Recenze bota Manychat

Recenze bota Manychat
Compare Recenze bota Manychat with other in: How Recenze bota Manychat is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
133 reviews

Chatbot Manychat je řešení pro automatizaci interaktivních konverzací na Instagramu, Facebooku a SMS. Je snadno použitelný s občasnými chybami v rychlosti. Přečtěte si tuto recenzi a zjistěte, zda vás Manychat polechtá.

Pricing
Starting from:
$ 0 nebo 15   za měsíc
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4.7
Uživatelská zkušenost
5
Ceník
5
Implementace
4

Key takeaways

Pros

  • Bezplatné použití
  • Velmi přívětivé uživatelské rozhraní
  • Atraktivní funkce vzhledem k tomu, že se jedná o bezplatný nástroj

Cons

  • Malé rozdíly v cenových plánech
  • Občasné chyby způsobené problémy s rozhraním Facebook API
  • Žádný vestavěný kalendář

Začínáme s funkcí bota Manychat

Manychat je platforma pro tvorbu chatbotů určená k vytváření interaktivních chatbotů v aplikacích Instagram Direct Messages, Facebook Messenger a SMS. Poskytuje vizuální rozhraní typu drag-and-drop, které uživatelům umožňuje navrhovat a přizpůsobovat chatboty, aniž by museli psát jakýkoli kód. Platforma také nabízí řadu atraktivních funkcí. Mezi ně patří například předpřipravené šablony, segmentace publika, vysílání a analytika.

Domovská stránka Manychat

Pro mě proces instalace Manychatu začal návštěvou webových stránek Manychatu a kliknutím na tlačítko “Začít zdarma“. Odtud jsem byl vyzván, abych si vybral jeden ze 4 kanálů: Instagram, Facebook, Telegram a WhatsApp. Protože jsem chtěl chatbota otestovat na Facebook Messengeru, kliknul jsem na tuto možnost a pokračoval v přihlášení pomocí svého účtu na Facebooku, jak bylo požadováno.

Manychat - vyberte si svůj kanál pro pokračování

Manychat si vyžádal přístup k řadě různých údajů o mně a mých stránkách, jako je jméno, profilový obrázek, e-mailová adresa, správa a přístup ke stránkám a další. Nezbylo mi než souhlasit a pak jsem mohl pokračovat dál.

Manychat žádá o přístup na Facebook

Během procesu registrace poskytuje Manychat snadné prostředí, které uživatelům pomáhá nastavit jejich chatbota. Řekl bych, že doba potřebná k registraci do Manychatu závisí na tom, jak je uživatel obeznámen s podobnými registračními procesy. Obecně může proces instalace trvat od několika do několika minut.

Proces registrace Manychat

Celkově mám pocit, že se Manychat snaží proces instalace pro nováčky co nejvíce usnadnit. Software je navržen tak, aby byl uživatelsky přívětivý a intuitivní. Podle mého názoru společnost poskytuje rozsáhlou podporu a zdroje, které uživatelům pomáhají rychle začít pracovat.

Manychat - vyberte si své obchodní řešení

Funkce a implementace bota Manychat

Obecně se mi zdá, že Manychat má přehledné a intuitivní uživatelské rozhraní. Platforma má vizuálně příjemný design, který usnadňuje navigaci a používání. Bez větší námahy jsem v aplikaci našel, co jsem potřeboval, a bez větších potíží jsem začal vytvářet automatizace chatbotů.

Líbí se mi, že Manychat nabízí širokou škálu funkcí a možností pro vytváření chatbotů a automatizací.

Manychat - nastavení vaší automatizace

Oceňuji zejména tyto funkce: nastavení klíčových slov, nástroje pro růst a editor přetahování. K dispozici je také mnoho předpřipravených šablon a automatizačních sekvencí, které mi pomohly s rychlým začátkem. Mezi mé oblíbené příklady patří případy použití jako “zvýšení angažovanosti”, “zachycení telefonních čísel” a “informování o produktech”.

Manychat - začněte se šablonou

Mám pocit, že vás tato platforma může zpočátku mást, zejména pokud nejste obeznámeni s technologií chatbotů. Manychat však poskytuje řadu podpůrných a výukových zdrojů, které uživatelům pomohou začít. Patří sem rozsáhlá znalostní databáze, videonávody a komunitní fórum, kde mohou uživatelé klást otázky a dostávat rady od ostatních. Celkově považuji Manychat za službu s uživatelsky přívětivým rozhraním a komplexní sadou funkcí pro vytváření chatbotů a automatizací v rámci bezplatného plánu.

Výkon a užitečnost

Abych zhodnotil výkon a užitečnost chatbota, rozhodl jsem se ho připojit k jedné z mých testovacích stránek na Facebooku. Co se týče nastavení toků chatbota, shledal jsem tento proces poměrně jednoduchým. K dispozici jsou atraktivní šablony, které jsem samozřejmě využil. Při pohledu na to, jak chatbot reagoval na různé uživatelské vstupy, zde nemohu říct opravdu žádná negativní slova. Manychat reagoval přesně tak, jak jsem všechny příkazy nastavil. Jediné, co bych zde mohl vytknout, byla rychlost odpovědí. Ale možná záleží na faktorech, jako je například rychlost internetu. Celkově vzato chatbot splnil to, co má.

Ceník bota Manychat

Jedná se o bezplatné řešení s jedním placeným plánem, pokud si přejete rozšířit funkce. Podívejme se na možnosti předplatného podrobněji níže.

Free (Bezplatný plán)

Plán Free, neboli bezplatný plán, nabízí různé funkce, které mohou být pro vaše potřeby dostačující v závislosti na jejich velikosti. Mezi funkce, které v rámci této možnosti získáte, patří neomezený počet toků chatbotů, 10 značek, 2 sekvence a 3 klíčová slova. Nevýhodou tohoto plánu je, že zahrnuje branding Manychatu, což mně osobně nevyhovuje.

Pro

Pokud jde o placený plán, stojí 15 dolarů měsíčně. To je relativně malý poplatek vzhledem k tomu, jaké funkce nabízí. Mezi příklady patří neomezený počet toků chatbotů, neomezený počet značek a sekvencí, žádné brandování Manychatu a dokonce i sběr kontaktních údajů jedním klepnutím.

Závěr

Na závěr recenze bych chtěl říct, že jsem si vyzkoušení softwaru Manychat chatbot opravdu užil. Podle mého názoru je to skvělý nástroj pro malé podniky se základními potřebami, pokud jde o chatboty. Chatbot se snadno nastavuje a používá a jeho ceny nemohou být příznivější pro rozpočet. Řekl bych, že každý nováček si tohoto chatbota do jisté míry oblíbí. Funkce sice nejsou příliš bohaté (ve srovnání s alternativními řešeními), ale neměli byste se touto skutečností nechat odradit.

Časté problémy a potíže

Proč můj bot odesílá špatné zprávy?

Váš bot může odesílat nesprávné zprávy z několika důvodů. Chcete-li tyto důvody zjistit, měli byste ověřit 4 věci. Za prvé zkontrolujte, zda je zapnutá funkce “Okamžitá odpověď”. Její zapnutí může způsobit problémy. Za druhé, podívejte se na vlastní šablony ve Správci reklam. Pokud jste kampaň nepřipojili k nástroji JSON v Manychatu, mohou být zprávy bota také nesprávné. Pokračujeme-li dále, je důležité, abyste si ověřili, že současně nepoužíváte žádné jiné chatboty. Ty by také mohly ovlivnit přesnost zpráv bota. A konečně, problém může spočívat ve spouštěčích živého chatu – podívejte se na ně a ověřte, zda fungují tak, jak mají.

Co dělat, když nemohu přidat stránku do Manychatu?

Chcete-li připojit nové stránky k Manychatu, musíte být správcem těchto stránek na Facebooku. Pokud je to váš případ, stačí v aplikaci Manychat kliknout na “vytvořit nový účet” a účet vytvořit. Poté se zobrazí možnost připojit stránku na Facebooku – klikněte na tlačítko a postupujte podle pokynů. Pokud stránky, které chcete přidat, nevidíte, budete muset zkontrolovat své firemní integrace na Facebooku. Je možné, že pro Manychat není zapnuto správné nastavení. Jejich úpravou problém vyřešíte.

Jak odstraním stránku na Facebooku z Manychatu?

Chcete-li odstranit stránku na Facebooku z Manychatu, přejděte na svůj účet Manychat, přejděte do části “Nastavení” a poté do části “Připojené stránky“. Tam klikněte na tlačítko “Odebrat” vedle stránky, kterou chcete odstranit. Potvrďte akci a stránka bude od Manychatu odpojena.

Product reviews

Najděte chatbota, který by mohl pomoci vašemu zákaznickému servisu. Přečtěte si naše odborné recenze a proveďte kvalifikovaný výběr pro svou firmu.

Recenze chatbotů

Chatboti s umělou inteligencí jsou účinným nástrojem pro zlepšení zákaznického servisu vašeho podniku. Díky nim můžete šetřit čas a zdroje, nabízet vícejazyčnou podporu v reálném čase a získávat cenné informace o chování zákazníků. Chatboti jsou dostupní 24/7, přizpůsobitelní a skalovatelní, což vám umožní rychle reagovat na rostoucí návštěvnost vašich webových stránek. Navíc vám pomohou udržet nízké náklady a efektivně sledovat výkonnost vašeho podnikání pomocí analytiky a reportování.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Zvažujete CloudTalk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze call centra CloudTalk

LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru Re:amaze pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo