Podniková licence pro firemní klientelu

Podniková licence LiveAgent dokonale vyhovuje potřebám velkých call center, nadnárodních společností, velkých korporací nebo státních institucí.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
get inspired
Email ticketing

Přehled licence

LiveAgent je špičkové řešení služeb pro zákazníky. Software vše v jednom pro podporu vašich zákazníků včetně e-mailových tiketů, chatu v reálném čase, integrovaného call centra a pokrytí sociálních médií.

Společnost LiveAgent byla založena v roce 2007 a je jedním z prvních, nejstarších a nejvýkonnějších vícekanálových helpdeskových softwarů, které lze v současné době na trhu najít.

LiveAgent využívá více než 21 000 zákazníků, více než 5 000 předních společností, neziskových a vládních organizací po celém světě.

Naše licence zahrnuje

Trvalá / stahovatelná licence nainstalovaná na serveru
VIP podpora a asistence
Aktualizace produktu zdarma po 12 měsíců
Možnost volby bez značky

Call routing time

6 výhod Podnikové licence

Gears - icon

Počáteční instalace

Náš specializovaný tým je připraven nainstalovat podnikovou licenci LiveAgent na váš preferovaný server a ujistit se, že je vše správně nakonfigurováno a funguje ve vašem serverovém/cloudovém prostředí bez jakýchkoli problémů.

network infrastructure - icon

Návrh infrastruktury

Nejste si jisti hardwarovým nastavením, které potřebujete pro svou zátěž dotazů a počet agentů? Můžeme navrhnout správnou infrastrukturu pro vaše potřeby od jednoduchého virtuálního serveru až po vlastní privátní cloud.

Server setup - icon

Nastavení prostředí serveru

I když vaše prostředí neodpovídá požadavkům LiveAgent, naši inženýři mohou nainstalovat chybějící software včetně nástrojů, jako jsou Apache, MySQL/MariaDB, Varnish, Nginx a Elasticsearch, spolu s jejich laděním výkonu.

Customer support provided 24/7 - icon

Instalace aktualizací

Důrazně doporučujeme udržovat instalaci LiveAgentu v aktuálním stavu s nejnovějšími verzemi. Můžete to provést sami a zdarma, nebo to můžete přenechat našemu týmu, který se postará o aktualizaci vaší instalace.

Servers installation - icon

Monitorování serveru

Nabízíme další monitorovací služby, kdy sledujeme nejen aplikaci LiveAgent, ale také signály ze serverového prostředí, abychom měli jistotu, že víme, co se děje, a mohli předcházet kritickým situacím.

Prioritní podpora

Poskytujeme prioritní podporu, která zahrnuje až 10 hodin vlastního vývoje nebo konzultací měsíčně (nelze přenášet mezi měsíci). Prioritní klienti také dostávají aktualizační sestavení v kratších intervalech.

Standardní podpora - podpora zdarma

30-denní garance vrácení peněz
Odpovědi první úrovně do 24 hodin
Odpovědi druhé úrovně do 48 hodin
Opravy chyb dodávané ve standardních verzích v intervalu 3-4 týdnů
Instalace na klientském serveru
Nastavení a konfigurace LiveAgent

Real-time customer support
Decrease load times

Pracovní doba

První úroveň podpory: 24/7 Po-Ne
Druhá úroveň podpory: 8:00–22:00 GMT+1 Po-Pá
Podpora pro developery: 9:00–16:00 GMT+1 Po-Pá

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.