Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte k LiveAgentu a převeďte svá data z Extendu ještě dnes.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?

Převeďte svá data z Extendu do LiveAgentu. Seznamte se s naším multikanálovým softwarem zákaznické podpory pomocí 14denní bezplatné zkušební verze.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Benefits of attended call transfers

Přejděte k LiveAgentu ještě dnes

Přejděte na tiketovací software, který podporuje e-mail, live chat, volání, videohovory, zákaznický portál, znalostní bázi, fóra i sociální sítě (Facebook, Instagram, Twitter a Viber). Poskytujte podporu napříč všemi kanály a ukažte svým zákazníkům, co znamená skvělá zákaznická zkušenost.

Chcete přejít na vlastní pěst?

V současné době nemáme migrační plugin Extend pro LiveAgent. Dejte nám vědět, zda byste o něj měli zájem a my se vám pokusíme vyhovět. Mezitím můžete kdykoliv převést svá data ručně.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu převést z Extendu?

Lidi

Převeďte agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.

Tagy

Převeďte všechna svá oddělení a tagy tiketů.

Tikety

Převádějte tikety, přílohy, uživatelská políčka a políčka tiketů.

Jste připraveni přejít ze služby Extend k LiveAgentu?

Podívejte se na některé výhody, které získáte přechodem k LiveAgentu

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu, kdykoliv nás budete potřebovat.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro helpdesk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme zkrátka vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Vyšší úspory a návratnost investic

Získejte bezplatný LiveAgent nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.

Multilingual support in LiveAgent

Vyberte si jazyk

Zvolte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Převeďte svá data z Extendu ještě dnes

LiveAgent byl v letech 2019 a 2020 nejvíce recenzovaným a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha či Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Přechod z Extendu
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ceník LiveAgent

Vytvářejte zákaznický portál s kategoriemi produktů a služeb. Získejte přehledy o výkonu agentů a zjistěte, kdo je nejproduktivnější. Nabízíme také nepřetržitou zákaznickou podporu.

LiveAgent se stal nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020. Získejte bezplatnou zkušební verzi a rozvíjejte své podnikání ihned!

Helpdesk software pro malé podniky

Software LiveAgent nabízí sociální sítě a možnost přihlášení k odběru newsletteru. Přecházíte z Customerly na LiveAgent? Získejte ho zdarma nebo placený tarif.

LiveAgent plány začínají na 9 USD/agent/měsíc. Vytvořte vlastní domény, e-mailové tikety, kontaktní formuláře, automatizace, SLA, API, fórum a znalostní báze, iOS a Android aplikace jsou součástí plné řešení helpdesku. Všechny funkce pod jednou střechou jsou k dispozici za 69USD/agent/měsíc.

Ceník LiveAgent

Zoho Desk je softwarové řešení pro zákaznickou podporu na sociálních sítích. CXM je klíčové pro vytvoření personalizovaného přístupu a zvýšení spokojenosti zákazníka.

Naši agenti podpory vám rádi pomohou rychle a bezpečně převést data ze služby Novocall. Připojte se k LiveAgentu ještě dnes a začněte poskytovat lepší podporu.

Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?

Přechod z Novocall k LiveAgentu nabízí výhody jako výjimečný zákaznický servis, nepřetržitou podporu a dokonalé helpdesk řešení.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Bezproblémové servisní zkušenosti s softwarem kontaktního centra LiveAgent pro technicky zdatné spotřebitele.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo