Hodnocení CloudTalk IVR

Hodnocení CloudTalk IVR zohledňuje potřeby dynamických a flexibilních kontaktních center a nabízí překvapivě robustní funkce IVR za přijatelnou cenu. Uživatelsky přívětivé rozhraní poskytuje širokou škálu možností, jak konfigurovat pobočky volání. Přesto mu chybí výukový program. Zákaznický servis může poskytnout pomoc v případě potřeby.

Hodnocení CloudTalk IVR
Compare Hodnocení CloudTalk IVR with other in: How Hodnocení CloudTalk IVR is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
954 reviews

CloudTalk je poměrně mladá aplikace, která zohledňuje potřeby dynamických a flexibilních kontaktních center. Za přijatelnou cenu nabízí tento software spolehlivé a překvapivě robustní funkce IVR. Nabídku IVR si můžete vytvořit tak jednoduchou nebo tak propracovanou, jak si přejete, přičemž zůstane snadno ovladatelná…

Pricing
Starting from:
$ 30   za měsíc
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Uživatelská zkušenost
4.5
Ceník
5
Implementace
4.5

Key takeaways

Pros

  • Snadné nastavení a používání
  • Příznivá cena
  • Možnost přizpůsobení

Cons

  • Chybějící výukový program
  • Občas může být trochu poruchový

Uživatelsky přívětivé rozhraní poskytuje širokou škálu možností, jak konfigurovat pobočky volání, aniž by to nové uživatele zahltilo. Můžete přesměrovávat hovory, přehrávat předem nahrané zprávy nebo dokonce konfigurovat požadavky HTTP. Kromě drobné nepříjemnosti, že na začátku chybí výukový program, software IVR od CloudTalk neponechává nic, co by bylo třeba vyžadovat. A pokud hledáte spolehlivý software, který vám umožní pohrát si s nabídkou IVR, je to pro vás skvělá volba.

Začínáme s funkcí CloudTalk IVR

Nastavení zkušebního účtu u služby CloudTalk je hračka. Po vyplnění údajů automaticky obdržíte telefonní číslo a kredit ve výši 5 €. Po přihlášení k účtu se zobrazí přehledné a uživatelsky přívětivé rozhraní s ovládacím panelem a nabídkou na levé straně. Na ovládacím panelu vidíte jednoduchý přehled svých hovorů a aktivity svého kontaktního centra. To může být velmi užitečné pro menší týmy, které mohou okamžitě analyzovat aktivitu svých hovorů.

Software CloudTalk IVR - Přístrojový panel

Chcete-li zahájit konfiguraci funkce IVR, přejděte v nabídce na kartu Čísla. Poté pokračujte kliknutím na tlačítko Upravit vedle telefonního čísla, se kterým chcete pracovat.

CloudTalk - Nastavení čísel

Poté můžete začít vytvářet a přizpůsobovat pobočky volání.

CloudTalk - přizpůsobení poboček volání

Na softwaru IVR CloudTalk se mi líbilo, jak je přizpůsobitelný a zároveň uživatelsky přívětivý. Můžete konfigurovat jednotlivé části pobočky a dokonce vytvářet složitější víceúrovňové nabídky IVR.

Možnosti nabídky CloudTalk IVR

Můžete snadno přesměrovávat hovory a přiřazovat nepřijaté hovory jiným agentům, skupinám nebo oddělením. Na výběr máte z mnoha možností a můžete konfigurovat i pokročilejší akce. Stále však zůstává počeštěná a snadno ovladatelná, takže i technicky méně zdatní uživatelé získají vše potřebné a nebudou zahlceni.

Kliknutím na dlaždici IVR v nabídce můžete přidat zprávu do pobočky volání. Zde můžete nastavit textovou zprávu nebo zvukovou nahrávku. Zvukový soubor můžete nahrát z počítače nebo jej můžete nahrát přímo v aplikaci CloudTalk.

Menu CloudTalk IVR - Přidání nového zvuku

Na tomto softwaru oceňuji možnost odeslat hlasovou zprávu na e-mail agenta. Můžete nakonfigurovat IVR tak, aby nahrávalo hlasovou zprávu zákazníka a nejenže na ni upozornilo agenta, ale také ji odeslalo jako přílohu e-mailu. Jedná se o skvělý způsob, jak zefektivnit komunikaci ve vašem kontaktním centru a zajistit, aby byly přijaty všechny dotazy zákazníků.

CloudTalk - Nastavení akcí hlasové schránky

Jedním z mých návrhů na vylepšení funkcí IVR služby CloudTalk by bylo přidání rychlého návodu. Přestože se software snadno používá, pro některé méně zkušené uživatele může být stále ještě obtížný. Rychlý tutoriál, který by prošel základními možnostmi a nastavením, může vytíženým agentům a manažerům pomoci ušetřit čas při procházení centra podpory. Jak již bylo řečeno, CloudTalk nabízí na webových stránkách výukové video, takže v případě potřeby můžete stále najít dostupného průvodce.

Jak se IVR chová?

Funkce IVR společnosti CloudTalk je spolehlivá a funguje přesně tak, jak má. Dokáže vyhovět potřebám malých kontaktních center se základními telefonními pobočkami i větších společností díky různým konfiguracím a vícekanálovým možnostem. Jeho uživatelské rozhraní je jasné a přehledné, takže jej může snadno používat každý bez ohledu na úroveň technických znalostí. Přestože mu chybí návod k nastavení, není obtížné se ve funkcích zorientovat.

Ceník

CloudTalk poskytuje funkci IVR ve své druhé cenové úrovni – plánu Essential. Tento plán, doplněný o další funkce, lze pořídit za 30 USD na uživatele měsíčně.

Závěr

Pro mnoho lidí je nastavení jakéhokoli druhu automatizace ze své podstaty děsivé. Dobrou zprávou je, že CloudTalk umožňuje neuvěřitelně snadno a přístupně konfigurovat nabídku IVR a začít automatizovat toky hovorů. Díky přehlednému rozhraní se nemusíte obávat, že byste byli zahlceni obrovskými bloky kódu a proměnnými, kterým nerozumíte. Software IVR společnosti CloudTalk velmi usnadňuje přirozenou orientaci v krocích, které musí uživatel provést, aby si mohl nakonfigurovat vlastní automatizovaný tok volání. Funkce IVR od společnosti CloudTalk mohou mnoha firmám pomoci s každodenním provozem kontaktního centra za rozumnou cenu a nabízejí širokou škálu funkcí.

Časté problémy a potíže

Nevím, jestli můj hovor spadl do fronty nebo do IVR

Pokud si nejste jisti, zda hovor ve vašem IVR spadl, měli byste nejprve zkontrolovat návrh toku hovorů. Pomocí trasy toku hovorů můžete zjistit, kdy by zmeškané hovory > filtrované(é) podle skupiny spadly. Můžete také zkontrolovat historii hovorů v části Statistiky a zobrazit statistiky zmeškaných hovorů.

Mé IVR nefunguje

Nezapomeňte překontrolovat případné chyby v návrhu toku IVR a odstranit je. Pokud máte s IVR stále potíže, podívejte se do nápovědy CloudTalk, zda jsou k dispozici nějaká řešení vašeho problému, nebo se obraťte na jejich zákaznický servis.

Product reviews

Uvažujete o společnosti Tidio pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedla během našeho obecného testu.

Tidio recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Tidio je softwarové řešení pro služby zákazníkům na sociálních sítích, které získává dobré recenze na ratingových portálech. Bohužel však chybí klíčová funkce. Cena začíná na $19 za měsíc a existuje jedna zkušební verze. Tidio nabízí mnoho funkcí pro sociální sítě, ale uživatelská zkušenost s nimi není ideální.

Chcete se o společnosti Intelius dozvědět více? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak funguje a jak si vedl v našich testech.

Recenze Intelius

LiveAgent nabízí vícekanálový helpdesk a komplexní řešení pro různé typy podniků. Referral marketing zvyšuje spokojenost zákazníků a výnosy. Spy Dialer je bezplatná služba pro reverzní vyhledávání telefonních čísel s průměrným hodnocením. Truecaller poskytuje reverzní vyhledávání telefonů a pokročilé funkce za měsíční cenu. Zákaznický portál umožňuje 24/7 samoobsluhu a vyšší spokojenost zákazníků. Komunikační schopnosti a znalosti produktů jsou důležité pro call centra s minimalizací front.

Přeneste své zákazníky k odborníkům během hlasových hovorů pomocí interaktivní hlasové odezvy. Vytvořte si vlastní stromy IVR a směrujte hovory tam, kam chcete.

IVR (Interaktivní hlasová odezva)

IVR software offers quick and personalized services to customers, making it a useful tool for generating and qualifying leads, automating repeated orders, and measuring customer service quality through surveys. Aircall IVR is a call center software with interactive voice response functionality that has an average rating of 4.3 out of 5 on review portals. When choosing an IVR system, it is important to assess the chosen options based on user-friendliness and affordability in addition to functionality requirements. LiveAgent has the lowest price for one agent at $29, followed by Bitrix24 at $199 for unlimited agents.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo