Artboard 6

VIP podpora

Dostupnost a rozsah služby

Toto je další funkce, která je k dispozici v případě, že větší zákazník vyžaduje oddanou osobu, a je k dispozici pouze pro nejvyšší tarif (all-inclusive) za příplatek 1 000 EUR/měsíc.

Vyhrazený rozsah podpory

Vyhrazené jediné kontaktní místo

Budete mít vyhrazeného agenta podpory, kterého budete znát jménem, bude vyhrazen pro Váš podnik a budete ho moci kdykoliv kontaktovat.

Budete mít také přístup k jedinečnému tlačítku chatu, které Vám umožní kontaktovat přímo Vašeho vyhrazeného agenta. Budete mít také přístup k jejich kalendáři a budete si s nimi moci naplánovat hovor.

Přednostní přístup k vedoucím agentům

Pokud potřebujete pokročilou podporu, okamžitě Vás přesměrujeme na technického agenta 2. úrovně, který má zkušenosti s řešením složitých technických problémů.

Hovory o shrnutí

Můžete si rezervovat hovor u svého specializovaného agenta podpory pro asistenci, školení funkcí nebo změny implementace brainstormingu v systému.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?

Dostupnost vyhrazeného agenta podpory

Kromě nepřetržité podpory chatu na našem webu a standardní e -mailové podpory získáte:

  • Specializovaná podpora chatu od 9:00 do 17:00 hod. SEČ pondělí – pátek
    • Hovory mimo pracovní dobu budou přesměrovány do hlasové schránky a my se Vám co nejrychleji ozveme zpět.
  • Specializovaná e -mailová podpora od 9:00 do 17:00 hod. SEČ pondělí – pátek
    • Sesbíráme příchozí e-maily, které přišly mimo pracovní dobu, ale můžeme zaručit, že vše bude vyřízeno do následujícího dne.
  • Specializovaná podpora volání: Hovor si můžete rezervovat u svého vyhrazeného agenta podpory podle dostupnosti v kalendáři.

Doby odezvy VIP SLA

VážnostDefiniceCílené časy počáteční reakceCílené doby odezvy
Závažnost 1 KritickáSlužba je vypnutá nebo není k dispozici. Situace zastavuje obchodní operace zákazníků a neexistuje žádné procedurální řešení.1 hodina nebo méně4 hodiny nebo méně. Agenti podpory budou pracovat s našimi adminy aby obnovili službu co nejdříve.
Závažnost 2 VysokáVýznamné snížení výkonu. Cloudové služby jsou funkční, ale vykazují vysoce snížený výkon až do významného dopadu na používání.1 hodina nebo méně4 hodin nebo méně. Agenti podpory budou spolupracovat s našimi adminy na obnovení služby co nejdříve.
Závažnost 3 StandardníČástečná ztráta cloudobých služeb s dopadem na zákazníkův podnik. Například nejsou načítány nové e -maily nebo nefunguje konkrétní integrace.2  pracovní hodiny nebo méně. Váš specializovaný agent zahájí kontakt během 1–2 hodin, obvykle ihned.2 pracovní dny nebo méně. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. 
Závažnost 4 Oprava chybyDotaz ohledně chyby (nekritický problém). Například při používání LiveAgent dochází k určité poruše (např. Konkrétní podmínka pravidla nefunguje nebo podobně).1 pracovní den a méně Váš agent Vás kontaktuje do 24 hodin, většinou ihned. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. 
Závažnost 5 ŽádostŽádost o konzultaci nastavení, návrh nové funkce nebo jakýkoli jiný dotaz na naši podporu. Například nastavení pravidel automatizace, konzultace případu použití, dotaz na funkci nebo podobně.1 pracovní den a méně. Váš agent Vás kontaktuje do 24 hodin, většinou ihned. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. 

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.