LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, jako například systém správy stížností, klientský portál a příchozí call centrum. K dispozici je také helpdesk software pro startupy a samoobslužný software. Společnost nabízí řešení pro migraci dat, protokol změn a nabízí podporu 24/7. Výhodou jsou také funkce integrace a alternativy. Níže jsou uvedeny také kontaktní údaje a sociální sítě. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Všechna práva vyhrazena.
Šablony zásad zákaznického servisu
Tento text se zaměřuje na zlepšování zákaznického servisu v podnicích a nabízí šablony a návody na tvorbu zásad zákaznického servisu a kontrolní seznam pro nábor pracovníka zákaznického servisu. Dále se zabývá výhodami samoobslužných portálů pro zákazníky a upozorňuje na rostoucí poptávku po nich.
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.
Máte problémy s poskytováním dobrých služeb během COVID?
Software pro úspěch u zákazníků nabízí nástroje pro zlepšení interakcí se zákazníky a zvýšení zisků společnosti. LiveAgent je bezproblémový helpdesk software s integrací se sociálními sítěmi a vytvořením vlastních článků pro znalostní databázi. Po registraci se uživateli zasílají přihlašovací údaje k novému účtu.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.