Vhodný prostátní správu

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky s bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro státní správu

Připojte se ke 100 organizacím GOV, které používají LiveAgent, nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Udržujte systém jednoduchý a efektivní

Veřejné instituce řeší dotazy občanů každý den. Udržet pořádek v žádostech mezi několika desítkami oddělení může být docela těžké. Využijte sílu služby LiveAgent a vyřešte jejich požadavky rychleji než kdykoli dříve. Digitální ekonomika a veřejné instituce hrají v dnešním světě klíčovou roli. Navíc uděláte svým občanům radost, když jim dokážete pomoci rychleji.

Uspořádejte všechna oddělení

Státní instituce jsou často vyřizují e-maily pomocí emailového klienta, což znemožňuje efektivní sdílení komunikace mezi zaměstnanci a několika týmy. Implementujte LiveAgent, aby byly všechny požadavky rozděleny podle oddělení a každý nový požadavek byl přidán do jednoho e-mailového řetězce, aniž by zahltil vaše e-mailové účty.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Předejděte zmatkům

Přiznejme si, že vyplňování daňových přiznání nikoho nebaví. Jsou zdlouhavé a v hlavách daňových poplatníků se může objevit spousta otázek. Nasazení báze znalostí s nejčastějšími dotazy a relevantním obsahem propojené s live chatem v reálném čase tvoří silnou kombinaci.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít pro vaši státní instituci zavedení služby LiveAgent?

Vyřešte více tiketů

Poskytujte bleskurychlé odpovědi na live chatu díky přehledům CRM, interním bázím znalostí a integracím třetích stran.

Učte se z dat

Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.

Integrace a synchronizace

Zkraťte dobu zadávání dat o 30 % jednoduše tím, že integrujete nástroje, které denně používáte, s naším helpdesk softwarem.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektivní zákaznická podpora

LiveAgent se hodí dokonale jako řešení helpdesku pro vaši státní instituci. Pokud potřebujete poskytovat rychlé, přesné a efektivní služby zákazníkům, je implementace vícekanálového helpdesk softwaru nezbytná. Nechte LiveAgent převést veškerou příchozí komunikaci na tikety pro lepší správu a automatizaci.

Nejvyšší bezpečnostní standardy

Služba LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je bezpečná a šifrovaná, umístěná v EU nebo USA dle vašich preferencí. Služba LiveAgent je plně v souladu s nařízením GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizace a reporty

Automatizujte opakující se úlohy pomocí pokročilé automatizace a pravidel spouštěných akcemi nebo časem v aplikaci LiveAgent. Nechte systém přesměrovat tikety na správnou osobu nebo oddělení. Přidáním poznámek, značek nebo vlastních parametrů můžete shromažďovat další údaje a poskytovat přesnější zprávy.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se a získejte 14denní bezplatnou zkušební verzi a plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Vláda

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo