Přesouváte se z aplikace FrontApp na jiný software helpdesku? Přesuňte se do své nové jednotné doručené pošty se skvělými základními nástroji a funkcemi, živým chatem, sociálními médii, znalostní základnou a mnoha dalšími. Vyberte LiveAgent.
Připojte svůj e-mailový účet, přesuňte se na LiveAgent ještě dnes a uvidíte, jak zlepšit svůj pracovní tok a poskytnout zákaznickou podporu pomocí jiného řešení.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Přesuňte profily agentů a dokončete kontakty do svého nového jediného účtu
Přesuňte svůj Gmail, živý chat, call centrum nebo jakékoli jiné tikety do své nové týmové schránky
Přesuňte všechny své tady z Frontu.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
Front
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí tiketing v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí živý chat v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
Front nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí samoobslužný portál v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem do plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Front nabízí v plánu integraci Facebooku za 19 $/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru do plánu Tiketů za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Front nabízí integraci Twitteru v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Front nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Front nenabízí integraci Viberu.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
|
Front nenabízí znalostní základnu.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Front nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí v plánu funkce API za 19 $/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Front nenabízí funkce IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Front nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Front nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
Front nenabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Front nenabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/maily v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí neomezené tikety/maily v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Front nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Front nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Přesun z Frontu vás nemusí s LiveAgentem nic stát. Je to na nás a my vám rádi pomůžeme s přesunem vašich dat do vaší nové sdílené schránky. Spolu s vaší e-mailovou historií, messengerem a dalšími konverzacemi získáte zcela novou sadu nástrojů, které vám pomohou poskytovat zákaznickou podporu tím nejlepším způsobem.
Chcete, abychom se postarali o proces přesunu? Náš tým přesune vaše data a pomůže vám usadit se v novém softwaru helpdesku a uživatelském rozhraní. Pokud si to chcete nejprve vyzkoušet, klidně stiskněte tlačítko níže a získejte plný zážitek z LiveAgent.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom poskytli podporu, kdykoli je potřeba, a poskytli vám nástroje, které pomohou vašim zákazníkům
Využijte všechny nástroje, funkce a integrace na jednom řídicím panelu, který je součástí našeho placeného plánu
Proměňte návštěvníky webových stránek na platící zákazníky a používejte nástroje, které je podpoří softwarem šetřícím náklady
LiveAgent umožňuje vašim agentům dělat více a šetřit čas
Front má působivou sadu nástrojů. Ale my také. LiveAgent má všechny nástroje, které potřebujete, abyste svým zákazníkům ukázali skvělé zákaznické zkušenosti. Vytvořte si doručenou poštu, připojte svůj Gmail a začněte používat skvělý systém tiketingu, který se o veškerou organizaci postará za vás. Můžete si vybrat poskytovatele e-mailu nebo jiné komunikační kanály.
Které komunikační kanály? Mluvíme o e-mailu, call centru, znalostní bázi a sociálních médiích. Použijte Facebook Messenger, Twitter nebo dokonce přímé zprávy a vše ostatní z Instagramu. Pokrýváme také Viber. LiveAgent má navíc nejrychlejší widget pro živý chat na trhu s rychlostí zobrazování chatu 2,5 sekundy. Nyní můžete odpovědět na jakýkoli typ zprávy a poskytnout skvělou podporu prostřednictvím jakéhokoli kanálu.
LiveAgent vám nejen umožňuje udělat maximum, ale také se budeme snažit udělat maximum pro vás. Skvělý software helpdesku by měl zahrnovat skvělý helpdesk pro své klienty.
Proto nabízíme našim zákazníkům nepřetržitou zákaznickou podporu 24/7. Kontaktujte nás, kdykoli máte problém s nastavením, nebo když jednoduše chcete získat nějaké informace.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zdarma přesuňte svá data od kteréhokoli z níže uvedených poskytovatelů řešení helpdesku. Proveďte změnu ještě dnes. Zajistíme Vás.
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Nastavit Odmeny A Odznaky V Liveagent
Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst
Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech