Recenze softwaru call centra Dialfire

Recenze softwaru call centra Dialfire zaměřující se na výkonnost příchozích a odchozích hovorů. Nabízí funkce a služby pro efektivní provoz a zvýšení spokojenosti zákazníků. Cena začíná od € 0.004 za měsíc a je k dispozici bezplatná zkušební verze. Získáte přístup k videonávodům a znalostní databázi. Uživatelské rozhraní může být nepřehledné.

Recenze softwaru call centra Dialfire
Compare Recenze softwaru call centra Dialfire with other in: How Recenze softwaru call centra Dialfire is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
35 reviews

Software call centra Dialfire poskytuje funkce a služby, které pomáhají zefektivnit provoz kontaktního centra a zvýšit spokojenost zákazníků. V této recenzi se blíže podíváme na výkonnost příchozích a odchozích hovorů call centra Dialfire.

Pricing
Starting from:
0.004   za měsíc
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Uživatelská zkušenost
3.5
Ceník
4
Implementace
4

Key takeaways

Pros

  • Přizpůsobitelné funkce
  • Flexibilní
  • Spolehlivé sledování a analýza hovorů

Cons

  • Může být obtížné se orientovat
  • Občasné zpoždění při vytáčení
  • Může se prodražit

Jediné, co musíte udělat pro vytvoření bezplatného účtu Dialfire, je zadat požadované informace v sekci Registrace na jejich webových stránkách a zaškrtnout políčko s podmínkami.

Dialfire - sekce registrace

Poté jednoduše ověříte svůj e-mail a můžete okamžitě začít používat platformu Dialfire.
Při přístupu k mému účtu jsem se okamžitě setkal s několika způsoby získání podpory, včetně videonávodu a odkazu na znalostní databázi společnosti Dialfire. Tento přístup zaměřený na uživatele na mě udělal docela dobrý dojem.

Dialfire - dashboard (ovládací panel)

Rychle jsem se porozhlédl a rozhodl se, že je čas začít testovat funkce call centra. Přiznávám, že bez dokumentace by se mi vše nastavovalo mnohem hůře. I když jsem očekával velké červené tlačítko “Uskutečnit hovor”, ve skutečnosti to tak nefungovalo.

Nejprve je třeba importovat seznam kontaktů. To provedete tak, že v nabídce na levé straně přejdete na kartu Importovat. Tam můžete nahrát seznam kontaktů z tabulky, například z aplikace Microsoft Excel, LibreOffice Calc nebo Dokumentů Google.

Dialfire - import seznamu kontaktů

Po dokončení otevřete kartu Volání. Zde máte možnost zavolat stávajícímu zákazníkovi nebo přidat nového. Rozhodl jsem se přidat nového zákazníka do svých kontaktů. Můžete o něm vyplnit poměrně hodně informací, včetně pokynů pro konverzaci a výsledků hovoru.

Dialfire - údaje zákazníka

V pravém dolním rohu můžete zahájit telefonní hovor kliknutím na zelenou ikonu telefonu. Můžete se také ztlumit a stisknutím červené tečky vpravo můžete zahájit nahrávání hovoru.

Dialfire - rozhraní pro zahájení hovoru

Pokud chcete povolit funkci příchozího hovoru, společnost Dialfire vám umožní nakonfigurovat číslo v části Telefonní čísla. Můžete si vybrat, zda chcete zaregistrovat již existující telefonní číslo, objednat nové a vytvořit virtuální linku. Ocenil bych, kdyby tato možnost konfigurace byla zvýrazněna. S jejím nalezením byste ale neměli mít příliš velké potíže.

Dialfire - konfigurace telefonních čísel

Funkce a implementace call centra Dialfire

Dialfire je cloudová aplikace call centra založená na prohlížeči, která je určena především k uskutečňování odchozích hovorů. Jak jsem již zmínil, líbilo se mi, že hned po spuštění získáte návod z tutoriálů a často kladených otázek.

Celkové uživatelské rozhraní však může být poněkud nepřehledné, takže každému novému uživateli doporučuji, aby si při seznamování se systémem nechal otevřenou kartu s dokumentací. Články znalostní báze jsou naštěstí dobře napsané a informativní.

Při vytváření kampaní volání vám Dialfire umožňuje jejich poměrně důkladnou konfiguraci v části Úlohy. Můžete vytvářet toky IVR, exportovat hlasové záznamy a další. To může být velmi užitečné ve větších call centrech pro nastavení procesů.

Dialfire - konfigurace kampaní volání

Platforma call centra společnosti Dialfire nabízí také některé funkce monitorování agentů. V části Průvodce můžete nastavit pobočku kanceláře pro každého agenta call centra, přidat podrobnosti o kampani a dokonce poslouchat záznamy hovorů.

Další funkcí, která může výrazně zlepšit provoz vašeho call centra, je náhled a prediktivní vytáčení. Můžete konfigurovat pravidla pro dodržování předpisů a omezit počet souběžných hovorů. Můžete také nastavit skupiny číselníků pro různé týmy nebo oddělení.

Dialfire - skupiny dialerů pro různé týmy nebo oddělení

Kromě toho můžete studovat analytiku call centra a vytvářet přehledy na kartě Analýza a snadno importovat a exportovat dostupná data. Patří sem statistiky seznamu kontaktů, statistiky příchozích front a statistiky aktivit.

Výkon a užitečnost

Pokud jde o výkon call centra společnosti Dialfire, není mu co vytknout. Pokud jste někdy pracovali ve velkém outbound call centru, víte, že” když to funguje, tak to funguje”. A to je vše. Mohlo by se uživatelské rozhraní trochu vylepšit? Jistě, ale není to problém, který by rozbíjel zkušenosti. Kvalita hovorů je na úrovni, můžete importovat a exportovat potřebná data, odposlouchávat hovory a sledovat agenty call centra, a to je většinou vše, co potřebujete.

Nemohu však opustit tuto recenzi, aniž bych zdůraznil, že po velmi krátké době testování jsem byl odhlášen a požádán o ověření svého účtu. Jistě, to mohu udělat. Zkontroluji svůj e-mail, pomyslel jsem si.

Tak snadné to není. V e-mailu, který mi poslali, mě v podstatě požádali, abych si rezervoval ukázkový hovor, jinak zůstanu odhlášen. Vím, kdy mám počítat ztráty, takže jsem se rozhodl, že jsem si software dostatečně prohlédl, abych se k němu mohl vyjádřit, a ukončil jsem to.

Ceník Dialfire

Cenové plány společnosti Dialfire jsou trochu složitější. A to včetně jejich vysvětlení. Nabízí 5 hlavních předplatných. Čím vyšší je úroveň předplatného, tím méně musíte platit další poplatky za funkce Dialfire.

Pay as you go (Plaťte průběžně)

Jak už název napovídá, v této úrovni platíte za funkce podle toho, jak je používáte. Počáteční předplatné je zdarma, ale za vše, včetně používání platformy Dialfire, skriptování kampaní, prediktivního dialeru a míchání příchozích hovorů, musíte pokaždé zaplatit od 0,001 € do 0,005 €.

Basic (Základní plán)

Za 15 EUR na uživatele měsíčně můžete využívat platformu Dialfire, prediktivní vytáčení a technickou podporu bez dalších poplatků.

Advanced (Pokročilý plán)

Tento plán stojí 20 EUR na uživatele měsíčně a umožňuje využívat vše z předchozího balíčku a navíc prolínání příchozích hovorů a nahrávání hovorů, aniž byste museli platit další poplatky.

Professional

Plán Professional, za který se platí 25 eur za uživatele měsíčně, vychází z předchozího plánu a přidává přizpůsobitelné kampaně na seznam funkcí, které nejsou zpoplatněny.

Enterprise

Nejdražší a nejrobustnější balíček předplatného Dialfire stojí 30 EUR na uživatele měsíčně a zahrnuje všechny funkce z předchozího plánu s přidáním skriptování kampaní, Google Calendar a Google Data Studio Connector, modulu aktivit a funkce podnájemního agenta bez dalších poplatků.

Závěr

Závěrem své zkušenosti se softwarem call centra společnosti Dialfire bych řekl, že je to smíšená záležitost. Zpočátku, přestože mě trochu odrazovalo nepřehledné uživatelské rozhraní, na mě udělala dojem solidní a užitečná dokumentace a množství konfigurovatelných funkcí. Platforma se může zdát poněkud holá, ale v prostředí call centra je sotva potřeba být náročný na fantazii.

Přesto bych uvítal uživatelsky přívětivější rozhraní, ale pokud vám nevadí, že se na druhé obrazovce otevře “Jak na to”, budete v pohodě.

Poslední věc, kterou musím zmínit, je to, jak moje zkušenost skončila. Nelíbilo se mi, že jsem byl nucen rezervovat si předváděcí hovor. Chápu, proč to pro některé lidi může fungovat. Mně však stačilo, abych si software vyzkoušel sám. Odhlášení mi připadalo, jako by si můj účet vzali jako rukojmí, dokud jsem nevyhověl požadavkům společnosti Dialfire na rozhovor s jejich obchodním týmem.

Časté problémy a potíže

Mám problémy s kvalitou hovoru.

Ujistěte se, že vaše internetové připojení je stabilní a silné a že váš počítač splňuje minimální požadavky pro spuštění softwaru call centra Dialfire. Kromě toho můžete snížit počet aktivních hovorů, abyste zlepšili kvalitu hovoru a zabránili jeho přerušení.

Moje telefonní číslo se nezobrazuje.

Telefonní číslo, které chcete zobrazit, musí být zaregistrováno u služby Dialfire a přiřazeno k úloze volání. V části Telefonní čísla můžete zkontrolovat konfiguraci ID volajícího a ujistit se, že jste ji nastavili správně. Pokud se telefonní číslo stále nezobrazuje, měli byste se obrátit na zákaznickou podporu společnosti Dialfire.

Product reviews

Uvažujete o službě Zendesk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Zendesk

LiveAgent offers a variety of customer support software services, including phone systems and helpdesk software for startups. The company also provides migration services and has won awards for its VoIP partnerships. The website offers a free trial and sales contacts can be found on the site. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and adheres to GDPR and security protocols.

Zvažujete Bitrix24 pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Bitrix24

Zvažujete Bitrix24 pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru Re:amaze pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

LiveAgent je všestranný software pro služby zákazníkům, který zlepšuje podporu pro firmy. Podívejte se na tuto recenzi, jak pro vás mohou být jeho funkce call centra přínosné.

Recenze call softwaru LiveAgent

LiveAgent nabízí v call centru tlačítka různých barev a formátů. Je také možné si vytvořit vlastní tlačítko a upravit nastavení doby oddechu. Výsledky testování ukázaly, že aplikace funguje bez problémů, ale hledal jsem nastavení vyzvánění.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo