Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepší vaše podnikání v oblasti zábavy.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro odvětví zábavy

Spojte zábavu a produktivitu do jednoho balíčku se službou LiveAgent. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Přizpůsobte widget live chatu a portál zákaznické podpory estetice své značky pomocí našeho snadno použitelného editoru WYSIWYG.

Sledujte výkon svých agentů, učte se z reálných dat a provádějte změny, abyste splnili své klíčové ukazatele výkonnosti (KPI).

Přilákejte nové zákazníky a zvyšte jejich celoživotní hodnotu tím, že jim poskytnete nezapomenutelné zážitky, o kterých se bude pozitivně mluvit.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Odměna za výjimečnou zákaznickou podporu

Už od dětství jsme chtěli být odměňováni za to, když se nám něco skvělého povedlo. Vy a vaši agenti můžete tento pocit znovu prožít za poskytování služeb zákazníkům na jedničku s hvězdičkou. Nasbírejte nejvíce pozitivních ohlasů a získáte dokonce speciální odznak – to vše se službou LiveAgent pro zábavní průmysl.

throphy celebration-illustration
entertainment game console-illustration

Přizpůsobte si vlastní cestu

Přizpůsobte si vzhled okna live chatu, tlačítka a dalších prvků. Záleží jen na vaší představivosti a preferencích. LiveAgent pro zábavní průmysl vám dává svobodu zvolit si vlastní směr a vydat se na jedinečnou cestu, kde je každý aspekt jiný.

Sázka na jistotu pro vaši firmu

Se službou LiveAgent pro zábavní průmysl již nemusíte riskovat své peníze a dobrou značku své společnosti. S 96% mírou spokojenosti na základě více než 15 000 nezávislých recenzí napříč všemi odvětvími je to pro vás a vaši firmu sázka na jistotu.

entertainment-playing automat-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Zábava
LiveAgent nabízí funkce IVR a zpětného volání, které usnadňují zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. pomáhá zvyšovat spokojenost a loajalitu zákazníků. Recenze Yealink 146S VOIP ukazuje, že LiveAgent je efektivní software pro zákaznickou podporu.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Campaign Monitor prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla nebo samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Campaign Monitor

Kontakty zákaznické podpory společnosti Campaign Monitor jsou k dispozici prostřednictvím e-mailu, live chatu a sociálních médií. Poskytují také bázi znalostí a fórum pro podporu. Společnost se specializuje na e-mailový marketing a poskytuje nástroje pro vytváření a sledování e-mailových kampaní.

LiveAgent is a helpdesk software that offers customer support management tools and integration with various communication channels. It helps businesses enhance customer satisfaction and loyalty.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Constant Contact prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Constant Contact

Constant Contact je online marketingová platforma nabízející e-mailový marketing, marketing na sociálních sítích a další nástroje pro malé firmy. Nabízejí zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu, call centra a sociálních médií.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Omnisend prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Omnisend

Kontakty helpdesku Omnisend zahrnují emailovou a online chatovou podporu, sociální sítě a bázi znalostí. Společnost je specializovaná na e-mailový marketing a automatizaci.

Jak kontaktovat zákaznický servis Travelstop prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Travelstop

Travelstop je společnost specializující se na cestování a ubytování. Poskytují helpdesk software, tiktetovací software, podporu na sociálních sítích a software báze znalostí. Kontaktní údaje a další informace najdete na webových stránkách Travelstop.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo