Hledáte Olark alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Olark alternativa na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vaše helpdesk softwaru?

Hledáte software, který umí víc než jen live chat? LiveAgent je dokonalé řešení helpdesku pro vaši firmu. Poskytněte svým zákazníkům možnosti, pokud jde o zákaznickou podporu.

Software LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Statistic icon

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci. 

Union icon

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Money Bag

Cenově dostupnější

Ušetřete peníze! LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku cenově výhodnější.

Olark vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Olark
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing .
Olark nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Olark nabízí Live Chat v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Olark nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Olark nenabízí samoobsluhu .
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Olark nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Olark nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Olark nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Olark nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Olark nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Olark nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Olark nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Olark nabízí funkce API v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Olark nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Vohor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Olark nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Olark nabízí neomezenou historii v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Olark nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Olark nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Olark nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Olark nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Olark nenabízí neomezenou podporu 24/7.
report on tablet-illustration

Výkonná alternativa Olark

Živý chat je skvělý nástroj pro poskytování zákaznické podpory. Poskytnout zákazníkům více způsobů, jak se s vámi spojit, se však vyplatí z dlouhodobého hlediska. 

Dejte své zákaznické podpoře možnost integrovat e-mail, live chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi do jednoho skvělého balíčku.

Nejrychlejší widget živého chatu

Živý chat je základním nástrojem pro poskytování zákaznické podpory. Měl by být rychlý, spolehlivý a přizpůsobitelný, aby odpovídal značce vaší firmy. A měl by být také bleskově rychlý!

LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Být pomalý už nebude s LiveAgentem žádný problém.

Watch the website loading time
Savings illustration

Získejte více pro váš helpdesk

Poskytnutí více možností zákazníkům a agentům nemusí zruinovat váš rozpočet. LiveAgent má tři skvělé placené plány, které jsou nabité jen těmi nejlepšími nástroji, funkcemi a integracemi, které vám usnadní práci. 

Získejte všechny potřebné nástroje za skvělou cenu. Podívejte se na naše cenové plány a dozvíte se více.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Připraveni přejít na LiveAgent?

Nespokojte se se softwarem, který neumí všechno. Udělejte změnu k lepšímu. Přejděte na LiveAgent a získejte přístup ke všem nejlepším nástrojům, funkcím a integracím pro svůj help desk. 

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jaká je alternativa Olark?

LiveAgent je cloudové řešení helpdesku pro firmy v jakémkoli odvětví. Umožňuje vám snadno poskytovat podporu klientům z jednoho ovládacího panelu bez nutnosti přepínání rozhraní. Lze jej považovat za alternativu aplikace Olark, protože obsahuje také software pro živý chat. LiveAgent však nabízí také call centrum, znalostní databázi, fórum, zákaznický portál, tiketovací systém, integraci se sociálními médii a další funkce. Můžete tak poskytovat hvězdnou zákaznickou podporu téměř okamžitě.

Jak může vaše firma těžit ze softwaru LiveAgent?

Software helpdesku LiveAgent šetří náklady, zvyšuje spokojenost zákazníků a jejich udržení. Software navíc pomůže vašemu týmu soustředit se na kritičtější problémy tím, že zkrátí čas strávený odpovídáním na rutinní dotazy.

Jak můžete přejít z Olark na LiveAgent?

Pokud máte zájem o přechod ze systému Olark na LiveAgent, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu LiveAgent, která vám poskytne další pomoc, nebo použijte bezplatný plugin pro migraci základních dat.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo