Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte k LiveAgentu a my vám zdarma přeneseme veškerá data z Novocallu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?

Uvažujete o převodu dat z Novocall do vašeho nového LiveAgent účtu? Naši agenti podpory vám rádi pomohou s bezpečným a rychlým převodem. Zavolejte nám a začněte s převodem dat ještě dnes!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porovnání služeb Novocall a LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
Novocall
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
Novocall nenabízí ticketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Novocall nenabízí Live Chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum v All-inclusive plánu za 39 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí Call centrum za 25 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobsluhu.
Novocall nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
Novocall nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
Novocall nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
Novocall nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Novocall nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí Znalostní bázi.
Novocall nenabízí Znalostní bázi.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí Zákaznické fórum.
Novocall nenabízí Zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 25 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkce API.
Novocall nenabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Novocall nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Novocall nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Novocall nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Novocall nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Novocall nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 39 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí neomezené nahrávání hovorů za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za 25 USD/agent/měsíc.
Data migration from one solution to another

Převod dat zařídíme!

Spojte se s námi a my vám rádi pomůžeme. Naši agenti podpory zodpoví všechny vaše dotazy ohledně převodu dat a pomohou vám převést vše, co potřebujete, do nového LiveAgent účtu. Vy si mezitím můžete v klidu odpočinout, protože celý proces zařídíme za vás.

Chcete provést migraci sami?

Naši zaměstnanci v současné době pracují na migračním pluginu pro Novocall. Pro více informací nás sledujte!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu z Novocall převést?

Lidi

Snadno a rychle převedete agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.

Tagy

Převeďte veškerá vaše oddělení i tagy tiketů.

Tikety

Převeďte si tikety, přílohy či políčka uživatelů a tiketů.

Jste připraveni na přechod z Novocall k LiveAgentu?

Podívejte se na pár výhod, které přechodem k LiveAgentu získáte

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací… máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvýšení úspory a návratnosti investic

Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.

Multilingual support in LiveAgent

Možnost výběru jazyka

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Převeďte svá data z Novocall ještě dnes

LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW či Yamaha v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.

Zjistit víc
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Přecházíte z jiného softwaru?

Převeďte bezplatně svá data od jakéhokoliv softwarového poskytovatele z níže uvedeného seznamu. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Přechod z Novocall
Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketování, chatu v reálném čase, call centra, integraci s sociálními sítěmi a další. Tato platforma je vhodná pro malé i velké podniky a je doporučována společnostmi jako Huawei, BMW a Oxfordská univerzita.

Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

Vytvořte strukturovaný text pomocí CHAT GPT v 5 krocích. Použijte LiveAgent helpdesk software pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Nabízí se různé plány podle velikosti firmy. Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vytvořte bezplatný účet a souhlasíte s využitím cookies.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.

Chcete migrovat svá data z Qonvo do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte, jaké jsou jeho výhody. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Migrujete z Qonvo do LiveAgent?

Vyzkoušejte ZDARMA $29 měsíc Medium business s 10 emailovými adresami, 3 tlačítky chatu a správou oddělení. 49 USD měsíc Most Popular Large business s 40 emailovými adresami, 10 tlačítky chatu a WhatsApp. Bezplatný 7 denní historie tiketů. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Více informací na webu.

Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznický servis včetně ticketingu, live chatu, call centra a integrace se sociálními sítěmi. Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků a úspěch podniku. S LiveAgentem získáte výjimečný zákaznický servis a návratnost investic. Srovnání s konkurenčními službami ukazuje výhody LiveAgentu včetně neomezené historie tiketů, neomezeného počtu webových stránek a tlačítek chatu. Mnoho známých společností již využívá LiveAgent pro svůj zákaznický servis.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x