Vhodný prostátní správu

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky s bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro státní správu

Připojte se ke 100 organizacím GOV, které používají LiveAgent, nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Helpdesk software pro státní správu
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Udržujte systém jednoduchý a efektivní

Veřejné instituce řeší dotazy občanů každý den. Udržet pořádek v žádostech mezi několika desítkami oddělení může být docela těžké. Využijte sílu služby LiveAgent a vyřešte jejich požadavky rychleji než kdykoli dříve. Digitální ekonomika a veřejné instituce hrají v dnešním světě klíčovou roli. Navíc uděláte svým občanům radost, když jim dokážete pomoci rychleji.

Uspořádejte všechna oddělení

Státní instituce jsou často vyřizují e-maily pomocí emailového klienta, což znemožňuje efektivní sdílení komunikace mezi zaměstnanci a několika týmy. Implementujte LiveAgent, aby byly všechny požadavky rozděleny podle oddělení a každý nový požadavek byl přidán do jednoho e-mailového řetězce, aniž by zahltil vaše e-mailové účty.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Předejděte zmatkům

Přiznejme si, že vyplňování daňových přiznání nikoho nebaví. Jsou zdlouhavé a v hlavách daňových poplatníků se může objevit spousta otázek. Nasazení báze znalostí s nejčastějšími dotazy a relevantním obsahem propojené s live chatem v reálném čase tvoří silnou kombinaci.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Jaký přínos bude mít pro vaši státní instituci zavedení služby LiveAgent?

Jaký přínos bude mít pro vaši státní instituci zavedení služby LiveAgent?

Vyřešte více tiketů

Poskytujte bleskurychlé odpovědi na live chatu díky přehledům CRM, interním bázím znalostí a integracím třetích stran.

Vyřešte více tiketů

Učte se z dat

Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.

Učte se z dat

Integrace a synchronizace

Zkraťte dobu zadávání dat o 30 % jednoduše tím, že integrujete nástroje, které denně používáte, s naším helpdesk softwarem.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektivní zákaznická podpora

LiveAgent se hodí dokonale jako řešení helpdesku pro vaši státní instituci. Pokud potřebujete poskytovat rychlé, přesné a efektivní služby zákazníkům, je implementace vícekanálového helpdesk softwaru nezbytná. Nechte LiveAgent převést veškerou příchozí komunikaci na tikety pro lepší správu a automatizaci.

Nejvyšší bezpečnostní standardy

Služba LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je bezpečná a šifrovaná, umístěná v EU nebo USA dle vašich preferencí. Služba LiveAgent je plně v souladu s nařízením GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizace a reporty

Automatizujte opakující se úlohy pomocí pokročilé automatizace a pravidel spouštěných akcemi nebo časem v aplikaci LiveAgent. Nechte systém přesměrovat tikety na správnou osobu nebo oddělení. Přidáním poznámek, značek nebo vlastních parametrů můžete shromažďovat další údaje a poskytovat přesnější zprávy.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se a získejte 14denní bezplatnou zkušební verzi a plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!

$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Co je to helpdesk software pro organizace GOV?

Helpdesk software pro organizace GOV je podobný helpdesk softwaru pro podniky. Není v něm žádný zvláštní rozdíl. Helpdesk software se může lišit funkcemi v závislosti na plánu, který si pro svůj podnik vyberete. Pokud tedy máte velkou společnost nebo organizaci GOV, možná budete potřebovat a využívat helpdesk software se všemi funkcemi pro nejlepší možnou podporu.

Proč by organizace GOV měly používat software help desk?

Helpdesk software poskytuje organizovaný pracovní postup pro všechna oddělení. Navíc automatizuje, motivuje a poskytuje analytické zprávy pro každého nadřízeného. Proto může nadřízený ihned řešit všechny základní problémy.

Jak mohou státní organizace těžit z používání softwaru helpdesku?

Používání helpdesk softwaru přináší řadu výhod, například spokojenost zákazníků, udržení zákazníků a efektivní pracovní postupy.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo