Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.
Potěšte své zákazníky s bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Veřejné instituce řeší dotazy občanů každý den. Udržet pořádek v žádostech mezi několika desítkami oddělení může být docela těžké. Využijte sílu služby LiveAgent a vyřešte jejich požadavky rychleji než kdykoli dříve. Digitální ekonomika a veřejné instituce hrají v dnešním světě klíčovou roli. Navíc uděláte svým občanům radost, když jim dokážete pomoci rychleji.
Státní instituce jsou často vyřizují e-maily pomocí emailového klienta, což znemožňuje efektivní sdílení komunikace mezi zaměstnanci a několika týmy. Implementujte LiveAgent, aby byly všechny požadavky rozděleny podle oddělení a každý nový požadavek byl přidán do jednoho e-mailového řetězce, aniž by zahltil vaše e-mailové účty.
Přiznejme si, že vyplňování daňových přiznání nikoho nebaví. Jsou zdlouhavé a v hlavách daňových poplatníků se může objevit spousta otázek. Nasazení báze znalostí s nejčastějšími dotazy a relevantním obsahem propojené s live chatem v reálném čase tvoří silnou kombinaci.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Poskytujte bleskurychlé odpovědi na live chatu díky přehledům CRM, interním bázím znalostí a integracím třetích stran.
Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.
Zkraťte dobu zadávání dat o 30 % jednoduše tím, že integrujete nástroje, které denně používáte, s naším helpdesk softwarem.
LiveAgent se hodí dokonale jako řešení helpdesku pro vaši státní instituci. Pokud potřebujete poskytovat rychlé, přesné a efektivní služby zákazníkům, je implementace vícekanálového helpdesk softwaru nezbytná. Nechte LiveAgent převést veškerou příchozí komunikaci na tikety pro lepší správu a automatizaci.
Služba LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je bezpečná a šifrovaná, umístěná v EU nebo USA dle vašich preferencí. Služba LiveAgent je plně v souladu s nařízením GDPR.
Automatizujte opakující se úlohy pomocí pokročilé automatizace a pravidel spouštěných akcemi nebo časem v aplikaci LiveAgent. Nechte systém přesměrovat tikety na správnou osobu nebo oddělení. Přidáním poznámek, značek nebo vlastních parametrů můžete shromažďovat další údaje a poskytovat přesnější zprávy.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se a získejte 14denní bezplatnou zkušební verzi a plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech