Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte k LiveAgentu a převeďte svá data z Gistu ještě dnes

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přenesení dat z Gistu k LiveAgentu?

Kryjeme vám záda! Přeneste svá data z Gistu bez zbytečného prodlení. Nic vás to nebude stát a svůj LiveAgent budete moct začít používat v co nejkratší době. Přejděte na multikanálový tiketovací systém a vylepšete s námi svou zákaznickou podporu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Srovnání služeb Gist a LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
Gist
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
Gist nenabízí ticketing.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí Live chat za 29 USD/měsíc.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
Gist nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 29 USD/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 29 USD/měsíc.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 29 USD/měsíc.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
Gist nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
Gist nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí znalostní bázi za 29 USD/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Gist nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 99 USD/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí funkce API za 29 USD/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Gist nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Gist nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 29 USD/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 29 USD/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Gist nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 29 USD/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Gist nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
Gist nenabízí nepřetržitou podporu.
Data migration from one solution to another

Převeďte svá data ještě dnes!

Začněte svou bezplatnou zkušební verzi a převeďte svá data k multikanálovému helpdesk systému. Náš ticketing si poradí s e-mailem, live chatem, call centrem, zákaznickým portálem, znalostní bází a sociálními sítěmi – Facebook, Instagram, Twitter a Viber.

Chcete přejít na vlastní pěst?

Pokud budete chtít, můžete použít migrační plugin. Stačí, když nám dáte vědět, a my to přidáme na náš seznam úkolů. Mezitím můžete dokončit manuální přechod.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu z Gistu přenést?

Lidi

Přeneste agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.

Tagy

Převeďte všechna svá oddělení a tagy tiketů.

Tikety

Převeďte tikety, přílohy, uživatelská políčka a políčka tiketů.

Jste připraveni přejít z Gistu k LiveAgentu?

Podívejte se na některé výhody, které na vás po přechodu k LiveAgentu čekají

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro helpdesk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Vyšší úspory a návratnost investic

Získejte bezplatnou verzi LiveAgentu nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.

Multilingual support in LiveAgent

Vyberte si jazyk

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Přeneste svá data ještě dnes!

LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaným a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.

Zjistit víc
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Přecházíte z jiného softwaru?

Převeďte svá data od níže uvedených poskytovatelů helpdesk softwaru zdarma a bez poplatků. Přejděte ještě dnes. My se o vás postaráme.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Přechod z Gist
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketování, chatu v reálném čase, call centra, integraci s sociálními sítěmi a další. Tato platforma je vhodná pro malé i velké podniky a je doporučována společnostmi jako Huawei, BMW a Oxfordská univerzita.

Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznický servis včetně ticketingu, live chatu, call centra a integrace se sociálními sítěmi. Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků a úspěch podniku. S LiveAgentem získáte výjimečný zákaznický servis a návratnost investic. Srovnání s konkurenčními službami ukazuje výhody LiveAgentu včetně neomezené historie tiketů, neomezeného počtu webových stránek a tlačítek chatu. Mnoho známých společností již využívá LiveAgent pro svůj zákaznický servis.

Chtěli byste převést svá data z Extendu na jiný software? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé, střední i velké podniky. Nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro poskytování prvotřídní zákaznické podpory napříč různými kanály. S cenově dostupnými plány a bezplatnou zkušební verzí je ideální volbou pro každého podnikatele.

Naši agenti podpory vám rádi pomohou rychle a bezpečně převést data ze služby Novocall. Připojte se k LiveAgentu ještě dnes a začněte poskytovat lepší podporu.

Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?

Převeďte svá data z Novocall ještě dnes s LiveAgentem, který nabízí výjimečný zákaznický servis a dokonalé helpdesk řešení s možností výběru jazyka. Získejte zdarma nebo si vyberte jeden z placených plánů.

Chcete přejít z Channels na jiný software? Zvažte LiveAgent jako svůj další software pro help desk. Migrujte svá data nyní.

Migrujete z Channels do LiveAgent?

Software helpdesku LiveAgent je vysoce hodnoceným řešením pro malé a střední podniky, s klienty jako Huawei, BMW a Oxfordská univerzita. Nabízí široké možnosti podpory zákazníků a je vhodný pro různé typy firem. S cenou od $39/měsíc je cenově dostupný a nabízí širokou škálu funkcí.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x