Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků

Plně škálovatelné a přizpůsobitelné vašim potřebám
  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte větší výnosy

Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které zvyšují příjmy.

97%

Zlepšete spokojenost

Okouzlete své zákazníky bleskurychlými odpověďmi.

16×

Zvyšujte hodnoty zákazníků

Získejte více prodejů tím, že zákazníky udržíte věrné vaší značce.

Business background

Jedno komplexní řešení pro různá odvětví podnikání

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak může vaší společnosti pomoct se zákaznickou podporou.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Zjistěte, jak LiveAgent zapadá do vašeho odvětví

Oslovte a přilákejte návštěvníky, kteří procházejí vaše webové stránky, pomocí proaktivních pozvánek k chatu během několika vteřin.
Dozvědět se více
Poskytujte snadný přístup k důležitým informacím pomocí poutavého samoobslužného portálu, jehož součástí jsou i časté dotazy a komunitní fóra.
Dozvědět se více
Rozšiřte své úsilí v oblasti zákaznických služeb a automatizujte pracovní postupy, díky čemuž bude vaše zákaznická podpora ohromující.
Dozvědět se více
Budujte důvěru tím, že nabídnete nejvyšší bezpečnostní standardy v oblasti ochrany dat vašich zákazníků.
Dozvědět se více
Proměňte zákaznický servis na své největší aktivum poskytováním personalizovaných zážitků, díky nimž vaši zákazníci budou chtít ještě více.
Dozvědět se více
Šetřete čas a peníze správou více souběžných konverzací se zákazníky.
Dozvědět se více

Ušetřete více díky LiveAgentu

Podívejte se, proč si společnosti vybrali právě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Pojďte růst s těmi nejlepšími

Přidejte se k neustále rostoucímu seznamu podniků, které se spoléhají na LiveAgent, a pocházejí z různých obchodních odvětví. Zjistěte, jak využívají výhod vícekanálové komunikační platformy a jak z ní můžete také těžit. LiveAgent je také schopen splnit požadavky několika průmyslových oblastí. Zjistěte jak a poznejte jeho pozitivní dopad.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Co dělá podpora helpdesku?

Podpora helpdesku poskytuje zákaznickou pomoc, obvykle pomocí softwaru zákaznického servisu. Software navíc agentům umožňuje vyřizovat všechny dotazy z jedné platformy.

Co dělá dobrý helpdesk?

Dobrý helpdesk poskytuje potřebnou pomoc a znalosti k okamžitému vyřešení problémů zákazníka. Kromě toho používá správné nástroje pro efektivní správu všech požadavků.

Proč by společnosti měly investovat do helpdesk softwaru?

Helpdesk software zvyšuje spokojenost zákazníků, příjmy a udržení zákazníků ve společnostech jakékoli velikosti

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo