Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zkušenosti, které zvýší vaše příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskovými reakcemi.
Vydělejte více díky tomu, že zákazníci budou věrní vaši značce / firmě.
Rozšiřte své podnikání díky lepšímu helpdesku. Rozvíjejte ho spolu s LiveAgent, nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé firmy v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Nezáleží na tom, jak velký nebo malý je váš start-up, zákazníci, potenciální investoři nebo partneři ze stejného oboru se s vámi spojí buď prostřednictvím běžného e-mailu, call centra nebo velmi pohodlného live chatu. Využijte sílu live chatu a univerzální schránky a proměňte každou příležitost v hodnotný zážitek. Každá zpráva se počítá a rozhoduje.
Startupy a malé a střední podniky obvykle tvoří největší část národního hospodářství a mají největší podíl na HDP. Liší se sférami, formami či velikostí. Společné však mají to, že chtějí mít loajální a spokojené zákazníky. Nasazení vícekanálového softwaru helpdesku pro malé podniky může mít významný dopad na každodenní úkoly. Využijte potenciál výkonných automatizačních funkcí, jako jsou pravidla, časová pravidla, automatická distribuce hovorů a mnoho dalších. Ušetřený čas investujte do důležitějších částí svého podnikání.
Uchazeči o zaměstnání si někdy nejsou jisti svým rozhodnutím, zda se ucházet o danou pracovní nabídku. Zveřejnění volného pracovního místa na internetu s podrobným popisem někdy jednoduše nestačí, protože se může objevit několik dalších otázek. Poskytněte svým budoucím kolegům bezproblémovou a okamžitou pomoc pomocí live chatu a pomozte jim udělat správný krok!
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Zajistěte podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce vytvořením samoobslužných center plných relevantních informací a odpovědí na nejčastější dotazy.
Přeměňte kvalitní potenciální zákazníky na reálné zákazníky a generujte více než 500 % příjmů, které investujete.
Pěstujte celoživotní věrnost značce poskytováním personalizovaných zkušeností s prodejem, nástupem a podporou.
Jak může vaše malá/střední firma nebo startup zvýšit efektivitu, snížit náklady a zároveň zvýšit spokojenost zákazníků? Využijte nativní vícekanálový přístup LiveAgent, poskytněte vynikající zákaznický servis napříč všemi hlavními komunikačními kanály a vybavte své agenty nejmodernějšími funkcemi.
Existuje spousta možností, kam mohou začínající a malé a střední podniky investovat svůj čas a peníze. Tyto výdaje se často velmi rychle kumulují. V LiveAgent věříme, že byste měli mít možnost vybrat si jen ty funkce, které nejlépe vyhovují vašemu obchodnímu případu, a že byste vždy měli mít možnosti, nikoliv omezení.
Zapomeňte na integraci live chatu třetích stran s helpdeskem LiveAgent. Live chat je nativní součástí LiveAgent s pokročilou automatizací, formuláři před začátkem chatu, přílohami, průzkumy spokojenosti a kompletním přizpůsobením.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se na 14 dní zdarma díky zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Helpdesk software pro malé podniky může mít obrovský vliv na povědomí o značce. Poskytování efektivní a bezproblémové zákaznické zkušenosti je v dnešní době obrovským rozlišovacím prvkem. Často je ceněno více než konkurenční ceny nebo dokonce kvalita produktu.
LiveAgent nabízí dvě varianty pro malé podniky. První z nich je účet zdarma. I když má určitá omezení, může být pro začínající nebo malé podniky velkým pomocníkem. Pokud jste však připraveni investovat do asistenční služby s bohatšími funkcemi, bude pro vás nejlepší volbou naše předplatné Ticket. Je to cenově dostupný a efektivní způsob, jak ihned poskytovat hvězdné služby zákazníkům!
U aplikace LiveAgent je rozdíl především v dostupných funkcích. Naše předplatné Ticket, které si obvykle malé firmy vybírají, má neomezenou historii ticketů, e-mailové adresy, zákaznický portál, fórum. Má však určitá omezení v oblasti přizpůsobení a dalších oblastech. Chcete-li se podívat na seznam funkcí helpdesku pro jednotlivá předplatná, podívejte se na náš ceník.
Prvním krokem je určit, jaké jsou vaše potřeby v oblasti služeb zákazníkům a podnikání. Po sestavení tohoto seznamu můžete začít zkoumat společnosti. Nejlepší je prověřit si reference a recenze renomovaných společností, například G2 nebo Capterra. Dalším krokem je porovnání funkcí, použitelnosti a samozřejmě cen. To vám pomůže zúžit seznam. A v neposlední řadě si před zakoupením předplatného helpdesk softwaru vyzkoušejte. Nechte své pracovníky zákaznického servisu otestovat použitelnost a funkce a vyberte si ten, který vaše společnost preferuje. Ve společnosti LiveAgent je pro nás prioritou číslo jedna, aby naši zákazníci byli spokojeni. Proto také poskytujeme ke všem našim předplatným 14denní zkušební verzi zdarma.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech