Přehled botů společnosti Microsoft (služba Azure Bot Service)

Compare Přehled botů společnosti Microsoft (služba Azure Bot Service) with other in: How Přehled botů společnosti Microsoft (služba Azure Bot Service) is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
1333 reviews

Chatbot Azure, vyvinutý společností Microsoft, je široce používaný a uznávaný nástroj pro zákaznickou podporu a služby chatbotů. Mnoho klientů si jej pochvaluje pro jeho výkon a spolehlivost a je známý svou schopností pracovat bez větších poruch.

Pricing
Starting from:
USD   za měsíc
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Santiago Montaldo

Editor's rating

Santiago Montaldo
Overall rating
4
Uživatelská zkušenost
5
Ceník
3
Implementace
4

Začínáme s funkcí bota společnosti Microsoft

Microsoft Azure Chatbot je cloudová platforma pro vývoj chatbotů vyvinutá společností Microsoft. Je součástí služby Azure Bot Service, která umožňuje firmám a vývojářům vytvářet, testovat, nasazovat a spravovat chatboty na platformách, jako jsou webové stránky, mobilní aplikace a platformy pro zasílání zpráv, například Skype a Slack.

Chcete-li se zaregistrovat do chatbota, musíte si nejprve vytvořit účet Azure. Za tímto účelem jsem přešel na webovou stránku pro bezplatnou registraci a pokračoval v registraci. Moje e-mailová adresa byla automaticky rozpoznána, protože jsem si účet vytvořil již dříve, takže stačilo zadat heslo a potvrdit přihlášení v aplikaci Authenticator v telefonu.

Microsoft Azure - váš profil

Jakmile jsem prošel dvoufaktorovým ověřením, byl jsem požádán o vyplnění poměrně dlouhého formuláře. Chtěl po mně několik údajů, jako je mé celé jméno, země, DIČ společnosti a další informace.

Jakmile jsem poskytl tyto údaje, musel jsem souhlasit s některými podmínkami a mohl jsem pokračovat dál.

Když jsem pokračoval v procesu registrace, byl jsem požádán o zadání údajů o své kreditní kartě. Tento přístup se mi opravdu nelíbí (zejména když se jedná o bezplatné nástroje, které se snažím vyzkoušet a zrecenzovat). Nicméně bez dlouhého přemýšlení jsem Microsoftu poskytl své fakturační údaje. V této fázi jsem narazil na problém – nemohl jsem použít kartu, která nebyla registrovaná ve stejné zemi, jakou jsem zvolil v předchozí fázi pro zadání adresních údajů. To bylo mírně nepříjemné a celý proces to činilo pracnějším.

Microsoft Azure - ověření totožnosti pomocí karty

Naštěstí jsem byl v dalším kroku požádán o zpětnou vazbu, takže jsem se o problému okamžitě zmínil a doufal, že s tím tým něco udělá.

Microsoft Azure - zpětná vazba k nastavení

Vše mi zabralo asi 7-10 minut a čekání na potvrzovací textovou zprávu s kódem.

Microsoft Azure - začínáme se službou

Obecně bych řekl, že proces registrace i první dojmy z nástroje jsou pro nováčky přívětivé. Po registraci jsem trochu prozkoumal uživatelské rozhraní a udělalo na mě pozitivní dojem. Orientace v něm byla snadná a přehledná.

Funkce a implementace botů Microsoft

Poté, co jsem se softwarem chvíli zabýval, jsem začal zkoumat jeho různé funkce a případy použití.

Pokud jde o použité služby AI, mohl jsem využít několik funkcí, jako je organizátor formulářů, poradce pro měření, analyzátor videa a služba bot.

Služby botů společnosti Microsoft

Chcete-li vytvořit chatbota, musíte si vybrat jeden ze softwarových nástrojů spojených se společností Microsoft. Bohužel jsem žádný z nich neznal, a tak jsem si vybral hned ten první – Mia.

Možnosti služeb bota společnosti Microsoft

V této fázi procesu bylo opravdu snadné se v aplikaci orientovat. Vše bylo jasné a srozumitelné. Možná by někdo mohl namítnout, že uživatelské rozhraní je příliš bílé a nevýrazné, ale mně to nijak zvlášť nevadilo.

Chatbot společnosti Microsoft - přihlášení k odběru Mia
Chatbot Microsoft - přihlášení k odběru Mia

Překvapilo mě, že konkrétní nástroje v rámci Microsoftu nejsou ve skutečnosti zdarma. Například Mia měla zkušební verzi na jeden měsíc zdarma a poté byla zpoplatněna částkou 1 701 €/uživatel/jednorázově.

Někteří z dalších chatbotů nebyli pro zemi mého bydliště vůbec k dispozici, přesto se v seznamu objevili. Tato část byla zklamáním a frustrací.

Microsoft chatbot - Intumit

Co se týče jakékoli podpory nebo návodů, když potřebujete pomoc, velmi se mi líbilo, že jsem viděl různé zdroje určené pro pomoc nezkušeným uživatelům.

Výkon a užitečnost

Poté, co jsem se seznámil s většinou funkcí a různých nabízených služeb chatbotů, jsem se rozhodl vyzkoušet výkon a užitečnost jednoho z chatbotů. Nasadil jsem ho na své testovací webové stránky. Jednou z hlavních výhod používání chatbota Azure je podle mého názoru jeho schopnost rozumět přirozenému jazyku a reagovat na vstupy uživatelů konverzačním způsobem. S tím, jak si s ním bot poradil, jsem byl celkem spokojen. Chatbot se choval způsobem, který působil přirozeně a intuitivně. Navíc díky tomu, že chatbot Azure je vysoce přizpůsobitelný, bylo pro mě možné přizpůsobit chování a odpovědi chatbota tak, aby vyhovovaly konkrétním potřebám mých potenciálních uživatelů. Například jsem chatbota nakonfiguroval tak, aby poskytoval konkrétní informace a prováděl konkrétní akce na základě uživatelských vstupů.

Ceník Microsoft robot

Společnost Microsoft nabízí několik variant cenových plánů, a to jak předplatné, tak další placené doplňky.

Bezplatný plán (Free)

Jedním ze dvou cenových plánů chatbota společnosti Microsoft je bezplatný plán. V jeho rámci máte k dispozici neomezený počet zpráv pro standardní kanály a také až 10 000 zpráv měsíčně pro prémiové kanály.

Plán S1

Na druhé straně je zde také plán předplatného S1. Ten není zdarma, protože má určité náklady. Zatímco za standardní kanály se neplatí, prémiové kanály stojí 0,50 USD za každých 1000 zpráv.

Další poplatky

Kromě dvou výše uvedených cenových plánů existuje řada dalších poplatků, které budete muset uhradit. Patří mezi ně:

  • Služba Azure Bot Service
  • Poznatky o aplikaci
  • Porozumění jazyku
  • Vytváření často kladených otázek (Q&A)
  • Projev

Závěr

Abych shrnul své hodnocení, mohu říci, že testování chatbota společnosti Microsoft bylo rozhodně zajímavou zkušeností. Ceny možná nejsou nejlépe strukturované na světě, ale rozhodně existuje plán pro každý typ rozpočtu – velký i malý. Registrace může být sice poněkud náročná, ale celkové uživatelské rozhraní celého chatbota vám tuto nepříjemnost vynahradí. Podíváme-li se na nabídku různých funkcí, je rozhodně široká a rozmanitá. Z tohoto důvodu si myslím, že chatbot společnosti Microsoft má šanci oslovit širokou zákaznickou základnu. Funguje bez problémů a lze jej využít mnoha způsoby. Chcete-li si ověřit, zda se hodí pro vaši firmu, bude asi nejlepší využít jejich zkušební verzi a vyzkoušet si, co všechno umí, na vlastní kůži!

Časté problémy a potíže

Jak mohu spustit bota Azure lokálně?

Abyste mohli lokálně spustit Azure Bot, musí být na vývojovém počítači nainstalovány základní nástroje Azure Functions. Nástroje Azure Functions Core Tools umožňují lokálně spouštět funkce Azure Functions, které lze použít ke spuštění bota. Jakmile máte nainstalované nástroje Azure Functions Core Tools, můžete svého bota spustit lokálně tak, že otevřete příkazový řádek, přejdete do kořenového adresáře svého bota, spustíte příkaz “func start” a přejdete na webovou stránku, kde jej otestujete.

Jak mohu otestovat službu Azure bot?

Pomocí služby Azure Bot Service Emulator můžete službu Azure Bot Service otestovat. Pomocí emulátoru je možné bota otestovat lokálně před jeho nasazením do Azure. Po nasazení bota do Azure jej můžete otestovat pomocí emulátoru služby Azure Bot Service. Pomocí emulátoru lze testovat jak V4, tak V3 sady Bot Framework SDK.

Jak integrovat bota Azure do svých webových stránek?

Bota Azure Bot lze integrovat do webových stránek pomocí kanálu Web Chat služby Azure Bot Service. Vložením widgetu webového chatu do webových stránek mohou uživatelé komunikovat přímo s vaším botem. Další podrobnosti o tomto postupu najdete na webových stránkách chatbota.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo