Vhodný pro sólo podnikatele

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma Podívat se na LiveAgent v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které zvýší vaše příjmy.

97%

Zlepšete spokojenost

Potěšte zákazníky s bleskurychlými odpověďmi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že udržíte zákazníky věrné své značce.

Business background

Helpdesk software pro sólo podnikatele

Rozvíjejte své sólo podnikání a podnikání na volné noze s LiveAgent, nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Využijte vícekanálový zákaznický servis

Jednotlivci mohou využívat hlavně integrovaný software pro správu tiketů v LiveAgent, který plně nahrazuje způsob, jakým spravují své e-maily. Plná kontrola nad historií e-mailů, neomezené úložiště a 100 dalších funkcí, jako jsou pravidla a automatizace, které vám usnadní život. Nezapomeňte, že čas jsou peníze.

Mějte ten nejlepší přehled o své komunikaci

Díky zjednodušené komunikaci na jednom místě je velmi snadné zkontrolovat předchozí historii konverzace. Nepamatujete si, jaká byla adresa nebo dohodnuté podmínky? Nevadí! Se službou LiveAgent si můžete přehledně zobrazit všechny informace z minulosti.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizujte své profesní a soukromé projekty

Už nikdy nebudete muset hledat staré e-maily. Freelanceři mohou využívat komplexnost ovládacích panelů LiveAgent pro samostatné projekty/klienty, zákaznický portál pro informace o svých službách a software pro live chat pro přímé dotazy. Neměli byste trávit nespočet hodin komunikací, měli byste je věnovat hodinám, které fakturujete.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít pro vaše podnikání na volné noze používání/sólo podnikání služby LiveAgent?

Zjednodušení zpráv

Zefektivněte všechny požadavky na podporu z e-mailu, sociálních sítí, telefonu a live chatu do jedné schránky a snadno spravujte každý dotaz.

Stanovte si priority své práce

Delegujte všední a opakující se úkoly na helpdesk software, aby se vaši agenti mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.

Zákaznická podpora 24/7

Snižte počet příchozích dotazů na podporu poskytnutím komplexního portálu vlastní podpory, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Vícekanálový helpdesk software

Využijte nativní vícekanálový přístup od LiveAgent, poskytněte vynikající služby zákazníkům ve všech hlavních komunikačních kanálech a automatizujte opakující se úkoly. Nikdy neztratíte jediný e-mail nebo nezapomenete odpovědět. Vytvářejte profily zákazníků a shromažďujte další informace o svých klientech přímo v aplikaci LiveAgent.

Uzavírejte více obchodů v reálném čase

Zapomeňte na integraci softwaru live chatu třetí strany s pomocí LiveAgent. Live chat je nativní součástí LiveAgent s pokročilými funkcemi automatizace, jako jsou formuláře před zahájením chatu, a zahrnuje také přílohy, průzkumy spokojenosti a kompletní přizpůsobení. Vytvořte si jedinečný vzhled na základě svých preferencí a designového jazyka.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Zůstaňte v kontaktu i na cestách

Trávíte hodně času mimo počítač a potřebujete mít přehled o komunikaci se zákazníky na cestách? LiveAgent nabízí nativní aplikace pro zařízení se systémy iOS i Android.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se na 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

Related Articles to Sólo
Pomocí těchto šablon propagačních e-mailů můžete propagovat svůj nový produkt nebo službu. Vyplňte prázdná políčka, přidejte obsah a je hotovo.

Šablona propagačního e-mailu

V textu se řeší témata optimalizace e-mailových kampaní a zákaznické podpory. Dále obsahuje informace o výhodách používání šablon pro e-mailový marketing, včetně propagačních e-mailů. Šablona propagačního e-mailu může pomoci udržet konzistenci značky a profesionální vzhled, což může přispět k úspěšné propagační kampani. Je doporučeno být přímý a použít jasný předmět pro propagační e-mail.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak se LiveAgent dokáže přizpůsobit vašim požadavkům a zlepšit vaši zákaznickou podporu.

Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Zákazníci vaší značky mohou získat personalizované nabídky a zlepšit zákaznickou zkušenost. Identifikujte potenciální zákazníky a poskytněte jim personalizovanou podporu. Sledujte výkon a růst pomocí robustních analytik.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x