazníkům ke správě velkého počtu interakcí se zákazníky. Pomáhá zefektivnit činnosti zákaznického servisu a zvyšuje angažovanost zákazníků.
LiveAgent je skvělé řešení helpdesku pro společnosti jakékoli velikosti. Spojuje více kanálů do jedné platformy. Kombinuje například e-mail, live chat, sociální média, bázi znalostí a dotazy na fóru do jediné platformy. Vytváří tak účinný a efektivní pracovní postup agentů.
Aplikace LiveAgent nabízí firmám v zábavním průmyslu hned několik výhod, například udržení zákazníků, zlepšení jejich spokojenosti, zvýšení příjmů a snížení nákladů.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech