Recenze call centra CloudTalk

Recenze call centra CloudTalk poskytuje přehled této aplikace určené k řízení telefonního systému a call center pro vaši firmu. Recenze zahrnuje funkce, výhody a nevýhody této aplikace a její ceny.

Recenze call centra CloudTalk
Compare Recenze call centra CloudTalk with other in: How Recenze call centra CloudTalk is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1143 reviews

CloudTalk nabízí skvělé funkce call centra s mnoha zajímavými funkcemi, které můžete využít. Jak si vede v každodenním pracovním scénáři, zjistíte v naší recenzi níže.

Pricing
Starting from:
$ 25   za měsíc
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Uživatelská zkušenost
5
Ceník
3
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Skvělé rozhraní s funkčností bez chyb
  • Bezproblémové volání
  • Snadná navigace
  • Skvělé uživatelské prostředí

Cons

  • Může být poněkud drahý

Začínáme s funkcí call centra CloudTalk

CloudTalk mi umožnil začít s bezplatnou zkušební verzí díky zkušebnímu formuláři dostupnému na jejich oficiálních webových stránkách. Jediné, co bylo potřeba, byly mé kontaktní údaje a naštěstí jsem nemusel zadávat žádné údaje o kreditní kartě, abych mohl dokončit. Poté mi společnost CloudTalk vytvořila bezplatné číslo na zkušební období, takže jsem nemusel řešit nic s žádným poskytovatelem VoIP a začít řešit, jak získat číslo jinde.

Objevujeme CloudTalk

CloudTalk dělá věci velmi dobře hned od začátku. Nejenže mi poskytl zkušební telefonní číslo, ale také pečlivě a jednoduše vysvětlil různé části softwaru. Poskytla mi také možnost přijmout zkušební hovor, který mi pomohl získat představu o tom, jak používat funkce volání. Je to prostě skvělé a takového průvodce bych ocenil u každého typu softwaru, ať už dělá cokoli. CloudTalk vás také vyzve ke stažení telefonní aplikace CloudTalk. Jakmile budete s nastavením hotovi, můžete se začít zabývat rozhraním.

Ovládací panel CloudTalk

CloudTalk má velmi dobře vypadající rozhraní s moderním vzhledem. Navigace se zdá být snadná hned od začátku, takže byste neměli mít problémy s nalezením jakýchkoli možností, které byste mohli hledat. Na hlavním panelu se zobrazují statistiky za zvolené období, například zmeškané hovory, průměrná doba čekání a průměrná doba trvání hovoru. Všechny navigační možnosti se nacházejí v levém panelu nabídek. CloudTalk také poskytuje kredit 5 USD, který vám pomůže začít s hovory. Stejně skvělé je i uživatelské prostředí v aplikaci CloudTalk Phone.

Služba CloudTalk Phone je připravena

Protože jsem se nemusel zabývat vytvářením nebo integrací telefonního čísla VoIP, mohl jsem téměř okamžitě začít zkoumat funkce call centra. V uživatelském rozhraní se lze snadno zorientovat. Než se dostanu k testovací části recenze, podíváme se nejprve na to, jaké funkce call centra můžete očekávat, pokud si vyberete CloudTalk.

Funkce call centra LiveAgent

CloudTalk nabízí cílenou a přímočarou funkcionalitu call centra, která je rozšířena o řadu různých funkcí. Mezi tyto funkce patří možnost upravit základní nastavení, jako je zapnutí nebo vypnutí hlasové pošty, přidávání nahrávek ve výchozím nastavení jako příloh e-mailu, SMART dialer a několik dalších. CloudTalk nabízí také označování hovorů, které přichází s vlastní sadou nastavení a možností přizpůsobení, které lze kdykoli upravit.

CloudTalk - možnost označování hovorů

Mohl jsem také upravit nastavení viditelnosti hovorů pro příchozí a odchozí hovory zvlášť. Mezi funkce služby CloudTalk patří také jednoduchý, ale výkonný seznam kontaktů pro snadnou správu kontaktů. Možnosti vytáčení zahrnují kampaně a průzkumy a také skripty hovorů. Tyto funkce jsou velmi dobrým doplňkem sady funkcí CloudTalk. Mohu také spravovat jednotlivé volající agenty, vytvářet a spravovat skupiny a také zobrazovat komplexní statistiky a analýzy.

CloudTalk - statistika

Výkon a užitečnost

Vzhledem k tomu, že jsem hned na začátku získal telefonní číslo v CloudTalku, nemusel jsem se zabývat žádným složitým nastavováním. Mohl jsem hned začít volat. Provedl jsem několik testovacích hovorů, abych zjistil, jak CloudTalk funguje, a s potěšením mohu říci, že funguje velmi dobře. Po stažení aplikace CloudTalk Phone můžete začít vytáčet a volat. Použití aplikace je velmi jednoduché, protože nabízí jen velmi málo možností, a proto je velmi malá pravděpodobnost, že se zmýlíte. K dispozici máte obrovský číselník s dalšími funkcemi, jako je Power dialer, Smart dialer, historie hovorů, kontakty, zprávy a nastavení uživatelského profilu.

CloudTalk - přidělené telefonní číslo

V aplikaci jsem zaznamenal několik krátkých zpoždění, ale nejednalo se o nic, co by zásadním způsobem zastavilo můj pracovní postup. Hned jsem uskutečnil zkušební hovor a zkušenost byla příjemná. S hovory jsem nezaznamenal vůbec žádné problémy. Zvuk byl čistý oběma směry, žádné výpadky, žádné problémy. CloudTalk odvádí svou práci velmi dobře i v jiných ohledech. Protože se nevyskytly žádné zásadní problémy a s hovory se nedělo nic neobvyklého, rozhodl jsem se vyzkoušet další funkce aplikace CloudTalk Phone.

CloudTGalk - obrazovka vytáčení

Funkce kontaktů v aplikaci CloudTalk Phone fungují stejně dobře jako ve webové aplikaci. Umožňuje přidávat spoustu kontaktních údajů. O části aplikace týkající se historie hovorů není třeba mnoho říkat, kromě toho, že funguje opravdu dobře a že můžete ihned provádět zpětná volání. Funkci zasílání zpráv jsem nevyzkoušel, protože v rámci bezplatné zkušební verze nebyla k dispozici. A konečně nastavení profilu a nastavení aplikace umožňují přizpůsobit jazyk, zkratky, chování aplikace a také upravit nastavení zvuku.

CloudTalk - nastavení testovacího volání

Ceník CloudTalk

CloudTalk nabízí čtyři cenové plány. Každý dražší tarif rozšiřuje sadu funkcí předchozího tarifu. Všechny plány nabízejí funkce call centra, takže vaše rozhodování se bude s největší pravděpodobností točit kolem toho, jaké typy funkcí potřebujete ke zvládnutí pracovní zátěže. Pojďme se podívat na jednotlivé plány a zjistit, co získáte.

Starter

Plán Starter stojí 25 dolarů měsíčně na uživatele ročně. Získáte s ním přístup k neomezeným příchozím a vnitrofiremním hovorům, funkci click-to-call, automatické distribuci hovorů, mobilní aplikaci, neomezené frontě hovorů, mezinárodním číslům, dostupnosti pro více než 160 zemí a dalším funkcím.

Essential

Plán Essential stojí 30 dolarů měsíčně na uživatele ročně. Nabízí všechny funkce z plánu Starter a navíc přidává pokročilou analytiku s neomezenou historií, přehled klientů v reálném čase, integraci s dalšími systémy, rozhraní Open API, směrování na základě dovedností, inteligentní řazení do front, SMS/textové zprávy, automatizaci pracovních postupů a další.

Expert

Plán Expert stojí 50 dolarů měsíčně na uživatele ročně. Nabízí všechny funkce z předchozích dvou tarifů, integraci se Salesforce, Power Dialer a Smart Dialer, monitorování hovorů, nástěnky, převod řeči na text, jednotné přihlášení, export SQL, neomezený počet souběžných hovorů a další.

Vlastní

Plán Custom nabízí ceny na míru. Nabízí všechny funkce ze všech předchozích plánů a přidává vlastní onboarding, neomezené odchozí hovory, zabezpečení na podnikové úrovni, podporu vývojářů, vlastní reporting, SLA a další.

Závěr

CloudTalk je skvělý software pro call centra, a pokud se pro něj rozhodnete, určitě nebudete zklamáni. Nabízí vše, co můžete od standardního softwaru call centra vyžadovat, a co je důležitější, vše je implementováno ve velmi dobře navrženém rozhraní, které nabízí snadnou navigaci. Všechny dostupné funkce vám budou nepochybně ku prospěchu. Nejdůležitější rozhodnutí, které musíte učinit, je, kolik jste ochotni za software této třídy zaplatit. Plány mohou být poměrně drahé, proto vybírejte s rozmyslem.

Časté problémy a potíže

Aplikace CloudTalk Phone nefunguje správně

I když je aplikace CloudTalk Phone navržena tak, aby fungovala bez problémů, jedním z nejčastějších problémů je, že nemusí správně fungovat kvůli antivirovému softwaru. Pokud na svém počítačovém zařízení používáte jakýkoli antivirový software, zkontrolujte, zda antivirový software neblokuje některou nebo všechny funkce aplikace CloudTalk. Pokud ano, nezapomeňte v antivirovém softwaru vytvořit výjimku pro CloudTalk, aby mohl fungovat, jak má. CloudTalk Phone je bezpečná aplikace, takže se nemusíte obávat poškození počítače.

Webová aplikace CloudTalk hlásí, že jsem offline, i když ji mám otevřenou

Pokud máte staženou aplikaci CloudTalk Phone, ale nemáte ji zapnutou, CloudTalk vás považuje za offline z centra volání. Zapněte aplikaci a zjistěte, zda problém přetrvává. CloudTalk mění stavy automaticky, takže pokud problém nezmizel, ujistěte se, že jste v aplikaci CloudTalk Phone nastaveni jako online.

Product reviews

Uvažujete o službě Zendesk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Zendesk

LiveAgent offers a variety of customer support software services, including phone systems and helpdesk software for startups. The company also provides migration services and has won awards for its VoIP partnerships. The website offers a free trial and sales contacts can be found on the site. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and adheres to GDPR and security protocols.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Hledáte spolehlivou platformu pro chatboty? Přečtěte si naši recenzi chatbota Chatfuel a zjistěte, zda je to ta správná volba pro potřeby vaší firmy.

Recenze chatbota Chatfuel

Recenze ukazují, že doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučení e-mailů a LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. Chatboty s umělou inteligencí, jako Dialogflow od Google, a online chatovací aplikace jsou také užitečné pro zákaznickou podporu a mohou být snadno personalizovány. Firmy všech velikostí by měly zvážit tyto nástroje pro zefektivnění práce s opakujícími se otázkami a zlepšení komunikace s klienty.

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru Re:amaze pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo