Ready2Order
  • Use case scenarios
  • Ready2Order

Ready2Order

Příběh LiveAgent a společnosti Ready2Order je téměř dokonalým důkazem spolupráce dvou moderních a dynamických firem (jednou z nich je i ta naše ☺). Ready2Order nabízí nejmodernější a přitom snadno ovladatelný cloudový pokladní systém pro stovky firem, které mají ve svém portfoliu velká jména jako ORF, Die Presse nebo Der brutkasten.

Pokud jde o prodejní proces a peněžní transakce, není zde prostor pro kompromisy. Špičková zákaznická podpora je v této oblasti naprostou nutností a jsme rádi, že si společnost Ready2Order vybrala LiveAgent jako řešení pro zákaznickou podporu.

Tato úspěšná rakouská společnost přešla ke službě LiveAgent v prvním čtvrtletí roku 2016. V současné době zaměstnává 30 vysoce kvalifikovaných agentů podpory kteří se starají o více než 3 000 firem z 5 různých zemí.

Mějte na paměti, že jejich případy, které řeší bývají velmi sofistikované. To lze jen očekávat, protože Ready2Order pomáhá svým klientům pracovat s různými druhy plateb a platebních procesorů. Nicméně vynikající pracovníci podpory jsou stále schopni vyřešit více, než 1 000 e-mailů každý měsíc s fantastickou úrovní spokojenosti zákazníků přes 90 %, která stále roste! Přidejte k tomu ještě 1 200 telefonních hovorů měsíčně a podívejte se na širší perspektivu poměru jejich efektivity a spokojenosti zákazníků. To nemůže být nic jiného, než obdivuhodné.

Zeptali jsme se společnosti Ready2Order, co se změnilo od doby, kdy začali spolupracovat s LiveAgent.

‘”Máme lepší přehled o našich e-mailech a nyní máme centrální systém pro shromažďování všech informací. Komunikace je také mnohem efektivnější, říká Christoph Schachner. Dobrý přehled o příchozích a odchozích e-mailech a lepší komunikace v týmu nám pomáhají odpovídat na všechny dotazy do 1 až 2 hodin, rychle řešit problémy a být velmi přátelští při komunikaci s našimi zákazníky”, dodal Christoph.

S běžnými funkcemi elektronické pošty nebo sdílené schránky by společnost Ready2Order nikdy nebyla schopna dosáhnout tohoto obrovského úspěchu, pokud jde o poskytování vynikajících služeb v oblasti zákaznické zkušenosti. Jednoduchá řešení obvykle fungují a samotný fakt, že tato konkrétní řešení jsou jednoduchá, neznamená, že nejsou opravdicky výkonná.

Možnost žít bez přeposílání e-mailu, kvůli příslušné alokaci oddělení, je jako dar z neber.

Jsme velmi hrdí na to, že LiveAgent na jedné straně nabízí skvělý přehled o managementu, ale na druhé straně stále zajišťuje, že jsou pracovníci podpory spokojení při využívání našeho nástroje. Zeptali jsme se Ready2Order na to, jaká je zpětná vazba od jejich agentů. Co na to říkají? “Je to dobrý nástroj, který se velmi snadno používá a je srozumitelný.” Jednoduchá odpověď se silným sdělením. Přesně o takovou zkušenost jsme při vývoji služby LiveAgent usilovali.

A jaké má Ready2Order plány do budoucna?

“Naším cílem je vyřešit problémy do 30 minut. LiveAgent nám pomáhá zlepšovat dobu odezvy a jsme přesvědčeni, že se nám to již brzy podaří.”

Inu, milá společnost Ready2Order – přejeme vám hodně štěstí a pokračujte v dobré práci. Jsme hrdí na to, že právě naše řešení by vám nakonec mělo pomoci uspět. Potěšení je na naší straně.

Christoph Schachner – Managing Manager @ Ready2Order

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x