Hodnocení Infobip IVR

Compare Hodnocení Infobip IVR with other in: How Hodnocení Infobip IVR is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
107 reviews

Infobip je známá platforma v oblasti marketingu, prodeje a zákaznických služeb. Má velké množství funkcí, které si zákazníci po celém světě oblíbili. Funkce IVR společnosti Infobip nejsou nijak robustní a zároveň zůstávají přístupné.

Pricing
Starting from:
$ 499   za měsíc
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.3
Uživatelská zkušenost
4
Ceník
4.5
Implementace
4.5

Key takeaways

Pros

  • Vysoce přizpůsobitelný
  • Snadné použití
  • Robustní

Cons

  • Použitý žargon může být matoucí
  • Detekce jazyka může být trochu neohrabaná

Díky mnoha konfigurovatelným možnostem je tato funkce IVR vhodná pro větší podniky, které chtějí automatizovat provoz kontaktního centra. Software Infobip je však stejně užitečný i pro malé firmy. Navzdory obrovskému množství funkcí a možností můžete nastavovat, aniž byste se museli obávat, že budete zahlceni nebo zmateni.

Začínáme s funkcí Infobip IVR

Software Infobip jsem testoval v systému Windows 10, ale lze jej spustit i v systému Linux. Nastavení bezplatné zkušební verze u společnosti Infobip bylo překvapivě zdlouhavé. Po kliknutí na tlačítko “zaregistrovat se” jsem byl přesměrován na jejich průzkum spokojenosti zákazníků. Po prohlídce webu jsem se pokusil získat bezplatný účet pomocí stránek s dokumenty. Po proklikání článků se mi nakonec podařilo zaregistrovat bezplatný zkušební účet.

Po obdržení ověřovacího e-mailu a aktivačního kódu zaslaného na můj telefon jsem mohl začít nastavovat funkci IVR.

To však představovalo určitý problém. Pokud jste na tom podobně jako já, budete se cítit ztraceni, pokud budete hledat známé termíny jako “flow” nebo “automatizace volání”. Nejlepší bylo vrátit se na portál podpory. Najít informace o tom, jak nastavit funkci IVR, je poměrně snadné. Dokumentace podpory se však nezmiňuje o nastavení věcí, jako je osobní profil, značky, události kanálu atd. Jakmile to uděláte, můžete se vrátit k návodu, jak na to.

První kroky byly sice trochu frustrující, ale pak už to šlo jako po másle.

Chcete-li nastavit funkci IVR, klikněte na položku Moments (Momenty) v nabídce na levé straně. Pokud tuto funkci provádíte poprvé, Infobip nabízí krátký návod, který vás provede základními kroky.

Nastavení Infobip IVR

Pokračujte kliknutím na tlačítko Vytvořit tok a poté na možnost Začít od začátku.

Vytvoření nového toku Infobip

Poté budete mít na výběr několik možností spouštění. Chcete-li vytvořit telefonní strom, klikněte na dlaždici Příchozí hovor.

Možnosti spouštění Infobip IVR

Nyní si můžete začít hrát s funkcí IVR. Uživatelské rozhraní Infobipu je velmi přehledné a intuitivní, takže ani nový uživatel se nebude cítit zahlcen.

K automatickému přijetí příchozího hovoru se zprávou můžete použít převod textu na řeč nebo předem nahrané zvukové soubory. Zvukový soubor můžete do softwaru nahrát přímo z počítače. Chcete-li si zprávu převedenou na řeč přizpůsobit, můžete si vybrat z několika hlasových možností. Kromě toho můžete nastavit rychlost řeči, délku pauzy a další možnosti.

Konfigurace Infobip IVR

Infobip umožňuje nastavit velmi jednoduché stromy volání i složitější toky. Do svých poboček můžete přidat další komunikační kanály, jako jsou SMS, e-mail a Whatsapp messenger. Infobip tak vytváří vícekanálový zážitek pro vás i vaše zákazníky.

Dokončený strom IVR Infobip

Na tomto softwaru se mi líbí obrovské množství možností, které nabízí. Můžete nastavit sledovatelné cíle pro svůj systém IVR nebo jej nakonfigurovat tak, aby shromažďoval a ukládal údaje o číslicích, které uživatelé zadávají.

Možnosti sběru uživatelských vstupů Infobip

Existuje mnoho pokročilých možností, které můžete nakonfigurovat a vytvořit tak složitý a vysoce přizpůsobený tok. V závislosti na potřebách vaší firmy může být vaše IVR jak holé, tak složité, jak si budete přát.

Jak se IVR chová?

Přestože první kroky při nastavování stromů volání byly poněkud frustrující, funkce funguje dobře. Společnost Infobip je známá svou spolehlivostí, takže mě nepřekvapilo, že vše fungovalo hladce a bez zádrhelů. Tento software vám umožňuje pohrát si s konfigurací, takže si můžete pořídit vše, co potřebujete. I pokročilejší možnosti jsou přístupné uživatelům bez větších technických znalostí. A i kdybyste se ztratili nebo byli zmateni, stránka s dokumentací Infobipu je přehledná a nabízí mnoho článků a návodů, které vám pomohou na cestě.

Ceník

Ceny služby Infobip jsou většinou vlastní. Zjistit ceny jejich základních balíčků předplatného je možné až po založení bezplatného účtu. Infobip má tři cenové možnosti – Moments, Conversations a Answers. Chcete-li používat funkci IVR, budete potřebovat balíček Moments, který začíná na 499 EUR měsíčně. Chcete-li získat vlastní plán, můžete se obrátit na jejich zákaznickou podporu nebo prodejní tým.

Závěr

Když shrneme funkci IVR společnosti Infobip, napadá nás slovo “funkční”. Je vysoce konfigurovatelná a zároveň zůstává přístupná všem typům uživatelů. Díky uživatelsky přívětivému rozhraní a jednoduchým rozevíracím nabídkám se nebudete cítit zastrašeni, ani když budete strom hovorů nastavovat poprvé. Výběr z více komunikačních kanálů vám umožní vytvořit pro vaše klienty skutečně vícekanálový zážitek. Navíc můžete přímo v IVR nastavit sledování, takže vaše call centrum bude mít vždy přehled o svých klíčových ukazatelích výkonnosti. I přes drobné nepříjemnosti je Infobip úžasný software jak pro malé firmy, které chtějí zřídit kontaktní centrum, tak pro velké lídry v oboru, kteří potřebují automatizovat a zefektivnit své procesy.

Časté problémy a potíže

Nemohu integrovat Infobip IVR s mým CRM

Chcete-li načíst informace z databáze nebo CRM třetí strany, můžete použít funkci Call API. Přidejte adresu URL systému, který chcete s tokem integrovat. Ujistěte se, že adresa URL je správná, aby s ní tok mohl komunikovat. Poté zadejte metodu, kterou bude tok používat k odesílání požadavků na adresu URL. Jakmile to uděláte, měli byste být připraveni. Pokud se v průběhu procesu vyskytnou nějaké problémy, můžete se obrátit na zákaznickou podporu společnosti Infobip.

Mé IVR nefunguje

Překontrolujte, zda tok IVR neobsahuje chyby, a opravte je. Pokud máte se svým IVR stále problémy, můžete se zkusit podívat do sekce nápovědy služby Infobip nebo se obrátit na zákaznický servis.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo