Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte k LiveAgentu a my převedeme vaše data z Lucepu zdarma.

  • ✓ Bez vstupních poplatků   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

Kryjeme vám záda! Přejděte s pomocí našeho týmu podpory k LiveAgentu a začněte svůj nový helpdesk používat ještě dnes! Nabízíme vám bezplatnou asistenci při přechodu a rovněž za vás bezplatně převedeme všechna data, abyste se mohli plně soustředit na pomáhání svým zákazníkům.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Srovnání služeb Lucep a LiveAgent

Features Liveagent Lucep
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
Lucep nenabízí ticketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Lucep nenabízí Live Chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
Lucep nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál.
Lucep nenabízí Samoobslužný portál.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
Lucep nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
Lucep nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
Lucep nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Lucep nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
Lucep nenabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Lucep nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Lucep nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent ve svém Ticket plánu nabízí funkce API za 15 USD/agent/měsíc.
Lucep ve svém plánu nabízí funkce API za 30 USD/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Lucep nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Lucep nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Lucep nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent ve svém Ticket plánu nabízí neomezené webové stránky za 15 USD/agent/měsíc.
Lucep ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 30 USD/agent/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Lucep nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené Tikety/E-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent ve svém Ticket plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 15 USD/agent/měsíc.
Lucep ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 30 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Lucep nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
Lucep nenabízí nepřetržitou podporu.
Data migration from one solution to another

Vše převedeme zdarma!

Zajímáte-li se o převod svých dat k LiveAgentu, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým podpory vám rád zodpoví veškeré dotazy a pomůže vám s převodem dat. Vy si mezitím můžete v klidu odpočinout, jelikož my se o vše postaráme.

Chcete si to zařídit sami?

LiveAgent podporuje migrační pluginy pro různé softwary, přičemž v současnosti pracujeme na migračním pluginu Lucep. Pro více informací nás sledujte!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu z Lucepu převést?

Lidi

Převeďte své pracovní postupy do LiveAgentu snadno a rychle.

Tagy

Převeďte všechna svá oddělení a tagy tiketů.

Tikety

Převádějte tikety, přílohy, uživatelská políčka a pole tiketů.

Jste připraveni přejít z Lucepu na LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody přechodu k LiveAgentu

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro helpdesk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme zkrátka vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvýšení úspor a návratnosti investic

Získejte navždy bezplatný LiveAgent účet nebo si předplaťte jeden z našich tří plánů.

Multilingual support in LiveAgent

Vyberte si váš jazyk

Na výběr máte ze 43 různých jazyků. LiveAgent  rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Převeďte svá data z Lucepu ještě dnes

LiveAgent byl v letech 2019 a 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé podniky. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha či Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak přejít z Lucepu k LiveAgentu?

Pro asistenci při přechodu z Lucepu k LiveAgentu můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu, nebo použít bezplatný migrační plugin.

Jaká data mohu z Lucepu k LiveAgentu přenést?

Vaše firma může z Lucepu do LiveAgentu přenést data jako tikety, administrátory, agenty, informace o zákaznících, značky, přílohy a další.

Related Articles to Přechod z Lucep
Chcete migrovat data z Drift do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte, jaké jsou jeho výhody. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Drift na LiveAgent?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí různé jazykové překlady a widgety, které lze přizpůsobit. S LiveAgent mohou firmy poskytnout prvotřídní podporu svým zákazníkům. Cena za software se pohybuje od $9/měsíc až po $49/měsíc. Také je k dispozici bezplatný plán s omezenými možnostmi.

Chcete přejít z Dashly na jiný software? Podívejte se na LiveAgent, porovnejte a migrujte svá data ještě dnes.

Přecházíte z Dashly do LiveAgent?

LiveAgent je nejlepší software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Jeho zákazníky jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita. Cena se pohybuje od 0 do 49 USD měsíčně a nabízí různé funkce v závislosti na velikosti podniku. Bezplatná verze nabízí 7 denní historii tiketů, 1 emailovou adresu, 1 tlačítko chatu a 1 contact form. Vyzkoušejte nyní zdarma bez kreditní karty.

LiveAgent je výkonná alternativa ke službě Qonvo. Poskytuje skvělý tiketový systém a pokrytí nejdůležitějších komunikačních kanálů.

Hledáte alternativu Qonvo?

LiveAgent nabízí integraci služby Viber, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, funkce API, IVR, video hovory, neomezenou historii, webové stránky, tlačítka chatu, tiketing, Live Chat a Call Centrum. Také nabízí neomezený počet e-mailů a nahrávání hovorů a neomezenou nepřetržitou podporu 24/7 v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc. Qonvo nenabízí integraci s Viberem, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, funkce API, IVR, video hovory, neomezenou historii, webové stránky, tlačítka chatu, tiketing, Live Chat a Call Centrum, ale nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 49 USD/měsíc a neomezenou nepřetržitou podporu 24/7 ve svém plánu za 459 USD/měsíc.

Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

LiveAgent je výborný nástroj pro komunikaci se zákazníky, který pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a prodej. Lze s ním chatovat a sledovat statistiky tiketů. Doba odezvy se díky němu zvýšila o 60 %, konverzní poměr o 325 %. LiveAgent předčí ostatní řešení a je vynikajícím portálem pro zlepšení zákaznické péče.

Migrujte ze SpiceWorks na LiveAgent ještě dnes - zdarma. Můžeme migrovat všechny vaše tikety, kontakty, profily agentů, zpětnou vazbu a další.

Migrujete ze SpiceWorks?

LiveAgent nabízí migrační služby pro data z SpiceWorks a umožňuje přenést vše, včetně zákaznických tiketů, kontaktů, profilů agentů, označení a zpětné vazby. Tikety lze migrovat ručně nebo s pomocí týmu podpory LiveAgent. Hlavní výhodou je vícekanálový systém tiketů, který pokrývá e-maily, živý chat, call centrum, zákaznický portál, Viber, Facebook, Twitter a Instagram. Začátku je možno využít bezplatnou zkušební verzi a získat 24/7 zákaznickou podporu zdarma.

Uvažujete o softwaru LiveAgent pro svůj helpdesk? Vyplňte své údaje a můžete zahájit bezplatnou zkušební verzi, bez závazků a bez nutnosti zadávat údaje o své kreditní kartě.

Start your free trial today

Společnost Quality Unit nabízí několik produktů v oblasti zákaznické podpory, které zahrnují telefonní systémy VoIP, software pro správu stížností, klientské portály a helpdesk software pro startupy. LiveAgent je jedním z nich a nabízí funkce jako samoobslužný software, software příchozího call centra, systém správy stížností a software pro správu e-mailů. Společnost má také partnerský program a pomocný blog. K dispozici je i široká škála sociálních stránek a prohlídky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo