Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přepněte na LiveAgent a my vaše data zdarma přeneseme z Front.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přesun z Front?

Přesouváte se z aplikace FrontApp na jiný software helpdesku? Přesuňte se do své nové jednotné doručené pošty se skvělými základními nástroji a funkcemi, živým chatem, sociálními médii, znalostní základnou a mnoha dalšími. Vyberte LiveAgent.

Připojte svůj e-mailový účet, přesuňte se na LiveAgent ještě dnes a uvidíte, jak zlepšit svůj pracovní tok a poskytnout zákaznickou podporu pomocí jiného řešení.

Jaký druh dat můžete migrovat z aplikace Front?

Lidé

Přesuňte profily agentů a dokončete kontakty do svého nového jediného účtu

Tikety

Přesuňte svůj Gmail, živý chat, call centrum nebo jakékoli jiné tikety do své nové týmové schránky

Tagy

Přesuňte všechny své tady z Frontu.

Front vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Front
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Front nabízí tiketing v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
Front nabízí živý chat v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
Front nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Front nabízí samoobslužný portál v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem do plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Front nabízí v plánu integraci Facebooku za 19 $/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru do plánu Tiketů za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Front nabízí integraci Twitteru v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Front nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Front nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
Front nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Front nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Front nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Front nabízí v plánu funkce API za 19 $/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Front nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Front nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Front nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Front nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Front nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/maily v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Front nabízí neomezené tikety/maily v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Front nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Front nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Maximum queue time

Bezplatná migrace z Frontu

Přesun z Frontu vás nemusí s LiveAgentem nic stát. Je to na nás a my vám rádi pomůžeme s přesunem vašich dat do vaší nové sdílené schránky. Spolu s vaší e-mailovou historií, messengerem a dalšími konverzacemi získáte zcela novou sadu nástrojů, které vám pomohou poskytovat zákaznickou podporu tím nejlepším způsobem.

Chcete, abychom se postarali o proces přesunu? Náš tým přesune vaše data a pomůže vám usadit se v novém softwaru helpdesku a uživatelském rozhraní. Pokud si to chcete nejprve vyzkoušet, klidně stiskněte tlačítko níže a získejte plný zážitek z LiveAgent.

Výhody úplného přesunu na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Skvělá zákaznická zkušenost

Děláme vše, co je v našich silách, abychom poskytli podporu, kdykoli je potřeba, a poskytli vám nástroje, které pomohou vašim zákazníkům

Live chat software

Plně vybavený software helpdesku

Využijte všechny nástroje, funkce a integrace na jednom řídicím panelu, který je součástí našeho placeného plánu

Reports

Ušetřete více a více vydělávejte

Proměňte návštěvníky webových stránek na platící zákazníky a používejte nástroje, které je podpoří softwarem šetřícím náklady

On time resolution

Zvyšte pracovní tok

LiveAgent umožňuje vašim agentům dělat více a šetřit čas

Dokončete to pomocí správných nástrojů

Front má působivou sadu nástrojů. Ale my také. LiveAgent má všechny nástroje, které potřebujete, abyste svým zákazníkům ukázali skvělé zákaznické zkušenosti. Vytvořte si doručenou poštu, připojte svůj Gmail a začněte používat skvělý systém tiketingu, který se o veškerou organizaci postará za vás. Můžete si vybrat poskytovatele e-mailu nebo jiné komunikační kanály.

Které komunikační kanály? Mluvíme o e-mailu, call centru, znalostní bázi a sociálních médiích. Použijte Facebook Messenger, Twitter nebo dokonce přímé zprávy a vše ostatní z Instagramu. Pokrýváme také Viber. LiveAgent má navíc nejrychlejší widget pro živý chat na trhu s rychlostí zobrazování chatu 2,5 sekundy. Nyní můžete odpovědět na jakýkoli typ zprávy a poskytnout skvělou podporu prostřednictvím jakéhokoli kanálu.

liveagent tools

LiveAgent pomůcky

get inspired

Perfektní podpora

LiveAgent vám nejen umožňuje udělat maximum, ale také se budeme snažit udělat maximum pro vás. Skvělý software helpdesku by měl zahrnovat skvělý helpdesk pro své klienty.

Proto nabízíme našim zákazníkům nepřetržitou zákaznickou podporu 24/7. Kontaktujte nás, kdykoli máte problém s nastavením, nebo když jednoduše chcete získat nějaké informace.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Přesun z Frontu
Ms Videos Categories - Zakaznicka Podpora - Page - 3

Zákaznická podpora

Ms Videos Categories - Zakaznicka Podpora - Page - 3

Videos - Uspesny Pribeh Liveagent Slido

Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do

Videos - Uspesny Pribeh Liveagent Slido

Ms Videos Categories - Zakaznicka Podpora - Page - 3

Zákaznická podpora

Ms Videos Categories - Zakaznicka Podpora - Page - 3

Videos - Jak Pridat Live Chat Do Obchodu Corecommerce

Jak přidat live chat do obchodu CoreCommerce

Videos - Jak Pridat Live Chat Do Obchodu Corecommerce

Videos - Jak Pouzivat Chatgpt Pro Zakaznicky Servis

Jak používat ChatGPT pro zákaznický servis

Videos - Jak Pouzivat Chatgpt Pro Zakaznicky Servis

Ms Videos Categories - Edukace - Page - 2

Edukace

Ms Videos Categories - Edukace - Page - 2

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo