Přejděte k LiveAgentu a my převedeme vaše data z Lucepu zdarma.
Kryjeme vám záda! Přejděte s pomocí našeho týmu podpory k LiveAgentu a začněte svůj nový helpdesk používat ještě dnes! Nabízíme vám bezplatnou asistenci při přechodu a rovněž za vás bezplatně převedeme všechna data, abyste se mohli plně soustředit na pomáhání svým zákazníkům.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Features | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
Lucep
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
Lucep nenabízí ticketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Lucep nenabízí Live Chat.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call centrum.
|
Lucep nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál.
|
Lucep nenabízí Samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
|
Lucep nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
|
Lucep nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
Lucep nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
Lucep nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
Lucep nenabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Lucep nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Lucep nenabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent ve svém Ticket plánu nabízí funkce API za 15 USD/agent/měsíc.
|
Lucep ve svém plánu nabízí funkce API za 30 USD/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
Lucep nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Lucep nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Lucep nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent ve svém Ticket plánu nabízí neomezené webové stránky za 15 USD/agent/měsíc.
|
Lucep ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 30 USD/agent/měsíc.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Lucep nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent ve svém Ticket plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 15 USD/agent/měsíc.
|
Lucep ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 30 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Lucep nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
|
Lucep nenabízí nepřetržitou podporu.
|
Zajímáte-li se o převod svých dat k LiveAgentu, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým podpory vám rád zodpoví veškeré dotazy a pomůže vám s převodem dat. Vy si mezitím můžete v klidu odpočinout, jelikož my se o vše postaráme.
LiveAgent podporuje migrační pluginy pro různé softwary, přičemž v současnosti pracujeme na migračním pluginu Lucep. Pro více informací nás sledujte!
Převeďte své pracovní postupy do LiveAgentu snadno a rychle.
Převeďte všechna svá oddělení a tagy tiketů.
Převádějte tikety, přílohy, uživatelská políčka a pole tiketů.
Podívejte se na některé výhody přechodu k LiveAgentu
Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme zkrátka vše, co potřebujete.
Získejte navždy bezplatný LiveAgent účet nebo si předplaťte jeden z našich tří plánů.
Na výběr máte ze 43 různých jazyků. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.
LiveAgent byl v letech 2019 a 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé podniky. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha či Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Převeďte bezplatně svá data ode všech níže uvedených poskytovatelů softwaru. Přejděte ještě dnes. My se o vás postaráme.
Cena špatné zákaznické podpory
Zákazníci často odcházejí bez varování, pokud nejsou se značkou spokojeni, a to představuje pro společnosti ztrátu zákazníků a příjmů. Americké společnosti přijdou ročně o více než 62 miliard dolarů kvůli špatnému zákaznickému servisu. Negativní zkušenosti se zákaznickým servisem vedou k opuštění košíku a negativním ústním projevům. Proto je nutné věnovat pozornost tomuto aspektu podnikání a udržovat spokojenost zákazníků.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech