Přehled chatbotů Dialogflow

Přehled chatbotů Dialogflow je uživatelsky přívětivý nástroj pro správu více konverzací najednou, poskytovaný společností Google. Obsahuje mnoho funkcí, včetně vizuálního sestavení toku, implementace všech kanálů, pokročilé umělé inteligence a komplexní správy. Pro zahájení práce je potřeba si vybrat jeden ze dvou možných způsobů a zkontrolovat aktuální ceny na webových stránkách služby Google Cloud.

Přehled chatbotů Dialogflow
Compare Přehled chatbotů Dialogflow with other in: How Přehled chatbotů Dialogflow is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
64 reviews

S nástrojem Dialogflow můžete spravovat více konverzací najednou pomocí uživatelsky přívětivého chatbota, který poskytuje společnost Google. I když je na výběr mnoho funkcí a možností, jejich znění může být poněkud matoucí.

Pricing
Starting from:
$ individuální   za měsíc
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Uživatelská zkušenost
4
Ceník
3
Implementace
3

Key takeaways

Pros

  • Rozsáhlá dokumentace, která vám pomůže začít
  • Užitečné integrace
  • Atraktivní integrace

Cons

  • Matoucí ceny
  • Tikety podpory a kontakt s člověkem dostupné pouze u placených tarifů
  • Nejasné popisy, někdy příliš "technické"

Začínáme s funkcí chatbota Dialogflow

Dialogflow je virtuální agent poskytovaný společností Google, který zpracovává souběžné konverzace se zákazníky. Lidské řeči rozumí jeho modul pro porozumění přirozenému jazyku. Uživatelé služby Dialogflow mohou využívat funkce, jako je vizuální sestavení toku, implementace všech kanálů, pokročilá umělá inteligence a komplexní správa.

Zjistil jsem, že pro zahájení práce s chatbotem Dialogflow si můžete vybrat jeden ze dvou možných způsobů. Prvním způsobem je projít rozsáhlým registračním procesem, který zahrnuje zadání mnoha údajů, jako např:

  • země bydliště
  • popis vaší organizace nebo jejích potřeb
  • požadovaný typ účtu
  • název podniku
  • platební údaje
  • fakturační adresa

Musíte také souhlasit s řadou různých zásad a dohod. Tento proces si můžete prohlédnout níže.

Dialogflow - informace o účtu
Dialogflow - platební informace

Budu upřímný – tento způsob je pracnější. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl pro méně časově náročnou metodu. Po zvolení jednoduššího způsobu registrace byl celý proces doslova otázkou několika vteřin. Stačilo přejít na jejich webové stránky, přijmout podmínky služby a pak už jsem se mohl pustit do té nejzajímavější části – používání chatbota.

Dialogflow - podmínky služby

Co se týče samotného procesu registrace, nenarazil jsem na žádné potíže. Vše bylo poměrně jednoduché. Stačilo se jen zaregistrovat pomocí účtu Google (ujistěte se, že nějaký máte) a bylo hotovo. Pokud vás zajímá, zda je tento proces snadný i pro začátečníky, řekl bych, že rozhodně ano, alespoň druhý způsob, který jsem zvolil.

Funkce a implementace chatbota Dialogflow

Chcete-li vytvořit své první chatboty, musíte nejprve vytvořit alespoň jednoho agenta, který bude mít přístup k testovací konzoli. Mezi údaje, které je třeba zadat, patří:

  • jméno agenta
  • výchozí jazyk
  • výchozí časové pásmo
  • název projektu google
  • typ agenta
Dialogflow - vytvoření agenta
Dialogflow - tvorba záměru

Obecně lze říci, že vizuální design konzole je opravdu příjemný na pohled. Rád jsem se v ní pohyboval a se vším se seznámil. Myslím, že dostupné funkce jsou docela užitečné a rozmanité, což je pro chatbota důležité. Na výběr je široká škála různých funkcí, jako např:

  • kontexty (pro zapamatování parametrů)
  • události nastavené na neverbální signály
  • tréninkové fráze
  • báze znalostí
  • historie chatu

Popisy jednotlivých funkcí mi na začátku přišly poněkud matoucí. Působily na mě velmi “technickým” dojmem, na který jsem si musel chvíli zvykat. Na druhou stranu mě docela potěšila dostupnost rozsáhlé dokumentace v podobě zdrojů podpory a sekcí nejčastějších otázek. Jsou snadno dostupné, pokud budete někdy potřebovat pomoc. Pokud byste však chtěli otevřít ticket podpory, je tato možnost dostupná pouze pro ty, kteří si předplatili placený plán podpory a placený plán chatbota.

Dialogflow - dokumentace

Výkon a užitečnost

Pokud se podíváme na celkový výkon a užitečnost chatbota Dialogflow, řekl bych, že splňuje požadavky jak nováčků, tak osob s mírnými zkušenostmi s používáním chatbotů. Tento nástroj má základní funkce, které mají ostatní chatboti, a obsahuje také širokou škálu dalších funkcí, které mohou hledat náročnější uživatelé. Osobně jsem chatbota testoval v mobilní aplikaci a webové aplikaci a byl schopen reagovat na různé uživatelské vstupy.

Ceník chatbota Dialogflow

Cena chatbota Dialogflow od společnosti Google je založena na počtu požadavků na službu, přičemž bezplatná úroveň zahrnuje až 100 000 požadavků měsíčně a pro vyšší využití jsou k dispozici různé placené plány. Kromě toho mohou být účtovány příplatky za určité funkce, jako je podpora prostřednictvím telefonních hovorů nebo SMS nebo využívání zdrojů Google Cloud. Doporučujeme zkontrolovat webové stránky služby Google Cloud, kde najdete nejaktuálnější informace o cenách.

CX Agent (2021-09)

Cena chatbota Dialogflow od společnosti Google je založena na počtu reDialogflow nabízí textové požadavky za 0,007 USD za požadavek. Nabízí také zvukový vstup/výstup za příplatek 0,06 USD za minutu. Požadavky na design-time a další požadavky na relace jsou nabízeny bez poplatku, což vám dává flexibilitu, aniž by to navyšovalo váš rozpočet.

CX Agent (2020-09)

Za text si Dialogflow účtuje 20 dolarů za každých 100 chatových relací. Za zvukový vstup/výstup si účtuje 45 dolarů za každých 100 hlasových relací. Nabízejí také žádosti o časový návrh a další požadavky na relace bez poplatků, takže se můžete soustředit na používání služby bez dalších nákladů.

Závěr

Celkově je chatbot Dialogflow poměrně spolehlivé řešení. Lidé, kteří hledají nástroje umožňující vyvíjet interakce mezi člověkem a počítačem, by jej rozhodně měli vyzkoušet. Navíc nabízí bezplatnou zkušební verzi, takže si jej můžete vyzkoušet bez jakýchkoli investic a závazků. Stojí za zmínku, že chatbot se pro vás může ukázat jako mírně příliš technický, pokud nejste příliš technicky zdatní. Pokud hledáte přístupnější řešení, možná by stálo za to vyzkoušet jiné nástroje, například LiveAgent.

Časté problémy a potíže

Jak dlouho trvá relace Dialogflow?

Relace Dialogflow jsou konverzace mezi uživatelem a agentem. Pro sledování konverzací a zachování kontextu je každé relaci přiřazeno jedinečné ID relace. Pokaždé, když uživatel zahájí konverzaci s agentem, vytvoří se nová relace s novým ID relace. V systému Dialogflow trvají relace 15 minut, poté jejich platnost vyprší a pro další konverzaci je přiřazeno nové ID relace. Váš agent však může být nakonfigurován tak, aby měl kratší nebo delší časový limit relace.

Může Dialogflow pracovat offline?

Ne. Vzhledem ke své cloudové povaze vyžaduje Dialogflow ke své práci připojení k internetu. Data a modely pro agenta jsou uloženy na serverech společnosti Google a lze k nim přistupovat pouze online. Protože se Dialogflow musí připojit k serverům společnosti Google, aby měl přístup k modelům a datům, nemůže pracovat offline. Také potřebuje připojení k internetu, aby mohl zpracovat požadavek uživatele a odpovídajícím způsobem na něj reagovat.

Product reviews

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Zvažujete CloudTalk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze call centra CloudTalk

LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.

Myslíte si, že je nejvyšší čas začít používat chatboty ve vaší společnosti pro zákaznickou podporu? Možná byste měli zvážit použití nástroje Manychat.

Recenze bota Manychat

The given TEXT provides information about a company named Quality Unit LLC and its offerings such as software for customer support, VoIP phone systems, and partner programs. The TEXT also includes a variety of resources for customers, such as webinars, a knowledge base, and demos. Additionally, the company offers sales contacts and social media presence for customers to stay updated. Overall, the TEXT outlines the company's various services and resources available to customers.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Růst

Software CRM je nezbytným nástrojem pro zvyšování spokojenosti zákazníků a zlepšení celkové zkušenosti. V dnešním světě podnikání je důležité mít dobrý nástroj zákaznické podpory pro řízení interakcí se zákazníky napříč několika komunikačními kanály. Firmy mohou využít konkurenční služby Zendesk a Sales kontakty jsou k dispozici pro další informace a návody. Populární software zákaznické podpory zahrnuje oblasti jako telefonní systémy VoIP, samoobslužný software, systém správy stížností, software klientského portálu a helpdesk software pro startupy.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo