Vhodný pro agentury

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro agentury

Upoutejte pozornost svých klientů tím, že výrazně snížíte počet jejich provozních úkolů pomocí LiveAgent, nejlépe hodnoceného helpdesk softwaru pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomozte jim růst s LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Woman looking at her watch

Bezproblémové rozšíření

Marketingové agentury, personální agentury nebo agentury, které vytváří webové stránky, jsou obvykle nejvíce rozšířené po internetu. Proto je velmi snadné vypočítat návratnost investic (ROI) ze zefektivněného softwarového řešení zákaznického servisu. Službu LiveAgent hojně využívají agentury pro rozvoj vlastního podnikání, takže je velmi snadné a rychlé odpovědět na žádost o nabídku. Používají jej také pro své klienty a z našich zkušeností vyplývá, že jsou spokojeni s tím, jak rychle lze LiveAgent implementovat.

Zjistěte více o chatu v reálném čase

Používejte live chat

Live chat byl často považován za nástroj určený pouze pro velké společnosti s velkým množstvím požadavků. Teď už to neplatí. Žijeme v době, kdy každý požaduje odpovědi ihned, a právě v této době může implementace softwaru pro live chat zajistit úspěch vaší společnosti.

Zjistěte více o živém chatu

Sloučení kontaktních míst

Zvedněte ruku, pokud máte rádi Gmail. Aha, všechny ruce nahoře? Tak si udělejte místo pro univerzální schránku od LiveAgent a objevte sílu centralizovaného centra pro vaši komunikaci. Vše je přehledně seřazeno podle priorit s vlastním ID a dalšími údaji o zákazníkovi. Tak co, komu by se líbíla univerzální schránka?

Další informace o univerzální doručené poště

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít implementace LiveAgent pro vaši agenturu?

Uspořádání dotazů od zákazníků

Udržujte svou univerzální schránku organizovanou díky automatickému přesměrování dotazů zákazníků na příslušná oddělení a agenty.

Ušetřete čas i peníze

Šetřete čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Udržujte spokojenost vysoko

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Dohlížejte na více klientů

Řešení od LiveAgent často využívají agentury, které spravují své klienty s vestavěnými odděleními a rády ho používají i pro klienty. Implementace vícekanálového řešení pomáhá redukovat klienty, kteří jsou rozprostření po internetu, díky čemuž mají oči na stopkách vůči všem požadavkům a také vůči minulým konverzacím se svými zákazníky a potenciálními klienty.

Úspora času při provádění opakujících se úkolů

Už žádná ruční práce a oddělené komunikační kanály, které znesnadňují udržení přehledu o požadavcích a každodenních administrativních úkonech. Ať už chcete LiveAgent používat pro vlastní komunikaci s klienty, nebo jej pro ně realizovat, zbavíte se obvyklého problému provozního přetížení způsobeného rutinními provozními úkoly. Vyřešte tyto problémy pomocí komplexního řešení helpdesku s live chatem, zákaznickým portálem, fóry nebo s pokročilými sekvencemi tiketů.

Zvyšte svou dostupnost

Představte si, že nabízíte vyšší dostupnost s menšími časovými nároky. To vše je nyní možné díky implementaci služby LiveAgent do procesů vašich klientů. Optimalizujte pracovní postupy využitím síly univerzální schránky, kombinací několika komunikačních kanálů a nasazením pokročilých automatizací. Skutečný vícekanálový helpdesk software vám poskytne v průměru o 15 hodin týdně více, které můžete využít k tomu, abyste se mohli věnovat novým klientům a jejich potřebám.

Nejdostupnější řešení helpdesku

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

30denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
a mnoho dalších
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

Related Articles to Agentura
Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

Objevte výhody helpdesk softwaru LiveAgent pro cestovní a ubytovací služby. Zajistěte rychlou a efektivní podporu zákazníkům po celém světě s 24/7 dostupností. Vyzkoušejte zdarma na 14 nebo 30 dní a vylepšete svou komunikaci s klienty díky živému chatu a samoobslužným centrům. Přidejte se k více než 21 000 spokojených podniků a zvyšte zákaznickou spokojenost i prodeje.

LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Začněte poskytovat vynikající zákaznickou podporu s LiveAgent - nejlepší software pro úspěch u zákazníků roku 2022. Udržujte své zákazníky spokojené díky sjednocené komunikaci, 24/7 podpoře a bez vstupních poplatků. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty a zlepšete své zákaznické vztahy ještě dnes!

Už nemusíte hledat alternativu k OneDesku. Přejděte na LiveAgent a získejte multikanálový tiketovací systém, který rovněž podporuje sociální sítě.

OneDesk alternativa?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Objevte nejlepší software pro interakci se zákazníky v roce 2024 s LiveAgent. Poskytujte personalizovanou podporu bez instalačních poplatků a s nepřetržitou zákaznickou podporou. Začněte zdarma bez nutnosti kreditní karty a zlepšete zákaznickou zkušenost na všech kanálech. Připojte se k lídrům jako Forbes a Airbus a využijte naše pokročilé funkce pro živý chat, sociální média a virtuální call centrum.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start a Free Trial x