Live chat pro startupy a malé podniky

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Animace záhlaví
Helpdesk software

V dnešní době se očekává, že podniky jakékoli velikosti jsou schopni vyplnit všechny požadavky zákazníků okamžitě. V některých případech dokonce dříve, než zákazník svůj požadavek vůbec vymyslí.

Dlouhé čekání, ať už ve frontě v klasickém obchodě nebo na doručení balíku a následná absence okamžité podpory, je pro mnoho zákazníků častou nepříjemností a příčina ke stížnostem.

Jako startup nebo menší podnik se váš podnikatelský plán s největší pravděpodobností zaměřuje na poskytování té nejlepší možné zákaznické zkušenosti a získání konkurenční výhody ve vašem oboru.

Význam v poskytování špičkových služeb vašim zákazníkům online již není pouhým okrajovým zájmem společnosti, ale hlavní motivací k úspěchu.

Klíčem k dosažení vysoké spokojenosti zákazníků je především efektivní komunikace, pro kterou je live chat ideálním digitálním řešením.

Software pro live chat však může být více, než jen jednoduchý nástroj, který slouží k chatování.

Chcete se dozvědět více?

Pojďme se do toho ponořit společně.

Co je software pro live chat?

Webové stránky reprezentují online firmy jakékoli velikosti. Koneckonců právě tam se většina zákazníků vydá, pokud narazí na produkty či služby, které společnost nabízí. Z tohoto důvodu je získání nástroje, který spotřebitelé mohou jednoduše využít ke kontaktování zástupců zákaznických služeb při prohlížení, je významným přínosem pro firmu.

Live chat mění komunikaci z únavného procesu zvedání telefonu nebo psaní e-mailu na platformu okamžitého odesílání zpráv. Od zákazníků tedy vyžaduje minimální úsilí, aby získali odpovědi na své otázky, a to díky pouhému kliknutí na tlačítko.

Umístění a způsob, kterým se zobrazí malé tlačítko chatu na webových stránkách závisí zcela na preferencích uživatele. Zpravidla se vkládá na stránky, které generují větší návštěvnost. Skvělou volbou je například stránka s pokladnou, protože právě na ní dochází často k vysoké míře opuštění stránek.

Možnosti designu tlačítek jsou velmi bohaté – od animace až po typ a styl tlačítka. Všechny předpřipravené šablony jsou k dispozici pro vlastní přizpůsobení, a to v galerii. Pokud nemůžete najít styl, který by se vám líbil, můžete si vytvořit vlastní, a to nahráním obrázku nebo vašeho HTML kódu.

Některé společnosti jsou schopné se kvůli automatizaci vzdát lidského prvku ve svých komunikačních platformách. A přestože live chat podporuje mnoho druhů automatizace, můžete si být jisti, že na druhé lince je vždy skutečný agent. A není to snad to, co celou zkušenost dělá více osobnější?

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Právě teď se vám pravděpodobně honí hlavou něco jako: ”To je sice pěkné, ale proč to potřebuji?”.

Čtěte dál a dozvíte se proč.

Jaké výhody nabízí live chat oproti telefonu nebo e-mailu?

Pohodlí a jednoduchost jsou dvě hlavní složky, které zákazníci vnímají jako důležité, aby vás považovali za spolehlivou firmu.

Málokterý zákazník by stále uvažoval o koupi daného produktu či služby, pokud by mu špatný střet se zákaznickou podporou narušil zážitek z nákupu. Nemluvě o pravděpodobnosti negativní zpětné vazby, která by mohla poškodit pověst vaší společnosti.

Telefonická a e-mailová podpora nejsou zastaralé komunikační kanály. Právě naopak. Čísla však ukazují, že 79 % zákazníků dává přednost live chatu se skutečnými agenty kvůli jeho bezprostřednosti ve srovnání s jinými kanály.

Strategické plánování rozpočtu je zásadní pro každou firmu, ale pro startupy a malé firmy to platí dvojnásob. Zavedení live chatu pro zákaznickou podporu představuje jednu z nejlepších návratností investic, protože je výrazně levnější a přináší menší výdaje.

I s malým rozpočtem můžete získat sice omezenější, ale přesto velmi účinný nástroj pro chatování zdarma. Vaši operátoři zákaznické podpory budou moci koordinovat více konverzací chatu v reálném čase, čímž ušetří cenný čas a také zdroje společnosti. To vám umožní přesunout pozornost na optimalizaci a vytváření udržitelné prodejní a marketingové strategie.

Jak mohou startupy a malé či střední podniky těžit z live chatu?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Podnik, který staví zákazníky na první místo, je podnik, který si uvědomuje, jak cenní zákazníci jsou.

Relationship marketing si uvědomuje, že budování dlouhodobých vztahů se zákazníky je levnější a přináší vyšší příjmy. Pro společnosti, které s marketingem teprve začínají, je však mnohem důležitějším faktorem přilákat a přeměnit potenciální zákazníky na stálé, platící zákazníky.

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Ačkoli jsou startupy a malé podniky často házeny do jednoho pytle, jejich cíle nejsou vždy stejné.

Live chat lze využít ve třech různých etapách cesty zákazníka, což posiluje týmy podpory startupů, malých a středních podniků a vychází vstříc jejich specifickým cílům:

  • Podpora služeb
  • Prodej a loajalita
  • Marketing a propagace

Součástí komplexního helpdesk softwaru je live chat, který přináší značné výhody díky uživatelsky přívětivým funkcím.

Univerzální schránka: Hlavním cílem zákaznické podpory je zajištění pozitivní zkušenosti se zákaznickým servisem, a to při každé interakci mezi zákaznickém a společností či značkou.

Příklad univerzálního schránky (kliknutím zvětšíte)

Funkce univerzální schránky umožňuje agentům zobrazovat a odpovídat na konverzace přijaté z jakéhokoliv kanálu. Integrovaný CRM systém zaznamenává a ukládá veškerá data o zákaznících kvůli lepší organizaci. Jeho schopnosti lze dále rozšířit pomocí integrace s dalším CRM softwarem.

Proaktivní pozvánky na chat: Ať už se používají samostatně, nebo v kombinaci s jinými funkcemi, mohou přinést pozoruhodnou návratnost investic. Když návštěvník přijde na vaše webové stránky, můžete si nastavit časové pravidlo pro vyskakování proaktivní pozvánky nebo ji rovnou umístit na konkrétní stránku. Je to stejné, jako když vejdete do obchodu a přívítá vás usměvavý zaměstnanec připravený pomoci.

Můžete dokonce vytvořit několik proaktivních pozvánek na chat a zaměřit se na různé typy zákazníků.

Galerie pozvánek na chat
Příklad pozvánky na chat (kliknutím zvětšíte)

Pokud provozujete mezinárodní společnost, můžete widget upravit tak, aby se zobrazoval v jazyce, který požadujete. Stejně jako tlačítko chatu lze přizpůsobit i design, zprávu a styl proaktivní pozvánky na chat a všechny šablony lze najít v galerii.

Zobrazení psaní v reálném čase: Zákazníci oceňují proaktivitu ze strany agentů. Během relace chatu mohou agenti v reálném čase vidět, co zákazníci píší do okna chatu, ještě před tím, než stisknou tlačítko odeslat. Můžou se tak předem připravit na vyřešení jakéhokoli požadavku.

Psaní v reálném čase

Distribuce chatu: Zvyšte efektivitu vašich agentů a zajistěte, aby s vybranými zákazníky chatovali ti správní agenti. Vyberte si z tří možností přesměrování – náhodné přiřazení, vyzvánění všem či maximální využití. Pokud je pracovní vytíženost příliš vysoká, můžete nastavit maximální limit fronty a dopřát vašich agentům prostor k oddechu.

Distribuce chatu
Příklad distribuce chatu (kliknutím zvětšíte)

Předběžný chat a offline formulář: Jedním z vašich hlavních cílů jako začínajícího či malého podniku je vytvořit seznam kontaktů, které na zákazníky máte, abyste mohli získat více potenciálních zákazníků.

V nastavení můžete aktivovat funkci předběžného formuláře chatu, která si od zákazníka na začátku relace chatu automaticky vyžádá kontaktní údaje.

Offline formulář zajistí, že se zákazníci obrátí přímo na váš zákaznický servis i mimo pracovní dobu, a podpora tak bude fungovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Průzkum po skončení chatu: Názory a zpětná vazba od návštěvníků jsou pro startupy a malé podniky zásadní, protože pomáhají budovat image podniku a poskytují možnost zamyslet se nad taktikou a strategií. Umožněte svým kupujícím, aby vám poskytli feedback k předešlé chatové relaci, recenzi produktu nebo efektivitě agenta.

Hodnocení agenta
Příklad ohodnocení agenta (kliknutím zvětšíte)

Pozitivní hodnocení zákazníků lze pak použít jako sociální důkaz a zveřejnit jej na webových stránkách, abyste získali další doporučení. Případně lze shromážděné údaje použít pro tvorbu obsahu, v sekci často kladených otázek nebo na blogu. Může také odhalit dříve neohlášené problémy s navigací webu, které pomohou optimalizovat váš web. Tuto funkci můžete využít také k budování loajality a důvěry.

Pokud si to zákazník vyžádá, můžete mu zaslat přepis chatu a být tak maximálně transparentní.

: Přehled chatů umožňuje sledovat a shromažďovat informace o poloze návštěvníka, jeho URL adresu nebo době strávené prohlížením webových stránek pro další využití v marketingové strategii.

Přehled sledování webového chatu
Příklad přehledu chatů (kliknutím zvětšíte)

Zabudované sledování chatu: Pokud byste chtěli vidět důkazy o svém úsilí při tom, když se snažíte získat nové zákazníky – sledujte konverze vytvořené z chatu v nástroji Google Analytics.

Zabudované sledování chatu
Příklad zabudovaného sledování chatu (kliknutím zvětšíte)

Pokud se chcete dozvědět více, můžete přejít na stránku s  funkcemi live chatu nebo si prohlédnout náš portál podpory.

Jak mohou pracovníci live chatu vést chatové relace efektivněji?

Agenti by se měli zaměřit na to, jak zacházet s různými body konverzace a také dodržovat pravidla online etikety.

  • Začátek chatu
  • Pozastavení
  • Přenesení chatu
  • Vyřizování stížností
  • Ukončení chatu

Online komunikace umožňuje do jisté míry flexibilitu a kreativitu. Je to patrné zejména v případě konzervovaných a předdefinovaných odpovědí.

Tyto krátké texty jsou součástí jednoho většího scénáře, ale lze je přizpůsobit každé situaci a rozhovoru. Tím se sníží nutnost zadávaní každé odpovědi ručně, zejména na často kladené otázky.

Předpřipravené zprávy
Příklad předpřipravené zprávy (kliknutím zvětšíte)

Agenti mohou vytvořit několik odpovědí, které mohou uložit, sdílet a používat jako šablony napříč různými odděleními. Bez ohledu na to, se kterým oddělením nebo členem týmu bude zákazník komunikovat, správný tón a jazyk bude konzistentní pro všechny oddělení.

Může být live chat použit i pro interní účely?

Netradiční způsob využití chatu je za účelem školení. Chatovací software slouží především ke komunikaci s externími zákazníky, ale lze jej využít i jako komunikační nástroj pro ty interní – zaměstnance.

Hledání nových zaměstnanců nemusí být zrovna snadný úkol. To platí, ale pro obě strany. Potenciální uchazeči budou mít některé otázky, které prostý popis pracovní pozice nemůže pokrýt. Vlastníci společností a náborové týmy mohou využít live chat, který usnadní proces nástupu nových zaměstnanců.

Live chat je ideálním nástrojem pro komunikaci pro spolupráci mezi odděleními. Z tohoto důvodu může být nápomocný při školení zaměstnanců. Každé oddělení může mít jednu nebo více interních chatových skupin, které poskytují rychlou podporu, a to jednotlivcům či týmům.

Interní chat
Příklad interního chatu (kliknutím zvětšíte)

Jak integrovat software pro live chat přímo do svých webových stránek?

Když se zaregistrujete a získáte přístup ke svému účtu, stačí provést integraci widgetu live chatu, a to zkopírováním a vložením krátkého kódu HTML – nemusíte stahovat žádný další software. Pokud si přejete provést integraci se softwarem nebo aplikací třetí strany, i ta je plně podporována.

Je live chat bezpečným řešením?

Přijímání velkého množství dotazů z nejrůznějších platforem může znamenat značný bezpečnostní zádrhel vysoké úrovně. Každý, kdo si chce vybudovat silnou online pozici, musí podniknout nezbytné kroky k ochraně sebe i svých zákazníků.

Z tohoto důvodu se můžete podívat na stránku o bezpečnostních funkcích nebo se dozvědět více o Zásadách ochrany osobních údajů společnosti LiveAgent

Stále si nejste jisti, zda je live chat tím správným nástrojem pro vaši firmu? 

Zkuste naši 14denní bezplatnou verzi, nevyžadujeme kreditní kartu. Připojte se k 35 tisícům společnostem, které již využívají LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Pokud byste si chtěli prohlédnout všechny naše cenově dostupné plány, které nabízejí další funkce, přejděte na stránku s ceníkem.

Báze znalostí

Pokud byste se chtěli dozvědět více, přejděte do naší báze znalostí, kde najdete další informace.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Manažeři call center musí vědět, jak využít technologie call center ke zlepšení služeb zákazníkům. Přečtěte si informace o řízení call center.

Správa call centra

LiveAgent je software pro účinnou zákaznickou podporu. Specializuje se na telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a helpdesk software pro startupy a nabízí mnoho funkcí, integrací a alternativ. Dobrý zákaznický servis je důležitý pro zvýšení loajality a prodeje, a proto je investice do zlepšení zákaznického servisu klíčová pro úspěch podniku. LiveAgent nabízí podporu přes telefon, sociální sítě a emailový newsletter.

Získejte více informací o obchodních zástupcích pro příchozí hovory. Pochopte do hloubky koncepty zákaznické podpory díky jednoduchým vysvětlením od profesionálů.

Obchodní zástupce pro příchozí hovory

Zákaznická podpora je klíčovou součástí úspěchu firmy. Významné charakteristiky jsou dobré komunikační a řešitelské schopnosti, trpělivost a empatie. Call centra jsou důležitým nástrojem pro efektivní komunikaci se zákazníky. Existují příchozí a odchozí call centra a pro výběr správného je potřeba promyslet druh podpory a integrovat řešení CRM. LiveAgent nabízí funkční integrace a alternativy pro vynikající zákaznickou podporu.

Zjistěte víc o odchozích hovorech. Získejte hlubší vhled do konceptů zákaznické podpory díky srozumitelnému vysvětlení od profesionálů.

Odchozí hovory

Funkce softwaru pro call centra zahrnují dispozice hovorů a měření času hovoru. Dispozice hovorů pomáhá efektivně řídit kontaktní centrum a zlepšit návratnost investic. Čas hovoru je metrika call centra a kratší hovory mohou vést ke zlepšení výkonu a snížení nákladů. Zákaznická podpora je důležitá pro každou firmu a call centrum je nejefektivnějším způsobem, jak zajistit spokojenost. LiveAgent je jednou z možností.

Bezplatný tiketovací systém podpory je rozšířené řešení, které usnadňuje komunikaci a interakci mezi společnostmi a jejich zákazníky.

Bezplatný tiketovací systém podpory

Bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu, zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu, nastavit znalostní bázi a zefektivnit proces řízení. Při výběru řešení je důležité vzít v úvahu počet klientů, úroveň zabezpečení a poskytovatele. LiveAgent integruje bezplatný tiketovací systém s helpdeskem a je kvalitním řešením pro posílení oddělení zákaznické podpory.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo