Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků

Plně škálovatelné a přizpůsobitelné vašim potřebám
  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte větší výnosy

Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které zvyšují příjmy.

97%

Zlepšete spokojenost

Okouzlete své zákazníky bleskurychlými odpověďmi.

16×

Zvyšujte hodnoty zákazníků

Získejte více prodejů tím, že zákazníky udržíte věrné vaší značce.

Business background

Jedno komplexní řešení pro různá odvětví podnikání

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak může vaší společnosti pomoct se zákaznickou podporou.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Zjistěte, jak LiveAgent zapadá do vašeho odvětví

Oslovte a přilákejte návštěvníky, kteří procházejí vaše webové stránky, pomocí proaktivních pozvánek k chatu během několika vteřin.
Dozvědět se více
Poskytujte snadný přístup k důležitým informacím pomocí poutavého samoobslužného portálu, jehož součástí jsou i časté dotazy a komunitní fóra.
Dozvědět se více
Rozšiřte své úsilí v oblasti zákaznických služeb a automatizujte pracovní postupy, díky čemuž bude vaše zákaznická podpora ohromující.
Dozvědět se více
Budujte důvěru tím, že nabídnete nejvyšší bezpečnostní standardy v oblasti ochrany dat vašich zákazníků.
Dozvědět se více
Proměňte zákaznický servis na své největší aktivum poskytováním personalizovaných zážitků, díky nimž vaši zákazníci budou chtít ještě více.
Dozvědět se více
Šetřete čas a peníze správou více souběžných konverzací se zákazníky.
Dozvědět se více

Ušetřete více díky LiveAgentu

Podívejte se, proč si společnosti vybrali právě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pojďte růst s těmi nejlepšími

Přidejte se k neustále rostoucímu seznamu podniků, které se spoléhají na LiveAgent, a pocházejí z různých obchodních odvětví. Zjistěte, jak využívají výhod vícekanálové komunikační platformy a jak z ní můžete také těžit. LiveAgent je také schopen splnit požadavky několika průmyslových oblastí. Zjistěte jak a poznejte jeho pozitivní dopad.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Podniky
Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Adoric prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesk Adoric

Adoric je analytická a personalizační platforma, která pomáhá firmám optimalizovat zákaznickou cestu. Poskytuje kanály zákaznické podpory prostřednictvím formuláře, živého chatu a sociálních sítí. E-mailová adresa je support@adoric.com.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Marketo prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Marketo

Kontakty helpdesku Marketo: E-mail podpora, Live Chat, Podpora call centra, Báze znalostí. Kontakty na podporu sociálních sítí: Instagram, Facebook, Twitter.

Jak kontaktovat zákaznický servis OptinMonster prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla, podpory sociálních médií a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku OptinMoster

OptinMonster je softwarová a internetová společnost poskytující helpdesk software, ticketovací software, podporu na sociálních sítích a další technologie. Mají kontakty na zákaznický servis a nabízejí bezplatný účet.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Campaign Monitor prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla nebo samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Campaign Monitor

Kontakty zákaznické podpory společnosti Campaign Monitor jsou k dispozici prostřednictvím e-mailu, live chatu a sociálních médií. Poskytují také bázi znalostí a fórum pro podporu. Společnost se specializuje na e-mailový marketing a poskytuje nástroje pro vytváření a sledování e-mailových kampaní.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Sendinblue prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Sendinblue

LiveAgent je marketingová platforma pro vztahy se zákazníky pro firmy B2B a B2C. Nabízí funkce jako helpdesk a software pro call centrum.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Leadsquared prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Leadsquared

Společnost LeadSquared poskytuje software a služby pro helpdesk, ticketing, call centra a více. Mají také různé kontakty zákaznického servisu a právní informace.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo