Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte tu nejlepší možnou alternativu zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí ticketing ve svém plánu za 9 USD/agent/měsíc.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí live chat.
|
osTicket nenabízí live chat.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
osTicket nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, který mohou vaši zákazníci využívat pro přístup ke svým předešlým ticketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí Samoobslužný portál za 9 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
|
osTicket nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
|
osTicket nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
osTicket nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tickety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
osTicket nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí znalostní bázi ve svém plánu za 9 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí zákaznické fórum za 9 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 9 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí funkci API v rámci plánu za 9 USD/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
osTicket nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
osTicket nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tickety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
osTicket nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
osTicket nenabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezené množství tlačítek chatu.
|
osTicket nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tickety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a ticketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tickety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
osTicket nabízí neomezené tickety/e-maily v rámci plánu za 9 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
osTicket nenabízí neomezené nahrávání hovorů
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
|
osTicket nenabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
|
Pokud narazíte na nějaké potíže nebo se chcete naučit něco nového, určitě nás kontaktujte. Náš tým zákaznické podpory je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu pro jakékoli dotazy týkající se LiveAgent.
Ano, náš tým podpory vám s přechodem z osTicket na LiveAgent pomůže. Pomůžeme vám také přenést veškerá data, která budete potřebovat k využívání vašeho nového helpdeskového softwaru.
Na rozdíl od osTicket, LiveAgent nabízí vyšší efektivitu, více zákaznických kanálů, jeden z nejrychlejších live chat widgetů a spoustu dalších funkcí.
Takřka všechny, co budete potřebovat, obvykle například kontakty, profily agentů, veškeré zákaznické tickety, zpětné vazby, tagy a další.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech