Podpořte svůj helpdesk více způsoby pomocí softwaru LiveAgent, který je určen pro vícekanálové služby zákazníkům. Naše řešení zákaznické podpory je plně vybaveno. K dispozici je celá řada integrací a nepřetržitý zákaznický servis. Přejděte na LiveAgent ještě dnes a přesvědčte se o výhodách na vlastní oči.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické pdopory zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Pure Chat
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Pure Chat nenabízí tiketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Pure Chat nabízí Live Chat v plánu za 49 USD/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Pure Chat nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
|
Pure Chat nenabízí portál samoobsluhy.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
Pure Chat nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
Pure Chat nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
Pure Chat nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
Pure Chat nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázy.
|
Pure Chat nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Pure Chat nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Pure Chat nenabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí API v Tiketovém plánu za $15/agent/měsíc.
|
Pure Chat nabízí API funkce v plánu za $49/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
Pure Chat nenabízí IVR funkce.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Pure Chat nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a můžete si je zobrazit kdykoli.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Tiket plánu za $15/agent/měsíc.
|
Pure Chat nabízí neomezenou historii v plánu za $49/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete použít na neomezeném množství webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
|
Pure Chat nabízí neomezené webové stránky v plánu za $99/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na svou webovou stránku můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Pure Chat nenabízí neomzená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezené množství e-mailů/tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $15/agent/měsíc.
|
Pure Chat nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $49/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Pure Chat nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
|
Pure Chat nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 49 USD/měsíc.
|
Získejte přístup k řešení, které umí víc než jen chatovat. Náš tiketovací systém podporuje e-mail, nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, call centrum, sociální média a zákaznický portál se znalostní databází. Vyzkoušejte jej ještě dnes a zjistěte, jaké výhody vám může přinést.
V současné době pracujeme na migračním pluginu Pure Chat pro LiveAgent. Zůstaňte naladěni na další informace.
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole a pole tiketu.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete k LiveAgent
Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.
Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.
LiveAgent se přizpůsobí velikosti vaší společnosti a oboru. Pomáháme organizacím všech velikostí a typů. Podívejte se, jaké jsou jejich zkušenosti s používáním našeho řešení.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů řešení živého chatu zdarma. Přepněte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent
Využijte oddělení v aplikaci LiveAgent pro zefektivnění zákaznické podpory a zlepšení organizace a komunikace se zákazníky.
IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech