Vhodný pro sólo podnikatele

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které zvýší vaše příjmy.

97%

Zlepšete spokojenost

Potěšte zákazníky s bleskurychlými odpověďmi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že udržíte zákazníky věrné své značce.

Business background

Helpdesk software pro sólo podnikatele

Rozvíjejte své sólo podnikání a podnikání na volné noze s LiveAgent, nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Využijte vícekanálový zákaznický servis

Jednotlivci mohou využívat hlavně integrovaný software pro správu tiketů v LiveAgent, který plně nahrazuje způsob, jakým spravují své e-maily. Plná kontrola nad historií e-mailů, neomezené úložiště a 100 dalších funkcí, jako jsou pravidla a automatizace, které vám usnadní život. Nezapomeňte, že čas jsou peníze.

Mějte ten nejlepší přehled o své komunikaci

Díky zjednodušené komunikaci na jednom místě je velmi snadné zkontrolovat předchozí historii konverzace. Nepamatujete si, jaká byla adresa nebo dohodnuté podmínky? Nevadí! Se službou LiveAgent si můžete přehledně zobrazit všechny informace z minulosti.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizujte své profesní a soukromé projekty

Už nikdy nebudete muset hledat staré e-maily. Freelanceři mohou využívat komplexnost ovládacích panelů LiveAgent pro samostatné projekty/klienty, zákaznický portál pro informace o svých službách a software pro live chat pro přímé dotazy. Neměli byste trávit nespočet hodin komunikací, měli byste je věnovat hodinám, které fakturujete.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít pro vaše podnikání na volné noze používání/sólo podnikání služby LiveAgent?

Zjednodušení zpráv

Zefektivněte všechny požadavky na podporu z e-mailu, sociálních sítí, telefonu a live chatu do jedné schránky a snadno spravujte každý dotaz.

Stanovte si priority své práce

Delegujte všední a opakující se úkoly na helpdesk software, aby se vaši agenti mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.

Zákaznická podpora 24/7

Snižte počet příchozích dotazů na podporu poskytnutím komplexního portálu vlastní podpory, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Vícekanálový helpdesk software

Využijte nativní vícekanálový přístup od LiveAgent, poskytněte vynikající služby zákazníkům ve všech hlavních komunikačních kanálech a automatizujte opakující se úkoly. Nikdy neztratíte jediný e-mail nebo nezapomenete odpovědět. Vytvářejte profily zákazníků a shromažďujte další informace o svých klientech přímo v aplikaci LiveAgent.

Uzavírejte více obchodů v reálném čase

Zapomeňte na integraci softwaru live chatu třetí strany s pomocí LiveAgent. Live chat je nativní součástí LiveAgent s pokročilými funkcemi automatizace, jako jsou formuláře před zahájením chatu, a zahrnuje také přílohy, průzkumy spokojenosti a kompletní přizpůsobení. Vytvořte si jedinečný vzhled na základě svých preferencí a designového jazyka.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Zůstaňte v kontaktu i na cestách

Trávíte hodně času mimo počítač a potřebujete mít přehled o komunikaci se zákazníky na cestách? LiveAgent nabízí nativní aplikace pro zařízení se systémy iOS i Android.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se na 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Sólo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo