Hodnocení JustCall IVR

Compare Hodnocení JustCall IVR with other in: How Hodnocení JustCall IVR is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR funguje perfektně v jakékoli situaci, což z něj dělá poměrně univerzálního uchazeče. Jeho nastavení a implementace je poměrně snadná a nabízí praktickou funkci simulace IVR, která vám umožní vyzkoušet si IVR ještě před jeho implementací.

Pricing
Starting from:
$ 24   za měsíc
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.8
Uživatelská zkušenost
4.5
Ceník
5
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Snadné nastavení a implementace
  • Skvělé uživatelské rozhraní
  • Funkce simulace IVR

Cons

  • Žádné vizuální zobrazení IVR
  • Víceúrovňové IVR se dodává s dražšími plány

Přestože by se nástroj IVR dal vylepšit přidáním vizuálního znázornění úrovní, je stále snadno použitelný pro téměř každého, bez ohledu na jeho znalosti. JustCall je také mimořádně cenově dostupný, což znamená, že s tímto dobře vybaveným řešením IVR za žádných okolností nezruinujete svůj rozpočet.

Začínáme se službou JustCall IVR

Začít se službou JustCall je tak jednoduché, jak to jen jde: s rychlou a snadnou zkušební registrací. Abyste skutečně získali přístup ke všem dostupným funkcím, musíte zadat údaje o své kreditní kartě. Uživatelské rozhraní je navrženo velmi dobře. Je skromné, přehledné a velmi snadno se v něm orientuje. To také znamená, že můžete snadno najít funkci IVR, aniž byste museli procházet složitými nabídkami a výběry. Najdete ji v nabídce Telefonní čísla > Příchozí hovory > IVR (nabídka volání).

Nastavení JustCall IVR

Funkce IVR je ve výchozím nastavení zakázána, proto je třeba ji nejprve povolit. Když to uděláte, získáte přístup k nástroji IVR. Nástroj IVR builder není sám o sobě složitý, neposkytuje však vizuální znázornění úrovní IVR, takže je dobré mít předem něco naplánováno. Na klávesnici můžete vybrat číslo a pro každé z nich zvolit akci. Je to poměrně jednoduché a s každou úrovní získáte standardní možnosti přizpůsobení IVR. Patří sem přesměrování na interní a externí čísla. Máte také možnost zvolit, co se stane, když je číslo nedostupné.

Nastavení systému JustCall IVR - Nabídka volání

Systém JustCall IVR má jak možnost převodu textu na řeč, tak i možnost vlastních nahrávek, které lze do systému pohodlně nahrát. Celkově je proces vytváření IVR snadný, přestože nemá vizuální znázornění jednotlivých úrovní. Velmi zajímavým doplňkem je možnost simulace nastavení. Jedná se v podstatě o testovací tlačítko, které umožňuje vyzkoušet IVR v akci a zjistit, zda vše funguje.

Jak se IVR chová?

JustCall IVR funguje dobře, jak se od většiny řešení IVR očekává. Přidaná možnost simulovat nastavení IVR je velkým přínosem a může vám pomoci vyhnout se nefunkčním IVR, které mohly být špatně naplánovány nebo implementovány. Pro případ, že by vaše IVR nefungovalo tak, jak jste očekávali, je možnost měnit jeho nastavení a testovat ho tak často, jak potřebujete, aby bylo v pořádku, mimořádně užitečnou funkcí. S JustCall můžete očekávat skvělý výkon a dobře fungující IVR. Během testování IVR jsem nenarazil na žádné problémy.

Ceník

JustCall má tři cenové plány, z nichž každý zahrnuje IVR. Všimněte si, že nejlevnější tarif Standard nabízí pouze základní funkce IVR, zatímco tarif Premium nabízí víceúrovňové IVR. Před výběrem plánu byste měli zvážit, zda vaše IVR musí mít více úrovní a zda potřebujete širší sadu funkcí, či nikoli. Vezměte však na vědomí, že i nejlevnější plán JustCall nabízí velkou flexibilitu. Podívejme se na jednotlivé plány a zjistěme, co každý z nich nabízí.

Standard

Nejlevnější plán služby JustCall začíná na 24 dolarech měsíčně na uživatele, přičemž minimální počet uživatelů je dva. Poskytuje IVR a další základní funkce včetně místního čísla, neomezeného počtu volných minut, přesměrování hovorů, SMS a MMS, automatizace zpětného volání, pracovní doby, poznámek a hodnocení a dalších.

Premium

Plán Premium nabízí rozšířenou sadu funkcí, která začíná na 48 dolarech měsíčně za uživatele, přičemž minimální počet uživatelů je dva. Kromě funkcí z tarifu Standard přidává tarif Premium sledování živých hovorů, automatizaci SMS a hromadné SMS, víceúrovňové IVR, vlastní pracovní postupy, prioritní podporu a další funkce.

Custom (Vlastní plán)

Plán Custom je dodáván s vlastní nabídkou přizpůsobenou vašemu podnikání. Získáte vše z předchozích dvou plánů a navíc mimo jiné SLA, vlastní analýzy a reporty, vyhrazeného account manažera a technickou podporu a analýzu sentimentu hovorů.

Závěr

Funkce JustCall IVR je velmi dobrým uchazečem, který nabízí celkově skvělou funkčnost s minimem kompromisů. Rozhodně se jedná o jednu z nejlepších a nejjednodušších funkcí IVR. Ještě lepší je rozumná cena a dobrý výběr dalších dostupných funkcí call centra. Funkce JustCall IVR je vhodná pro jakýkoli druh podnikání a určitě vám bude dobře fungovat, stejně jako během mých testů.

Časté problémy a potíže

Můj Justcall IVR nefunguje

Zkontrolujte, zda ve vašem toku IVR nejsou chyby, a pomocí funkce simulovat jej otestujte. Většina problémů s IVR je obvykle způsobena chybami v návrhu.

Nemohu najít funkci IVR ve službě Justcall

Nástroj Justcall IVR builder (tvůrce) je třeba povolit v nastavení čísla hovoru. Jakmile přepnete přepínač povolovacího tlačítka, měli byste mít přístup k funkci IVR.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo