Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte k LiveAgentu a my vám zdarma přeneseme veškerá data z Novocallu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?

Uvažujete o převodu dat z Novocall do vašeho nového LiveAgent účtu? Naši agenti podpory vám rádi pomohou s bezpečným a rychlým převodem. Zavolejte nám a začněte s převodem dat ještě dnes!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Porovnání služeb Novocall a LiveAgent

Funkce Liveagent Novocall
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
Novocall nenabízí ticketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Novocall nenabízí Live Chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum v All-inclusive plánu za 39 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí Call centrum za 25 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobsluhu.
Novocall nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
Novocall nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
Novocall nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
Novocall nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Novocall nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí Znalostní bázi.
Novocall nenabízí Znalostní bázi.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí Zákaznické fórum.
Novocall nenabízí Zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 25 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkce API.
Novocall nenabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Novocall nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Novocall nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Novocall nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Novocall nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Novocall nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 39 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí neomezené nahrávání hovorů za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Novocall ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za 25 USD/agent/měsíc.
Data migration from one solution to another

Převod dat zařídíme!

Spojte se s námi a my vám rádi pomůžeme. Naši agenti podpory zodpoví všechny vaše dotazy ohledně převodu dat a pomohou vám převést vše, co potřebujete, do nového LiveAgent účtu. Vy si mezitím můžete v klidu odpočinout, protože celý proces zařídíme za vás.

Chcete provést migraci sami?

Naši zaměstnanci v současné době pracují na migračním pluginu pro Novocall. Pro více informací nás sledujte!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu z Novocall převést?

Customers icon

Lidi

Snadno a rychle převedete agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.

dollar ticket

Tagy

Převeďte veškerá vaše oddělení i tagy tiketů.

Email icon

Tikety

Převeďte si tikety, přílohy či políčka uživatelů a tiketů.

Jste připraveni na přechod z Novocall k LiveAgentu?

Podívejte se na pár výhod, které přechodem k LiveAgentu získáte

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací… máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvýšení úspory a návratnosti investic

Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.

Multilingual support in LiveAgent

Možnost výběru jazyka

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Převeďte svá data z Novocall ještě dnes

LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW či Yamaha v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.

Tiket

Tiket

Pro malé firmy a podnikatele

Tiket

Tiket+Chat

Nejvhodnější pro malé a střední podniky a velké společnosti

$29/měsíc

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak můžu přejít z Novocall k LiveAgentu?

Pro asistenci při přechodu z Novocallu k LiveAgentu můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu, nebo použít bezplatný migrační plugin.

Jaká data mohu z Novocall k LiveAgentu přenést?

Vaše firma může z Novocallu do LiveAgentu přenést data jako tikety, administrátory, agenty, informace o zákaznících, značky, přílohy a další.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo