Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které zvýší vaše příjmy.
Potěšte zákazníky s bleskurychlými odpověďmi.
Zvyšte prodeje tím, že udržíte zákazníky věrné své značce.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Jednotlivci mohou využívat hlavně integrovaný software pro správu tiketů v LiveAgent, který plně nahrazuje způsob, jakým spravují své e-maily. Plná kontrola nad historií e-mailů, neomezené úložiště a 100 dalších funkcí, jako jsou pravidla a automatizace, které vám usnadní život. Nezapomeňte, že čas jsou peníze.
Díky zjednodušené komunikaci na jednom místě je velmi snadné zkontrolovat předchozí historii konverzace. Nepamatujete si, jaká byla adresa nebo dohodnuté podmínky? Nevadí! Se službou LiveAgent si můžete přehledně zobrazit všechny informace z minulosti.
Už nikdy nebudete muset hledat staré e-maily. Freelanceři mohou využívat komplexnost ovládacích panelů LiveAgent pro samostatné projekty/klienty, zákaznický portál pro informace o svých službách a software pro live chat pro přímé dotazy. Neměli byste trávit nespočet hodin komunikací, měli byste je věnovat hodinám, které fakturujete.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Zefektivněte všechny požadavky na podporu z e-mailu, sociálních sítí, telefonu a live chatu do jedné schránky a snadno spravujte každý dotaz.
Delegujte všední a opakující se úkoly na helpdesk software, aby se vaši agenti mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.
Snižte počet příchozích dotazů na podporu poskytnutím komplexního portálu vlastní podpory, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.
Využijte nativní vícekanálový přístup od LiveAgent, poskytněte vynikající služby zákazníkům ve všech hlavních komunikačních kanálech a automatizujte opakující se úkoly. Nikdy neztratíte jediný e-mail nebo nezapomenete odpovědět. Vytvářejte profily zákazníků a shromažďujte další informace o svých klientech přímo v aplikaci LiveAgent.
Zapomeňte na integraci softwaru live chatu třetí strany s pomocí LiveAgent. Live chat je nativní součástí LiveAgent s pokročilými funkcemi automatizace, jako jsou formuláře před zahájením chatu, a zahrnuje také přílohy, průzkumy spokojenosti a kompletní přizpůsobení. Vytvořte si jedinečný vzhled na základě svých preferencí a designového jazyka.
Trávíte hodně času mimo počítač a potřebujete mít přehled o komunikaci se zákazníky na cestách? LiveAgent nabízí nativní aplikace pro zařízení se systémy iOS i Android.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se na 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech